Gå til innhold

Favolisheimen


Favole

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler det er tett når du teller måneder og ikke år på største:) Min er bare 4 mnd, så vi venter litt - men er fryktelig spent på hva som er fin aldersforskjell!

Eldstemann her blir to i januar, og føler ikke vi kunne begynt noe tidligere med prøvingen enn det vi gjorde. Men det får jo hvert enkelt par føle litt på, mange begynner jo mye tidligere, mens andre vil vente en del lengre. :) blir spennende å se når det kommer en til hos dere da!

 

Så utrolig herlig med hjertelyd! :hjerte:

Vil dere vite kjønnet på minstemini, da? :)

Om det er mulig å se det, så vil vi gjerne vite det. Føler oss litt for nysgjerrige til å ikke vite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror og det er gutt, ser for meg en kloning av nåværende søting :ler:

Jeg tar gjerne en til av han der :rodmer: men #2 kan gjerne bli litt mer generøs med dagsovinga enn storebroren :ler:

Jeg må fikse ei tippeliste når det nærmer seg oul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også guttefølelse på deg.. Har du gutt eller jentefølelse på meg??

Jeg pleier derimot alltid å tippe feil kjønn da :hoho:

 

Hva lå hjertelyden på?

Her var det 148.. Mini lå opp mot 160 synes jeg å huske. Herregud å dårlig jeg husker :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også guttefølelse på deg.. Har du gutt eller jentefølelse på meg??

Jeg pleier derimot alltid å tippe feil kjønn da :hoho:

Hva lå hjertelyden på?

Her var det 148.. Mini lå opp mot 160 synes jeg å huske. Herregud å dårlig jeg husker :sjenert:

Hm, lillesøster kanskje? ;)

148 :P haha! Varierte mellom 145-150, men hun skrev 148 på helsekortet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se :D hvis det ikke er en skikkelig luring inni der som ikke vil vise noe ;)

Skal lage ei liste når jeg får somlet meg innom kg på steinalderpc'en min :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se hvem av oss som tipper rett :)

Åh, hjemme! :hjerte:

J har fått seg en runde i hver traktor, hatt et par runder i fjøset, sett på sauene som står på nabogården og løpt etter høns. Alt vel! Han ble helt vill når han så en skokk høner i hagen, tror ikke de var like enige. Han løp etter, men de løp fortere :P Det var en sliten og fornøyd liten fyr som sovnet i armkroken min i kveld. :rodmer:

I morgen er det jaktstart for resten av familien, så vi får finne på noe lurt mens de andre er i skogen og leter etter elg. Sånn sett er det greit her ute, bare å åpne ytterdøra og eventyret er i gang for den lille karen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde han du hadde var eldre, Oo.

Jeg glemmer det selv innimellom, for det føles jo som om han alltid har vært her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, så herlig lesning! Jeg blir misunnelig på mine vegne av ungene :ler: kos dere!

:ler: alle burde ha muligheten til å ta en liten bondeferie innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg tippe tvillinger, eller er det helt utelukket? :ler:

På tidlig ul så vi (heldigvis) bare en :fnise:

******

Kom igjen KG, fiks mulighet for multisitat på mobilen da vel! :bond:

Ungen sover, jeg spiser brødskive med nugatti (!!) og ser litt på SoA. Burde sikkert sove litt sjøl.

Når J våkner blir det vel inspeksjon av elgen som snart blir hengt opp i garasjen. Enten går han ut igjen med en gang, eller så blir han superfascinert. Jeg tipper mest det siste. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med at helgene går så fort? :grine: Reiser hjem igjen i morgen, kunne vært her ei uke til.

J har fått hilse på et par elger, først var det en pus, men vi ble enige om at den kanskje var litt stor til å være en katt. Deretter ble det til en hund, men størrelseforskjellen var fortsatt noe vesentlig. Så ble det til ei ku, og vi var litt nærmere sannheten. Til slutt landet vi på "ælj" :fnise:

Vi har kosa oss ute i regnværet, hilst på og kosa med dyra. J har fått seg felleskjøpsdress i str to år og jeg smelter helt, lettere miljøskada :ler: Må få testa den i fjøset før vi drar imårra!

I dag har vi vært hos mormor på sykehuset, må få tatt så mange turer vi kan mens vi fortsatt har muligheten. Mini var høyt og lavt og overalt, jeg er bare glad han ikke fant alarmknappene der inne :laugh: Og skulle det bli ei jente denne gangen tror jeg navnet er ganske så spikra, så lenge ikke halve slekta setter seg på bakbeina. :sjenert: Oh well...

God lørdag til de som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...