Kraula Skrevet 26. august 2015 #241 Del Skrevet 26. august 2015 Folk kjøper så ufattelig mye ræl av Ebay. Ser enkelte er sånn "jeg kjeder meg idag! Har noen tips til hva jeg kan kjøpe??". Altså, herregud. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #242 Del Skrevet 26. august 2015 og mens noen shopper mens de kjeder seg, sitter andre og snakker dritt og baksnakker andre. Det er jo mye hyggeligere. Ville heller hatt en venninne som var shoppegal, enn som satt anonym på et forum og slengte dritt om andre mennesker og var hånlig. Anonymous poster hash: 07128...400 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 26. august 2015 Forfatter #243 Del Skrevet 26. august 2015 og mens noen shopper mens de kjeder seg, sitter andre og snakker dritt og baksnakker andre. Det er jo mye hyggeligere. Ville heller hatt en venninne som var shoppegal, enn som satt anonym på et forum og slengte dritt om andre mennesker og var hånlig.Anonymous poster hash: 07128...400 Kan du gå og legge deg? Så starter du dagen med er smil imorgen og oppretter din egen tråd. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #244 Del Skrevet 26. august 2015 Det er ikke jeg som har problemer her. Anonymous poster hash: 07128...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #245 Del Skrevet 26. august 2015 Oh skal man få folk til å lytte til seg så hjelper det ikke sitte å surmule og baksnakke i en krok etter å ha gått verbalt til angrep på folk,og klø seg i huet og rævva og lure på hvorfor en ble kastet ut fra en gruppe. Si det istedenfor å si det på en mer vennlig måte.Anonymous poster hash: 07d78...5c5 Hvor kan man si i fra på en vennlig måte at man har blitt kastet ut uten grunn? Funker ikke her inne av flere grunner. Utkastede medlemmer er blokkert og kan ikke se facebookgruppa i det hele tatt og dermed heller ikke hvem som styrer skuta. Da er det litt vanskelig å finne ut hvem man skal kontakte for å ta det opp. Anonymous poster hash: 0f367...2ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #246 Del Skrevet 26. august 2015 Synes mer synd på dere som har så lite å gjøre å diskutere hva andre gjør å ikke gjør.. Anonymous poster hash: 1a601...e92 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjatte Skrevet 26. august 2015 #247 Del Skrevet 26. august 2015 Jeg er ikke med i gruppa, jeg har ingen forutsetning til å forstå hvem som blir sitert her. Det er kun de som er med i gruppa som kan se navn på den som har blitt sitert, og den som blir sitert har selv valgt å dele det med alle medlemmene. Skjønner du?Anonymous poster hash: 78924...017 Dette folkens! Dette! Jeg følger tråden med stor interesse da dette er underholdning så det holder. Nesten verdt å stikke innom forumet igjen bare for å følge med på denne såpeoperaen! Hvilken åndeløs spenning! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 26. august 2015 #248 Del Skrevet 26. august 2015 "Ååå, har så lyst å kjøpe et eller annet, men trenger egentlig ingenting!" Luksusproblem much Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 26. august 2015 #249 Del Skrevet 26. august 2015 og mens noen shopper mens de kjeder seg, sitter andre og snakker dritt og baksnakker andre. Det er jo mye hyggeligere. Ville heller hatt en venninne som var shoppegal, enn som satt anonym på et forum og slengte dritt om andre mennesker og var hånlig. Anonymous poster hash: 07128...400 Beklager at du følte deg truffet da. Synd med så mye sløsing og ræl! Når ble å kjøpe for å kjøpe en greie? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 26. august 2015 #250 Del Skrevet 26. august 2015 Folk kjøper så ufattelig mye ræl av Ebay. Ser enkelte er sånn "jeg kjeder meg idag! Har noen tips til hva jeg kan kjøpe??". Altså, herregud. "Ååå, har så lyst å kjøpe et eller annet, men trenger egentlig ingenting!" Luksusproblem much Ja, så det var ei som skreiv det. "Kjeder meg! Noen som har link til noe billig småting jeg kan kjøpe til 10-20 kr?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 26. august 2015 Forfatter #251 Del Skrevet 26. august 2015 Det er ikke jeg som har problemer her. Anonymous poster hash: 07128...400 Jo, det er det. Hvis du er uenig kan du lage din egen tråd. Ingen er slemme her, vi henger ikke ut noen. Det må være lov å fnise litt av andres rare gjøremål og utsagn uten å bli beskyldt for mobbing. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #252 Del Skrevet 26. august 2015 Nei, jeg svarer ikke på det du spør om fordi det ikke har noe med denne tråden å gjøre. Hvis du vil, kan du jo lage en egen tråd om hva som er avsporing og ikke avsporing Anonymous poster hash: 6fee3...54f Ærligtalt så har det jo alt med tråden å gjøre. Husk, hadde vi avsporet så masse som dere mener, så hadde de postene dere mener er avsporing blitt slettet av moderator. For det er jo forumsreglene vet dere Anonymous poster hash: 37be3...6e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #253 Del Skrevet 26. august 2015 Beklager at du følte deg truffet da. Synd med så mye sløsing og ræl! Når ble å kjøpe for å kjøpe en greie? Jeg sløser ikke. Kjøper ikke fake. Og jeg shopper ikke for å shoppe. Men jeg har heller ikke behov for å rakke ned på folk som gjør det. Anonymous poster hash: 07128...400 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 26. august 2015 #254 Del Skrevet 26. august 2015 Jeg sløser ikke. Kjøper ikke fake. Og jeg shopper ikke for å shoppe. Men jeg har heller ikke behov for å rakke ned på folk som gjør det. Anonymous poster hash: 07128...400 Det er forskjell på å rakke ned, og å poengtere at det er en morsom/merkelig ting å gjøre. Alvorlig talt, så hårsår kan du ikke være vel. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #255 Del Skrevet 26. august 2015 Ikke meg du spør, men jeg tar meg friheten å svare. Hvis dere i den gruppa kritiserer den første gruppa for å kaste ut de som stiller kritiske spørsmål, men samtidig selv prøver å jage ut de som stiller kritiske spørsmål til dere, så er det jo ikke noe bedre. Da er dere jo fortsatt like dem dere kritiserer. Sånn som her. Det er nå en gang sånn det er når man insisterer på å drive med kritikkverdige ting - man må tåle kritikk. Dere liker det ikke, Ebayerne liker det ikke - men dere burde alle bare "deal with it" i stedetfor å stikke hodet i sanden. Det er det ikke brukerne her som kan bestemme, det er reglene til KG og moderatorene som sørger for at reglene følges. Blir det mye avsporing blir det rydding av tråden og den vil ende med å bli stengt, slik som den forrige. Det er ikke de i denne tråden som vil jage de ut, vi vil jo bare at tråden skal få leve uten å få kjeft av moderator. Anonymous poster hash: 5d27f...865 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #256 Del Skrevet 26. august 2015 Det er forskjell på å rakke ned, og å poengtere at det er en morsom/merkelig ting å gjøre. Alvorlig talt, så hårsår kan du ikke være vel. Er jo dere som blir dødelig fornærma så fort noen kritiserer hva dere gjør på her på forumet. Er da ikke et hakk bedre dere. Jeg har ikke skrevet noe plass at dere har mobbet noen som helst, så slutt å dikte opp. Og det virker ikke som dere syns det er morsomt/merkelig, men mer patetisk og dere koser dere med å rakke ned på andre. For lite å finne på skjønner jeg. Anonymous poster hash: 07128...400 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 26. august 2015 #257 Del Skrevet 26. august 2015 Jeg sløser ikke. Kjøper ikke fake. Og jeg shopper ikke for å shoppe. Men jeg har heller ikke behov for å rakke ned på folk som gjør det. Anonymous poster hash: 07128...400 Akkurat det poenget med å shoppe for å shoppe fordi man kjeder seg, er et godt og interessant poeng. Det er regelrett skremmende at man har kommet til et punkt av overforbruk at å bruke småpenger på duppeditter fra den andre siden av planeten er en kur mot kjedsomhet. Om mange gjør det, hvordan tror du belastningen på miljøet blir? Alle disse pakkene fraktes jo ikke med hestetransport over steppene akkurat. I tillegg kommer produksjon i et land som ikke akkurat er kjent for å tenke miljø. Det er en holdning og en mentalitet som jeg synes er både bekymringsverdig og skremmende. Og der tror jeg disse ebay-gruppene har en del av skylda. Det ser ut til å bli sånn at folk ender opp med å kjøpe mer, fordi det blir en sosial fellesskapsgreie. Å påpeke det er ikke å rakke ned på noen. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #258 Del Skrevet 26. august 2015 venter selv 20 pakker nå, ikke noe jeg ikke trenger, ingen fake merker, siden jeg hater merker, fake or not, venter alt fra veggord, som har like god kvalitet som de dyre i Norge :D venter også en del klær, som jeg også trenger, osv. må si det mest sløsingen jeg kanskje ikke hadde kommet til å kjøpt så mye av i Norge, er 36 parr perleøredobber for 20kr :D som jeg trengte til et brylup.ville jo bare betalt ca 100kr for ett parr stykk. men enig i at det å handle for å handle er teit. men å rakke ned på dem er vel ikke nødvendig, deres problem om dem har lite å gjøre å velger å handle ting de ikke treng xD Kom ikke å si dere aldri handler noe dere ikke har behov for, kanskje ikke på ebay, men dyrere andre steder :D Anonymous poster hash: 1a601...e92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 26. august 2015 #259 Del Skrevet 26. august 2015 Herrefred, noen er glad i STORE BOKSTAVER!Og gutter INGEN ADGANG! Nei, dem legger jo ut bilder i bikini og undertøy, dette må ikke gutter se :O 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 26. august 2015 #260 Del Skrevet 26. august 2015 Er jo dere som blir dødelig fornærma så fort noen kritiserer hva dere gjør på her på forumet. Er da ikke et hakk bedre dere. Jeg har ikke skrevet noe plass at dere har mobbet noen som helst, så slutt å dikte opp. Og det virker ikke som dere syns det er morsomt/merkelig, men mer patetisk og dere koser dere med å rakke ned på andre. For lite å finne på skjønner jeg. Anonymous poster hash: 07128...400 Jeg vet ikke hva du kom inn i denne tråden for, men jeg synes det er fint å dele noen tanker (som vil medføre til utstengelse fra facebookgruppen), og se at det ikke bare er jeg som reagerer på det. Veit ikke hvor du får mobbing fra, så whatever floats your boat og for all del ikke les de tidligere innleggene dine. Gjentar meg fra sist: det er da ikke å rakke ned på noen ved å poengtere at noe er pussig/morsomt/kanskje litt merkelig. Her er det ikke nevnt navn eller lagt ut bilde. I en "lukket" gruppe med over 38k medlemmer, ja, det er ikke akkurat privat vil man si. Om det hadde vært en gruppe på 100 mennesker, kunne det stilt seg annerledes. Et annet poeng er at det er så mange innlegg, og det går rasende fort i gruppen nedover veggen, så det er ikke sikkert at man finner det igjen, om man skal begynne å lete etter hva folk synes er morsomt. Her en dag var det noen som ble kjeftet på for å poengtere at sminken de hadde kjøpt seg inneholdt mye farlige stoffer, og ble så kastet ut/blokket. Synd at det ikke er mulig å si fra om helsefarlige greier, og det bare handler om å få mest mulig greier for minst mulig penger. Ellers -- Er det innafor å poengtere at enkelte ting som folk kjøper er skikkelig stygge? Handler da ikke om selve personen som har kjøpt, og legger ikke ut bilde av vedkommende, bare tingen som er...skikkelig stygg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg