Gå til innhold

Naken-reality: Adam søker Eva


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hmm I hear what you're sayin (om spesiell form på attributter)-ser på reprisen nå. Vet ikke om jeg orker å holde meg våken men skjønner på tråden her at de ikke var så keen på ham. Hvem valgte han? Og sa vedkommende da nei til å bli igjen?

Anonymous poster hash: 92509...7f2

Han valgte hun første,men hun sa nei til han.

De hadde ingen kjemi sa hun og det kunne man jo se. Tror det er den flaueste episoden jeg har sett hittil :)

Anonymous poster hash: 2df14...ee0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Trodde dem skulle være uten sminke jeg.  :sjokkert:

Anonymous poster hash: 2e2f3...08b

 

 

De fleste har jo fake tan og fake vipper i den serien der. Synd men sant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønske det var litt penere mennesker der  :fnise: Syns det er litt kjedelig.



Anonymous poster hash: 4db65...bdd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må presisere at jeg ikke har noe imot dama personlig, det jeg blir irritert på er TVNorge som pitcher programmet som et program hvor man ikke har "noenting å gjemme seg bak" og man dater i "natura", men som så velger folk som absolutt ikke er naturlige - aller minst denne dama.

 

Ikke bare prøver de å trekke seere med folk som er nakne, men de prøver å si de er naturlige...castingen er bættre meg dårligere enn Paradise Hotel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jadda, hun tok han yngste! Utseendemessig hadde hun sett bedre ut med han andre, men selv der hadde hun sett eldre ut enn han...

 

Blir vel neppe noe forhold ut av dette.



Anonymous poster hash: 9d68e...814
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jadda, hun tok han yngste! Utseendemessig hadde hun sett bedre ut med han andre, men selv der hadde hun sett eldre ut enn han...

 

Blir vel neppe noe forhold ut av dette.

Anonymous poster hash: 9d68e...814

 

 

Blir vel en halvklein one-night stand :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, hun tok han yngste! Utseendemessig hadde hun sett bedre ut med han andre, men selv der hadde hun sett eldre ut enn han...

Blir vel neppe noe forhold ut av dette.

Anonymous poster hash: 9d68e...814

Han er kjæreste med hun som deltok i første episode! :)

Anonymous poster hash: b05b7...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett et par av episodene, inkludert den siste, og synes ikke at dette var rare greiene. Når det er sagt, så la jeg merke til at alle damene så ut til å være uten hår nedentil. Tilfeldig, eller har produsenten bedt dem om å fjerne alle kjønnshår? Er vel ingen tvil om at en busk med sort hår hadde vist godt igjen.   :fnise:

 

Dama i siste episode var også glattbarbert nedentil. Kan ikke tenke meg at det er tilfeldig at alle damene var uten den minste antydning til hår. Tror faktisk at de fleste av gutta også hadde besynderlig lite kjønnshår.   :laugh:

Endret av NordicViking
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama i siste episode var også glattbarbert nedentil. Kan ikke tenke meg at det er tilfeldig at alle damene var uten den minste antydning til hår. Tror faktisk at de fleste av gutta også hadde besynderlig lite kjønnshår.   :laugh:

Det er jo fordi det er en trend. Det er da ikke mer mystisk enn det. 

Anonymous poster hash: 76cbb...a26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er jo fordi det er en trend. Det er da ikke mer mystisk enn det. 

Anonymous poster hash: 76cbb...a26

 

 

Synes likevel det er for utrolig at ALLE deltakerne i alle episodene skal ha kastet seg på den trenden. tror det  er tvnorge som krever det. Lite Edens hage over det...

Anonymous poster hash: 92509...7f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes likevel det er for utrolig at ALLE deltakerne i alle episodene skal ha kastet seg på den trenden. tror det  er tvnorge som krever det. Lite Edens hage over det...

Anonymous poster hash: 92509...7f2

 

Det er jo ikke så rart når majoriteten av unge kvinner fjerner hår nedentil. Flere menn har også slengt seg på trenden. 

Anonymous poster hash: 76cbb...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet om det blir en sesong 2? :-) Syns det var artig å se på egentlig 



Anonymous poster hash: d8639...ea4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen som vet om det blir en sesong 2? :-) Syns det var artig å se på egentlig 

Anonymous poster hash: d8639...ea4

 

Kan umulig tenke meg at seertallene er så høye at det er gunstig å lage en ny sesong. 

Anonymous poster hash: 76cbb...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er jo ikke så rart når majoriteten av unge kvinner fjerner hår nedentil. Flere menn har også slengt seg på trenden. 

Anonymous poster hash: 76cbb...a26

 

 

Bare en digresjon men: Majoriteten? har du noe tall på det? Ingen jeg har sett nakne har fjernet alt håret (som i garderobe/svømmehall etc).

Anonymous poster hash: 92509...7f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bare en digresjon men: Majoriteten? har du noe tall på det? Ingen jeg har sett nakne har fjernet alt håret (som i garderobe/svømmehall etc).

Anonymous poster hash: 92509...7f2

 

Selvsagt har jeg ikke et konkret tall på det. Kvantitative analyser på et utvalg av mennesker gir likevel en pekepinn på hvordan totalbefolkningen stiller seg til temaet. 

 

Her er eksempelvis et utvalg (i overkant av 1000) av studenter fra USA sitt syn på hårfjerning nedentil:

 

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jsm.12763/full

 

Resultatene er i all hovedsak rettet mot unge voksne, så resultatene bør sees i lys av dette. Hele 95% opplyser om at de har fjernet hår minst én gang i løpet av den siste måneden. Bare 13% av mennene og 4% av kvinnene hadde ikke fjernet hår i løpet av perioden. 

 

Det er med andre ord ikke rart at alle deltakerne på programmet er glattbarberte. 

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 76cbb...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...