Gå til innhold

Favolisheimen


Favole

Anbefalte innlegg

Er det innafor å be fysioen på jobb om å ordne bekkenet? Bør jo kunne ha litt intern bedriftshelsetjeneste :laugh: Ugh, må vel stikke innom legen og få ei henvisning. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg gleder meg til M blir litt større og kan gjøre ramp ved leggetid! Hun har forsåvidt overraskende mye stahet i seg nå ved 15 mnd, så blir vel bare bedre det kan jeg tenke meg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rampestreker er velkomne når som helst mellom 07-18.30/19 :fnise: men når han er trøtt og egentlig skal sove kan han jo prøve å la være, hvor søt han enn er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg til minstemann oppdager at det går an å bølle rundt ved leggetid! :ler:

Storesøster er jo en drøm å legge, endelig, og han er såpass trøtt nå at han får på seg soveposen og sovner, men storesøster slo om igjen da hun var litt eldre enn han er nå... Krysser fingrene for at han hopper over den perioden! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til drømmelegginger :hjerte: De kommer sikkert samme uka som jeg føder minstemini og våkne netter er tilbake igjen for fullt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, elsker sånne dager som dette. :riste:

Dagvakt, hjem å hive i seg middag (heldigvis at mannen hadde lagd ferdig til vi kom hjem), nikose på ungen en times tid, dra på personalmøte som varte i 3,5 timer og ut i evigheten. :daane: Er det innafor å plukke ungen opp fra senga for å susse litt på ham? :sukk:

Senvakt i morgen, så håper vi kan ta det høvelig med ro i morgen tidlig og kose oss litt. :) Jeg skal også innom legen for å få fysiohenvisning og få unna den jææævla glukosebelastningen :kvalm: Jaja, greit å ha det overstått. Den bør være fin! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det hørtes ut som en lang dag med alt for lite barnetid :kose:

Urk, håper dere har fått den ferdigblanda glukosegreia i det minste, så du kan få den kald, da er det litt mer overlevbart enn når den er lunka... :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang var det ei sånn ferdigblanda gugge, og det gikk helt greit. Har byttet legekontor, men håper de har samme greia :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hørtes ut som en lang dag med alt for lite barnetid :kose:

Urk, håper dere har fått den ferdigblanda glukosegreia i det minste, så du kan få den kald, da er det litt mer overlevbart enn når den er lunka... :spy:

 

Jeg ble kvalm nå faktisk............................................... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kvalm nå faktisk............................................... :(

Jeg får brekningsfornemmelser ved tanken, så jeg klandrer deg ikke :ler:

 

Usj. Nei, den hersens glukosebelastningstesten er en av mine beste motivasjonsfaktorer for å gå ned i vekt før jeg evt. blir gravid igjen altså :spy::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig ingen svangerskapsdiabetes. Meeeen det er bare fordi det ikke ble noe av timen i dag. Ble oppringt av jobb like før halv åtte og ble tilbydd (tilbudt? :klo:) å gå dagvakt istedet for aftenvakt, det kunne jeg ikke si nei til. Jeg er så lite fan av å jobbe kveld akkurat nå. Så da var det bare å avlyse kosemorgen med J (:sur:) og komme seg avgårde da. J syntes det var litt dritt, men det gikk greit. Selvfølgelig ble det overtid etter ei veldig travel vakt, så heldigvis at J ble levert tilsvarende sent i barnehagen slik at han ikke ble der noe særlig lengre enn vanlig.

Nå skal det vaskes et tonn klær og jeg burde egentlig vaske både bad og kjøkken. Hurra!

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal du ha ny time da?

Er så glad jeg slapp den sukkertesten. Selv om jeg så og si istedenfor hoppet rett på insulinen :fnise:

Jeg synes sist at fastingen var værre enn selve sukkeret. Når jeg sjekket meg for laktoseintoleranse måtte jeg drikke ren laktose. DET var jævlig DET :opplyser: Har du drukket den dufalac (eller noe i den duren) mot forstoppelse? Ren laktose var litt som den. Seigt, klissete og så søtt at jeg trodde jeg sku dau :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laktose :hjerte:

Jeg har testet den og, i tillegg til gastroskopi og ei jævla lang og tjukk nål inn i halsen for å ta celleprøve av skjoldbruskkjertelen.

Deilige ting!

Jeg drømmer om dobbel vaskemaskin så man kunne blitt dobbelt så kjapt ferdig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den testen høres jo helt grusom ut :haar:

Skjønner godt at kveldsvakt er lite attraktivt nå! Jeg er i hvertfall mer sliten på kvelden, skjønner ikke hvordan dere som jobber turnus klarer å holde dere våkne, spesielt når dere er gravide :ler::klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snakka ikke du om å få sånn tilrettelegging i form av bare dagvakter? Høres ut som du trenger det nå. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoi, duphalac har jeg ikke smakt nei, men serverer det stort sett hver dag på jobb :haar:

Får prøve å ta den på mandag! Å faste er ikke ille, er så vant med å ikke spise noe før rundt lunsj så det går bra :)

Jeg må nok få det tilrettelagt snart, men tror kanskje jeg må ha legedokumentasjon på det? Skal få snakket litt med sjefen i morgen om hvordan vi kan løse det. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laktose :hjerte:

Jeg har testet den og, i tillegg til gastroskopi og ei jævla lang og tjukk nål inn i halsen for å ta celleprøve av skjoldbruskkjertelen.

Deilige ting!

Jeg drømmer om dobbel vaskemaskin så man kunne blitt dobbelt så kjapt ferdig :P

 

Grøss.. Gastro var ikke spesielt gøy nei. Trodde jeg skulle daue av den bedøvelsesprayen :fnise:

Ikke få panikk sa han, du får puste. Jeg bare OK.. Og så hjeeeeelp etterfulgt av masse brekninger :P

 

Nål i halsen har jeg holdt meg unna forløpig. Håper det forblir sånn :P

 

Mmm.. Dobbelt vaskemaskin som også tørker og bretter klærene?? Tror jeg skal klare å bære de bort til skapene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohnoes... Når man ser nakendating (jada, følger med) og så er det noen fra den ikke så alt for store byen din som er med.. :overrasket: Neineineineinei. Nei.

Nei.

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...