Gå til innhold

Produkter du savner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På Saturday, October 10, 2015 den 11.36, Okapi skrev:

Salte UFO.

Hvordan kunne de finne på å fjerne den fra hyllene? Deeeeeilig lakrissukkertøy som de fleste likte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pinar skrev:

Freia jellybean. Tror jeg var den eneste i verden som likte den. 

Du er ikke den eneste. Jeg likte den også veldig godt. Var litt mer spennende enn de vanlige trauste greiene. Dårlig gjort at den forsvant!

Savner også Polly potetløv og snackpack. Og ikke minst salte UFO. Sukk. Alt det beste forsvinner jo! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 7 måneder senere...

Den derre sjokoladen med... Øh... Yoghurtfyll, tror jeg? Og kuler av noe á la Daim? De var formet som halve avlange egg. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeft juice boks. Er 20 år siden den gikk ut av produksjon men husker forsatt smaken og gleden av å få en sånn 😊 Barnebursdager, turer, kos osv 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Cyndaquil skrev:

Kjeft juice boks. Er 20 år siden den gikk ut av produksjon men husker forsatt smaken og gleden av å få en sånn 😊 Barnebursdager, turer, kos osv 

Mener du leskedrikken? Så den sist i 2009 tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza skrev:

Mener du leskedrikken? Så den sist i 2009 tror jeg

Jepp, mener den forsvant rundt 2000. Men jeg kan huske feil. Savner den iallefall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
21 minutter siden, Cyndaquil skrev:

Jepp, mener den forsvant rundt 2000. Men jeg kan huske feil. Savner den iallefall 

Tror den forsvant rundt 10 år siden, dumt fordi jeg elsket den med cola smak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Eun skrev:

Den derre sjokoladen med... Øh... Yoghurtfyll, tror jeg? Og kuler av noe á la Daim? De var formet som halve avlange egg. Nam!

Soho? https://www.google.no/search?q=soho+sjokolade&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjT57KQ46zVAhXBO5oKHRV6CGgQsAQIJQ&biw=1269&bih=636#imgrc=H00NXc6wRTuYmM:

 

Den satt jeg akkurat å tenkte veldig hardt og intenst på.. ;)

 

Anonymkode: 243b1...59b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Trekanta" sjokoladepudding. Og en pinneis som jeg ikke husker navnet på fra tidlig på 70-tallet. Den hadde to smaker delt vertikalt, og var enten sjokolade og jordbær eller sjokolade og vanilje. Og ikke minst bananmilkshake i en slags isoporbokser.

Anonymkode: 32d19...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åååh, der er den ja! Husker den fra da jeg var liten. Nam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over at omtrent ingen butikker tilbyr Santa Marias kjempegode Pineapple Salsa tacosaus. Den er langt bedre enn de andre, kjedelige tacosausene, men jeg finner den nå kun hos Coop.

Anonymkode: 0416a...c3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg irriterer meg over at omtrent ingen butikker tilbyr Santa Marias kjempegode Pineapple Salsa tacosaus. Den er langt bedre enn de andre, kjedelige tacosausene, men jeg finner den nå kun hos Coop.

Anonymkode: 0416a...c3f

Å ja, den er kjempe god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...