Favole Skrevet 17. september 2015 Forfatter #121 Del Skrevet 17. september 2015 Frihelgene går alt for fort! Og med 100% stilling flyr jo ukedagene også. Deilig å ikke skulle jobbe helg på nesten ett år! Jeg ser så frem til alle frihelger, og ikke minst helligdager hvor jeg ikke må være på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 17. september 2015 #122 Del Skrevet 17. september 2015 hver tredje helg er luksus da! kontrakten min sier annenhver helg ,men i realiteten jobber jeg nok tre helger på rad, så en helg fri. så gøøøy at tiden tikker og går. elsket annonseringen deres forresten! sykt kreativt! og jeg har så lyst til å herme når vi får neste, men vi har jo et tema gående fra første såå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. september 2015 Forfatter #123 Del Skrevet 17. september 2015 Ugh, annen hver helg Jobbet annen hver helg fast når jeg studerte, men de helgene jeg hadde fri fra min faste jobb tok jeg som regel vakter det hvor jeg jobber nå. Savner ikke å jobbe så mange helger, men som student er det jo noe helt annet. Så gøy at du likte den! Jeg synes først den var litt klein, og mannen bare "herregud, du kan jo kje lægg ut d dær! men men, jær som du vil!" Men jeg er fornøyd jeg altså, selv om jeg stjal ideen fra o'store Internett Annonseringen deres var jo helt kanon da! Gleder meg til oppfølgeren Og for en babyboom det blir i slekta nå. Ene søskenbarnet mitt venter nr 2 i januar, og vi er tre søskenbarn som venter baby i mars, hoho men gøy da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 17. september 2015 #124 Del Skrevet 17. september 2015 Nå ble jeg veldig nysgjerrig på denne annonseringen merker jeg Hvordan gjorde du det? Så gøy med babyboom i familien! Koselig med en gjeng som er på ca samme alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. september 2015 Forfatter #125 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Haha! Det var ikke noe fænsi altså. Jeg og J malte litt på søndag (for å unngå at han skulle være surfis hele dagen ), så mens han malte seg selv, kjøkkenbordet og litt på noen ark lagde jeg et familieportrett. Eh, jah. Skikkelig vakker strekfamilie hvor mor har bebis i magen La ut bilde av søndagsaktiviteten og skrev at J maler kruseduller mens mor maler familieportrett, og at fortsettelsen kommer rundt om mars/april hjertelykkekliss! Det blir så cheesy at jeg bare må like det! Endret 17. september 2015 av Favole 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 17. september 2015 #126 Del Skrevet 17. september 2015 Haha åååh!! Jeg digga det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 17. september 2015 #127 Del Skrevet 17. september 2015 Bare sååå skjønt Jeg må rett og slett bare få sinnsykt mange unger, for det er så mange søte måter å annonsere på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. september 2015 Forfatter #128 Del Skrevet 17. september 2015 Du får bare henge i og takk dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. september 2015 Forfatter #129 Del Skrevet 17. september 2015 Bahaha! Mannen er sympatigravid og craver brownies og is, så da spiser vi det. Og ser idiotisk nakendating på TVNorge Folk er sjuke som melder seg på, og jeg føler meg minst like sjuk som ser på - og innrømmer det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 17. september 2015 #130 Del Skrevet 17. september 2015 koselig måte å fortelle på :D nå fikk jeg skikkelig lyst på brownies og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. september 2015 #131 Del Skrevet 18. september 2015 Tegninga var jo megasøt Fulgte med på "gift ved første blikk", faktisk- men det nakendategreiene virker så kleint at jeg ikke kan se på med sarkastiske kommentarer engang. Hadde blitt permanent skada! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 18. september 2015 #132 Del Skrevet 18. september 2015 Ahhhh, den nakendatinga var bare såå sykt flaut å se på. Ikke fordi de er nakne, det tåler jeg, men bare hele settingen liksom.. Og når de dreiv å dansa på stranda der, såååå kleint Meen, jeg måtte jo se det ferdig så.... Planer for helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. september 2015 #133 Del Skrevet 18. september 2015 Haha, det programmet var så kleint! Så bare et penis blir klaska på låret på hver klem gutta gav. Hahah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. september 2015 #134 Del Skrevet 18. september 2015 Annonseringen deres var bare supersøt, da Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 18. september 2015 #135 Del Skrevet 18. september 2015 H-E-R-R-E-G-U-D for et kleint program. Så for meg at det kom til å bli kleint, men ikke SÅ kleint. Og neste episode så jo ENDA verre ut Elsket annonseringen deres, superskjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. september 2015 Forfatter #136 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg føler meg helt klart litt skada av å ha sett det der. Jeg prøvde å komme med kommentarer, det samme gjorde mannen, men det ble for kleint til å tulle med. Jeg ville dø litt bak en pute. I helga blir det jobb på mor, men fri i dag da, hurra! I morgen er det åpen dag på brannstasjonen, tenker vi drar dit. Evt får mann & mini dra etter duppen til J. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. september 2015 #137 Del Skrevet 20. september 2015 Åh...jeg har så dårlig samvittighet for å bli forbannasurmamma når ungen flipper helt ut.... Altså, han er utrolig klengete på meg(sånn jeg får ikke sette han ned i ett sekund), og gråter eskalerende og FORBANNA i helt sånn frustrasjonsopplegg, og ingenting hjelper. Jeg tror det skjer fordi han er sulten, men vi sliter jo endel med matingen. Idag var feilen at jeg tok ei skje i middagen hans, og han skrek ustanselig i hundre år. Hva pleier dere gjøre da? Det hjelper ikke å la han være ifred/ta opp(men han vil for guds skyld ikke bli satt ned), og jeg får jo så jæææævelsk vond i ørene= holder på å klikke for meg. Grøss! Tips som ikke innebærer barnetv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 20. september 2015 #138 Del Skrevet 20. september 2015 Hehe. Kjenner meg så igjen. Min er jo litt yngre, men når han klikker mentis ved bordet så tar vi ham ned og lar ham stå der og hyle litt. Så tar vi ham opp igjen og da pleier han å bli stille (det er litt sånn at han HYLER fordi han ikke får mer kjøtt før han har spist brokkolien, blir satt ned, HYLER fordi han er satt ned, blir satt opp igjen = fornøyd fordi han blir tatt opp til bordet og gnafser fornøyd på brokkolien sin. Da tror han at han vant. ). Når han henger i beina mine prøver jeg så godt jeg kan å si at jeg er opptatt med xx, og så vente til han gir opp og går og leker. Ikke alltid det funker, men overraskende ofte. Vanskelig å gi råd når unger er så forskjellige, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. september 2015 #139 Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Hehe. Kjenner meg så igjen. Min er jo litt yngre, men når han klikker mentis ved bordet så tar vi ham ned og lar ham stå der og hyle litt. Så tar vi ham opp igjen og da pleier han å bli stille (det er litt sånn at han HYLER fordi han ikke får mer kjøtt før han har spist brokkolien, blir satt ned, HYLER fordi han er satt ned, blir satt opp igjen = fornøyd fordi han blir tatt opp til bordet og gnafser fornøyd på brokkolien sin. Da tror han at han vant. ). Når han henger i beina mine prøver jeg så godt jeg kan å si at jeg er opptatt med xx, og så vente til han gir opp og går og leker. Ikke alltid det funker, men overraskende ofte. Vanskelig å gi råd når unger er så forskjellige, men. Ser det levende for meg Det er forsøkt uten hell, han vil liksom i utgangspunktet helst aldri spise(med mindre det er yoghurt, osteskive eller rosin, det vil han ha uansett tid/sted/univers), så det blir liksom ingenting mat overhodet PLUSS hylorama. I barnehagen har de merka det samme, og prøver få i fyren mat, og når det ENDELIG lykkes så stiger jo humøret betraktlig. Han er så jævlig bestemt og så lite matvrak=tordensky på lavt blodsukker når humøret først snur Endret 20. september 2015 av Allis Hagtorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 20. september 2015 #140 Del Skrevet 20. september 2015 Vanskelig det der. Gi ham et par osteskiver som forrett da, kanskje? Så blir den verste sulten stagga, samtidig som han ikke får rask stigning av blodsukker (og påfølgende fall) som han kanskje kan få av rosiner etc.? Jeg er motstander av at barn skal få grine seg til annen mat, men hvis dere bestemmer at han skal få ost som forrett hver dag så er jo ikke det noe han har fått avgjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå