Gå til innhold

Produkter du savner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rom rosin yoghurt (Tine)

Rom rosin Cuba (Nidar)

Anonymkode: 48c1e...d90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Soho sjokolade, nam. De relanserte den for 2-3 år siden, men så ble den borte igjen. Syns den er sinnsykt god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2016 den 23.59, pinar skrev:

Freia jellybean. Tror jeg var den eneste i verden som likte den. 

Elsket den jeg også :) Kjøpte den hele to ganger før den gikk ut :( Savner den, var skikkelig god og litt spesiell. Føler at alt skal være likt med karamell, oreos og om de skal være litt galne: nøtter!

Anonymkode: 21d15...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjokonøtt!!

Anonymkode: 77631...60b

Å herre jesus, jaaaaaa!!!!!!😍😍

Anonymkode: e0eed...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For veldig mange år siden - sikkert rundt 15 år siden - husker jeg det var en pæreyogurt med mørk sjokoladetopping som var kjempegod. Er det noen andre som husker den? Den har jeg hatt lyst på de siste 10 årene, uten hell. :fnise: 

En annen ting jeg savner er Melkedrøm. Den der Freia melkesjokolade med diverse fyll inni. Den med yogurtfyll og bringebær var favoritten. Minnet meg om Soho, bare enda litt bedre.

Når vi snakker om Soho må jeg jo også nevne den. Synes det er synd den ikke slo ann i sin andre runde i butikken, siden jeg digget den.

Og Freia Jellybean, som noen sa før meg, er også noe jeg virkelig savner. En av de beste og mest spennende melkesjokoladevariantene som noen gang har eksistert synes jeg. Alt annet blir så kjedelig...
- Melkesjokolade er jo bare sjokolade.
- Melkesjokolade med kjeks er jo en anne form for vanlig kjeks med sjokoladetrekk, eller Kvikk Lunsj.
- Melkesjokolade med nøtter er så oppbrukt.
- Melkesjokolade med oreo er jo bare sjokolade med sjokoadekjeks. Gjesp!
- Melkesjokolade med karamell er bare en annen form for Smil, Center eller Smørbukk med sjokolade.
Jellypopp skilte seg derimot ut, og jeg kjøpte alltid den når jeg ville ha sjokolade. Savnet er stort, men minnene lever for evig. :dagens-rose: (Med knas, pop, pang i munnen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...