AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #81 Skrevet 25. august 2015 i alle forum, så tror jeg at gjennomsnittlig IQ er rundt 130, på Facebook er den litt høyere Tenk at Mensa tok feil når det gjelder landets gjennomsnitts IQ Eller er kanskje bare KG-brukere store genier? Anonymous poster hash: 378a7...e75
Lanista1984 Skrevet 25. august 2015 Forfatter #82 Skrevet 25. august 2015 i alle forum, så tror jeg at gjennomsnittlig IQ er rundt 130, på Facebook er den litt høyere Hehe. Derfor ba jeg om bildebevis fra mensa.no. Men du har et godt poeng!
Lanista1984 Skrevet 25. august 2015 Forfatter #83 Skrevet 25. august 2015 Han klarer seg temmelig bra selv om det ikke ble noen høgskole på ham, fordi han aldri turte å hoppe på studiet igjen. Han tjener uansett mer enn 100 000 mer enn meg som har en bachelor og han trives i jobben sin. IQ'en kan også brukes til andre ting enn studier Så absolutt. Jeg har kastet bort ti år i militæret.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #84 Skrevet 25. august 2015 Skjønte ikke dette her med NESTE og FULLFØR. Kunne testen fortsette i all evighet eller kunne man trykke fullfør når som helst og finne ut IQ? Anonymous poster hash: cc777...0ba
Lanista1984 Skrevet 25. august 2015 Forfatter #85 Skrevet 25. august 2015 Skjønte ikke dette her med NESTE og FULLFØR. Kunne testen fortsette i all evighet eller kunne man trykke fullfør når som helst og finne ut IQ? Anonymous poster hash: cc777...0ba Siste, tror jeg. Litt klønete akkurat der. Altså testen.
Pitabrød Skrevet 25. august 2015 #86 Skrevet 25. august 2015 Du har jobbet en del med symboler før? Det er veldig høyt. Det gjør det jo som sagt ikke til noe bedre menneske, men du er vel vant til å bli kalt den logiske? Kan jeg spørre hva du valgte som utdanning? Jeg har alltid vært glad i slike "hjernetrimoppgaver", så jeg har tenkemåten inne. De siste oppgavene på den testen synes jeg var ganske vanskelige. Jeg scorer stort sett alltid rundt 130 på slike tester, men likevel sitter jeg her med en toer i matte fra videregående. Jeg er utdannet sykepleier. Hva med deg da?
Lanista1984 Skrevet 25. august 2015 Forfatter #87 Skrevet 25. august 2015 Jeg har alltid vært glad i slike "hjernetrimoppgaver", så jeg har tenkemåten inne. De siste oppgavene på den testen synes jeg var ganske vanskelige. Jeg scorer stort sett alltid rundt 130 på slike tester, men likevel sitter jeg her med en toer i matte fra videregående. Jeg er utdannet sykepleier. Hva med deg da? Haha... Fikk også toer i matte. Jeg måtte ta det opp senere. Har vært i militæret i ti år. Hvorfor sykepleier når du kunne ha blitt lege? Altså, ingenting galt med sykepleiere. Jeg elsker dem for de de gjør, tro meg. Men... 130? Du kunne ha vært kirurg. Men så må man ønske å bli det også og hvis ikke du ønsket det, så er det jo helt fint:)
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #89 Skrevet 25. august 2015 Jøss! Fornøyd med den. Off topic men jeg digger avataren din Anonymous poster hash: abee5...b02
urenluren Skrevet 25. august 2015 #90 Skrevet 25. august 2015 Off topic men jeg digger avataren din Anonymous poster hash: abee5...b02 Haha, takk!
Pitabrød Skrevet 25. august 2015 #91 Skrevet 25. august 2015 Haha... Fikk også toer i matte. Jeg måtte ta det opp senere. Har vært i militæret i ti år. Hvorfor sykepleier når du kunne ha blitt lege? Altså, ingenting galt med sykepleiere. Jeg elsker dem for de de gjør, tro meg. Men... 130? Du kunne ha vært kirurg. Men så må man ønske å bli det også og hvis ikke du ønsket det, så er det jo helt fint:) Det hadde vært interessant å ta opp matte for å se om jeg får det bedre til hvis jeg legger litt innsats i det:) Grunnen til at jeg valgte sykepleier er for at det et enkelt og greit studie med mange valgmuligheter etter endt utdanning. Det at man er sikret jobb er jo også greit. Men jeg er også glad i å jobbe med mennesker, og hjertet mitt brenner for eldreomsorgen. De eldre har et helt liv bak seg, med opplevelser og minner. Jeg ønsker å bidra til at de får en verdig siste tid her på jorden. Ellers så er jeg veldig interessert i anatomi, fysiologi, biokjemi og patologi. Jeg tror ikke jeg hadde passet som lege.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #92 Skrevet 25. august 2015 Hadde vært interessant å vite hvor mange av spørsmålene dere gjetter på Anonymous poster hash: 8f76e...b65
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #93 Skrevet 25. august 2015 Jeg vil gjerne ha en slik test men på noe annet som for eksempel matte. Anonymous poster hash: abee5...b02
Maximillian Cohen Skrevet 25. august 2015 #94 Skrevet 25. august 2015 Jeg vil gjerne ha en slik test men på noe annet som for eksempel matte. Anonymous poster hash: abee5...b02 Illustrert Vitenskaps test som det tidligere i tråden ble linket til er en mer omfattende test som også inneholder regneoppgaver. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #95 Skrevet 25. august 2015 Ok. Tok svarene dine sarkastisk Anonymous poster hash: aa4ae...162 Sarkasme er en lav form for humor, så det brukes vel ikke av folk med IQ over 120? Anonymous poster hash: 19f37...ade
Lanista1984 Skrevet 25. august 2015 Forfatter #96 Skrevet 25. august 2015 (endret) Det hadde vært interessant å ta opp matte for å se om jeg får det bedre til hvis jeg legger litt innsats i det:) Grunnen til at jeg valgte sykepleier er for at det et enkelt og greit studie med mange valgmuligheter etter endt utdanning. Det at man er sikret jobb er jo også greit. Men jeg er også glad i å jobbe med mennesker, og hjertet mitt brenner for eldreomsorgen. De eldre har et helt liv bak seg, med opplevelser og minner. Jeg ønsker å bidra til at de får en verdig siste tid her på jorden. Ellers så er jeg veldig interessert i anatomi, fysiologi, biokjemi og patologi. Jeg tror ikke jeg hadde passet som lege. Du kunne også jobbet i CSI, da;) Men uansett er det flott å lese det du skriver. Jeg misliker uttrykket "varme hender." En sykepleier er så mye mer enn det. Jeg håper jeg møter deg når min tid kommer:) Endret 25. august 2015 av Lanista1984
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #97 Skrevet 25. august 2015 Sarkasme er en lav form for humor, så det brukes vel ikke av folk med IQ over 120? Anonymous poster hash: 19f37...ade Ikke om man bruker sarkasme på et meta nivå Anonymous poster hash: 8f76e...b65 1
Lanista1984 Skrevet 25. august 2015 Forfatter #98 Skrevet 25. august 2015 Ikke om man bruker sarkasme på et meta nivå Anonymous poster hash: 8f76e...b65 Metadata-sarkasme?
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 25. august 2015 #99 Skrevet 25. august 2015 Hva er din IQ? Prøv. http://www.mensa.no/iq/hjemmetest/ Jeg vil avsløre min senere. Det skal sies jeg tok den to ganger og scorte litt høyere andre gang. (IQ sier ingenting om hvem du er, hvordan du håndterer andre mennesker eller hvor stor empati du har. Jeg mener også at den sier lite om din kreativitet, eller din evne til å se folk for hvem de er - dette er bare gøy.) Prøv å tenke i rytmer. Blokkene beveger seg i logiske forandringer. Jeg trenger ikke ta en IQ test jeg vet allerede at jeg ikke er nevneverdig intellektuell
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #100 Skrevet 25. august 2015 Jøss! Fornøyd med den. Wow. Du er faktisk på høyde med Einstein og andre store genier (hvis resultatet er korrekt da). Anonymous poster hash: d90f6...d85 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå