Gå til innhold

Naken-reality: Adam søker Eva


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Selvsagt har jeg ikke et konkret tall på det. Kvantitative analyser på et utvalg av mennesker gir likevel en pekepinn på hvordan totalbefolkningen stiller seg til temaet. 

 

Her er eksempelvis et utvalg (i overkant av 1000) av studenter fra USA sitt syn på hårfjerning nedentil:

 

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jsm.12763/full

 

Resultatene er i all hovedsak rettet mot unge voksne, så resultatene bør sees i lys av dette. Hele 95% opplyser om at de har fjernet hår minst én gang i løpet av den siste måneden. Bare 13% av mennene og 4% av kvinnene hadde ikke fjernet hår i løpet av perioden. 

 

Det er med andre ord ikke rart at alle deltakerne på programmet er glattbarberte. 

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 76cbb...a26

 

 

Noe betimelig kildekritikk her:

 

De ble altså spurt om de har fjernet hår- ikke om de har fjernet ALT hår? Jeg fjerner hår i bikinilinjen ukentlig men har aldri skinnet meg totalt der nede. Jeg har alltid noe hår. Jeg ville mao i denne undersøkelsen inngått i de 95 % som svarer ja til at jeg har fjernet hår.

 

For det andre: denne studien er fra USA og omfatter svært unge mennesker. Jeg er kritisk til hvorvidt dette kan generaliseres også til en norsk populasjon av deltakere mellom 25 og 45.

Anonymous poster hash: 92509...7f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Noe betimelig kildekritikk her:

 

De ble altså spurt om de har fjernet hår- ikke om de har fjernet ALT hår? Jeg fjerner hår i bikinilinjen ukentlig men har aldri skinnet meg totalt der nede. Jeg har alltid noe hår. Jeg ville mao i denne undersøkelsen inngått i de 95 % som svarer ja til at jeg har fjernet hår.

 

For det andre: denne studien er fra USA og omfatter svært unge mennesker. Jeg er kritisk til hvorvidt dette kan generaliseres også til en norsk populasjon av deltakere mellom 25 og 45.

Anonymous poster hash: 92509...7f2

 

 

Edit: 50 % av kvinnene rapporterte at de typisk var hair free- fære menn. så selv ikke blant unge amerikanere er det slik at storparten er helt shavet. Synes det er like rart fortsatt at alle som melder seg på dette programmet tilfeldigvis har valgt dette selv. 

Anonymous poster hash: 92509...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var er morsomt konsept.

Alt bare dingla... Haha 😂😂

Hadde vært pinlig om noen i deres nære familie så på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke kalle det der samfunnsorientert kritikk....det der er likestilt med en facebookstatus. Beklager.

 

Ok, jeg var ironisk.

Anonymous poster hash: 9e919...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ok, jeg var ironisk.

Anonymous poster hash: 9e919...7b2

 

 

Beklager, trodde du var forfatteren bak bloggen :) Skjer endel her på KG at folk legger ut link til egen blogg for å få flere lesere.

 

Legger meg flat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, trodde du var forfatteren bak bloggen :) Skjer endel her på KG at folk legger ut link til egen blogg for å få flere lesere.

 

Legger meg flat :)

 

Ingen grunn til å legge deg flat! *hjelper deg opp og børster av deg støv og lort* :)

Jeg må ærlig innrømme at jeg lo litt av dette blogginnlegget. Jeg klarer ikke helt skjønne hva hun egentlig vil med det. Tror muligens hun manglet noe å skrive om og så skrev hun bare et kort og intetsigende innlegg om et tilfeldig realityprogram. Kvantitet over kvalitet, tydeligvis.

Det var så fascinerende intetsigende at jeg fikk en overveldende trang til å dele det her i tråden.

Anonymous poster hash: 9e919...7b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vært noen fine deltagere med så langt? Hvor kan jeg eventuelt se episodene? :) :) :)



Anonymous poster hash: aa859...08f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett denne serien. Viser de usensurert fitte og kuk?

Anonymkode: 209b2...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett denne serien. Viser de usensurert fitte og kuk?

Anonymkode: 209b2...832

Når du bruker slike ord tror jeg ikke du er voksen nok til å være på internett.

Anonymkode: 2eb0a...24b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du bruker slike ord tror jeg ikke du er voksen nok til å være på internett.

Anonymkode: 2eb0a...24b

Det var da voldsomt til reaksjon.... Prøv å søk "fitte" på dette forumet, og du finner fort ut at flesteparten her inne ikke "er gamle nok" til å være på internett.

Noe som plager deg når du må være så nedlatende mot andre mennesker?

Anonymkode: 209b2...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hva er greia med silikonpupper i denne serien? :o jeg er jente og klarer ikke slutte å glo på puppene som henger unaturlig høyt :fnise:

Anonymkode: b2bca...477

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke...Hun har jo flyttet til Spania og fått ny jobb i følge bloggen? Hun har ikke skrevet noe om graviditet 

Anonymkode: 9683f...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...