Gå til innhold

Produkter du savner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er en ting jeg savner utrolig mye! :(

 

attachicon.gif50272_131594956216_2374056_n.jpg

 

 

Jeg har hatt bilde lagret i noen år slik jeg kan huske hva den heter :)

 

 

 

Hehe jeg leste ikke testen før nå, jeg bare likte det Nicholas Cage bildet :P Jeg har alltid lurt på hvilken film de har tatt det bildet fra når de gjorde det om til en meme :P

Jeg tror det pottiset er tilbake nå! :) Har ihvertfall kommet noe fra kims som heter big cut punching paprika. :) Ikke funnet det enda, men gleder meg til å smake!

Og som så mange andre savner jeg Disney-sjokoladen. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Jeg tror det pottiset er tilbake nå! :) Har ihvertfall kommet noe fra kims som heter big cut punching paprika. :) Ikke funnet det enda, men gleder meg til å smake!

Og som så mange andre savner jeg Disney-sjokoladen. Sukk.

Jeg finner ikke bildet av potetegullen i artikkelen, men jeg tviler sterkt på at det er det samme :) Spesielt om det er en sørland chips :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke bildet av potetegullen i artikkelen, men jeg tviler sterkt på at det er det samme :) Spesielt om det er en sørland chips :P

Er ikke sørlandschips, er kims big cut. Leste det i en artikkel om nye produkter. Skal se om jeg finner den igjen etterpå, tungvint å linke fra mobil. Siden denne også heter punching paprika og kommer fra kims er det jo sannsynlig at det er den samme. Ville bare tipse deg. :) Uansett om det e den samme eller ikke er den sikkert god. Jeg smakte aldri den du linker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Er ikke sørlandschips, er kims big cut. Leste det i en artikkel om nye produkter. Skal se om jeg finner den igjen etterpå, tungvint å linke fra mobil. Siden denne også heter punching paprika og kommer fra kims er det jo sannsynlig at det er den samme. Ville bare tipse deg. :) Uansett om det e den samme eller ikke er den sikkert god. Jeg smakte aldri den du linker til.

Vel takk :) Nå kom jeg på en annen potetegull som jeg savner

 

Det var en hjerteformet en slik som de som de har hatt i sommer men disse var mindre og det var masse mer paprika på. Ah de var så gode :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Soho-sjokoladen, savner jeg. Den skulle komme tilbake, og var å få kjøpt i butikkene for en stund siden, men nå er de borte igjen :( Hvertfall i byen jeg bor i

De har den på ICA her jeg bor i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner de tynne mint-arkene som Extra hadde en liten periode. Vet ikke om noen av dere husker de. De smeltet på tunga.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hva skjedde med first choice colaene? Jeg husker at de solgte det på Rema Tusen når jeg var liten, sist gang jeg husker å ha sett en må ha vært i 2003/2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freia melkesjokolade med jordbær, og Melkedrøm❤️

Anonymous poster hash: 48b8c...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på de kindereggene og norske kinderegg? 

 

Selve pakningen er helt annerledes, de jeg linket til er bare plast og delt i to, hvor sjokoladen er i den ene delen og leken i den andre. Sjokoladedelen er også annerledes, som en logisk konsekvens av at pakingen er annerledes; det er melkesjokolade i bunn, toppet med hvit sjokolade og to kjekskuler. Man spiser det med skje. Nam, nam!  :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selve pakningen er helt annerledes, de jeg linket til er bare plast og delt i to, hvor sjokoladen er i den ene delen og leken i den andre. Sjokoladedelen er også annerledes, som en logisk konsekvens av at pakingen er annerledes; det er melkesjokolade i bunn, toppet med hvit sjokolade og to kjekskuler. Man spiser det med skje. Nam, nam!  :wow:

Slike har de på den polske butikken her :) Men jeg liker ikke den plastskjeen -_-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike har de på den polske butikken her :) Men jeg liker ikke den plastskjeen -_-

 

Enig i at skjeen er teit, men sjokoladen i seg selv er jo uansett veldig god! Mye bedre enn "vanlig" Kinderegg, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...