Gå til innhold

Naken-reality: Adam søker Eva


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjønnsorgan sensureres ikke?

Anonymous poster hash: c980e...8f7

 

Når det sendes tidligere på dagen sensureres det, men etter "vannskillet" er det usensurert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var dårlige greier!Fikk en følelse av at det var trente, unge folk som egentlig bare vil ha trynet (+kroppen:p) på TV. Sånne som forgjeves har søkt på PH år etter år. Det var jo heller ingenting innhold eller spenning i programmet. Det eneste konseptet var nakne kropper.Trodde det skulle være flere folk på øya som datet, det ble drama osv, litt mer a la andre datingprogrammer. Kjedelig, skuffende; og ikke minst superkleint! Anonymous poster hash: 870c5...010

Haha, så enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at det er mennesker som ikke har fine kropper med der.



Anonymous poster hash: 2e2f3...08b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Er dette et sånt program som "ingen" ser på?

 

Jeg skulle likt å vite hvordan det gikk med parene. Ble det noe mellom sønnen til Unni Askeland og hun andre, mon tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Litt ironisk at de visstnok skal være fri for sminke når enkelte der (blant annet hun i første episode) har vippeextensions. 

Anonymous poster hash: 76cbb...a26

 

 

Og hun som var med i går, hu blonde rockeren hadde jo MASSE øyensminke! Ikke bare brynene men masse mørk øyenskygge osv !

Teit når de til og med sier i åpningsscenen på programme "ingen klær ingen sminke".

Og til deg over, man får ikke (hittil i hvertfall?) se hva som skjer videre med parene, og det syns jeg ødelegger. Er jo ikke noe gøy å bare se de nakne men når noen blir valgt videre til å bli bedre kjent så får vi ikke vite noe. De burde hatt hvertfall kanskje 10 min. på starten av hvert program som viste hvordan det gikk med paret fra forrige episode.

Men det har lave seertall så er nok et program få ser på. Jeg ser på det for å sovne for å være ærlig, passende tid å bli trøtt på sofaen på og innen programmet er over så er jeg mer enn søvnig og kjedet meg ihjel klar for senga . :)

Anonymous poster hash: bfe0b...8f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, de er bra tøffe da!! Hadde aldri vært med på noe sånt!



Anonymous poster hash: 89c9f...233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg kjenner han ene som var med i kveld! Det er den eneste episoden jeg har sett, tror nok ikke jeg kommer til å se så mange flere, haha :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er SÅ kleint. 

 

Jeg er også noe skuffet over at jeg ikke har sett en eneste ereksjon enda.



Anonymous poster hash: 76cbb...a26
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får bare styre. Jeg ser i alle fall ikke på. Men jeg har heller ikke noe i mot det - er jo bare nakne kropper. Ikke farlig eller ekkelt, det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, denne tråden var deprimerende.



Anonymous poster hash: 9e762...efa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg har sett på det idag, og herregud for et kleint program..! Men det er nakne jenter der, så fortsetter å se på!

 

Søt jente hun der Elisabeth, men hun har tydeligvis allerede funnet en dealbreaker. Typisk jenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

 men hun har tydeligvis allerede funnet en dealbreaker.

Å? Hva da?

Anonymous poster hash: bb329...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å? Hva da?

Anonymous poster hash: bb329...119

 

Han sa han var mer en mammagutt enn en pappagutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa han var mer en mammagutt enn en pappagutt.

Likte hun ikke å høre det? Fikk det ikke med meg.

 

 

Det sier de bare for å trøste deg.

Tror ikke det altså. Dette gjelder også menn som ikke ser på meg på "den" måten.

Anonymous poster hash: bb329...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...