Gå til innhold

Produkter du savner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

Da lurer jeg på hvilken butikk som selger den hos deg?

Anonymous poster hash: ba519...569

 

Jeg bor i Tyskland, og her finner man Disney-sjokolade i de fleste butikker :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i Tyskland, og her finner man Disney-sjokolade i de fleste butikker :/

Ånei :( så urettferdig :)

Anonymous poster hash: ba519...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Ånei :( så urettferdig :)

Anonymous poster hash: ba519...569

Som sagt, vurderer å sende Care-pakker hjem til Norge, så bare si ifra hvis jeg skal føre deg opp på lista  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Tyskland, og her finner man Disney-sjokolade i de fleste butikker :/

 

Og i Spania/Gran Canaria er dinosauruskjeksen et vanlig inventar i alle butikker...

Måtte fnise litt i skjegget de 10 første gangene jeg så det i sommer pga alle trådene/innleggene

her på forumet fra folk som savner dem :fnise: ..Aquarius lever også foresten i sitt beste velgående der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Bare hyggelig, gleden må deles. Jeg tenker på den sjokoladen altfor ofte :) Jeg husker den, den var faktisk god! Håper den kommer i år, jeg nekter gi opp håpet  :danse:

Jeg husker det var slike Looney Tunes vingummi med som de brukte å selge, mmm de var gode :sikle:

 

Kult profilbilde btw :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker det var slike Looney Tunes vingummi med som de brukte å selge, mmm de var gode :sikle:

 

Kult profilbilde btw :)

Min konklusjon er at godteriet var bedre da jeg var ung . Jeg tenker at de burde begynne selge alt som var før igjen  :fnise:

 

Takk. Føler jeg må stå opp for de som er redde for edderkopper. Selvom jeg har en tarantella som heter Putin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Dette er en ting jeg savner utrolig mye! :(

 

post-90087-0-32365200-1441619619_thumb.j

 

 

Jeg har hatt bilde lagret i noen år slik jeg kan huske hva den heter :)

 

 

 

Hehe jeg leste ikke testen før nå, jeg bare likte det Nicholas Cage bildet :P Jeg har alltid lurt på hvilken film de har tatt det bildet fra når de gjorde det om til en meme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, vurderer å sende Care-pakker hjem til Norge, så bare si ifra hvis jeg skal føre deg opp på lista :ler:

Skriv meg opp :D

Anonymous poster hash: ba519...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en ting jeg savner utrolig mye! :(

 

attachicon.gif50272_131594956216_2374056_n.jpg

 

 

Jeg har hatt bilde lagret i noen år slik jeg kan huske hva den heter :)

 

 

 

Hehe jeg leste ikke testen før nå, jeg bare likte det Nicholas Cage bildet :P Jeg har alltid lurt på hvilken film de har tatt det bildet fra når de gjorde det om til en meme :P

Ååh, nå fikk jeg lyst på det og!

 

Bildet er fra Vampire´s kiss(hvis det er sånn det skrives).  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soho-sjokoladen, savner jeg. Den skulle komme tilbake, og var å få kjøpt i butikkene for en stund siden, men nå er de borte igjen :( Hvertfall i byen jeg bor i

post-62182-0-36897800-1441620798_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Soho-sjokoladen, savner jeg. Den skulle komme tilbake, og var å få kjøpt i butikkene for en stund siden, men nå er de borte igjen :( Hvertfall i byen jeg bor i

Ja den husker jeg var i butikkene relativt nylig, profilerte den litt ved å ha den liggende i kassa og sånn. Tror det var i vår? Har ikke sett den i det siste.

Jeg savner forøvrig også noen toaster som Hatting hadde. De var klare til å sette rett i mikroen. Spesielt den med pesto var veldig god og grei å ha som lunsj på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Hadde helt glemt Yade-sjokoladene! Gud bedre, de var gode! Samme med Bisc& som er nevnt oppi her!

 

Vet ikke helt om det passer i denne tråden, siden de aldri har vært i salg i Norge (såvidt jeg vet), men jeg savner de Kindereggene de selger i blant annet Spania  :wow: Skal lett unne meg haugevis med sånne når jeg skal dit igjen!

Hva er forskjellen på de kindereggene og norske kinderegg? 

 

Jeg bor i Tyskland, og her finner man Disney-sjokolade i de fleste butikker :/

Hm. Tror du de har det i den tysktalende delen av Sveits også? Bor du eventuelt langt fra sveitsergrensen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Hva er forskjellen på de kindereggene og norske kinderegg? 

 

Hm. Tror du de har det i den tysktalende delen av Sveits også? Bor du eventuelt langt fra sveitsergrensen? :D

 

Det vet jeg ikke, da jeg bor i den helt andre enden av Tyskland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist

Ai, ai.

Da får jeg legge ut på en liten roadtrip til helgen!

 

Men Disney sjokoladen produseres jo av Nestle, så du finner den sikkert i Sveits også  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner veldig favorittpizzaen som ble solgt på rema før. Stabburet var vel produsent. Synes også at det er en uting at jeg ikke finner hurmluhejmix fra bon bon lengre.

Anonymous poster hash: 7f009...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...