Gå til innhold

Er det å være jomfru sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lakrispia

 

Jeg fyller snart 25 år, og er enda jomfru. Jeg er veldig interessert i sex, men er bare så sjenert at jeg ikke klarer å ta kontakt meg noen. Gruer meg veldig til å eventuelt møte noen, og bli spurt om mine erfaringer, ettersom sannheten er at jeg ikke har noen. Men jeg vet jo mine preferanser ift. hva som tenner meg og hvordan jeg liker å bli befølt. Er dette skikkelig turn-off?

Anonymous poster hash: 044f1...e33

 

Tror det har mye å si hvordan du ser ut og hvordan du er som person. Er man vakker med flott personlighet og jomfru så gir det inntrykk av at personen har valgt å være jomfru. Da er det sikkert for mange et turn on. Ser man ut som en smultring og er sosialt tilbakestående, ville jeg tenkt at du er jomfru fordi ingen vil ha deg. Da vil det nok være turn off. Alt i alt, det handler ikke bare om jomfru/ikke jomfru, det handler om hvordan du er og hvor digg du er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det har mye å si hvordan du ser ut og hvordan du er som person. Er man vakker med flott personlighet og jomfru så gir det inntrykk av at personen har valgt å være jomfru. Da er det sikkert for mange et turn on. Ser man ut som en smultring og er sosialt tilbakestående, ville jeg tenkt at du er jomfru fordi ingen vil ha deg. Da vil det nok være turn off. Alt i alt, det handler ikke bare om jomfru/ikke jomfru, det handler om hvordan du er og hvor digg du er.

Smultring :klo:

Så du sier at hvis man er feit og jomfru så er det turn off? Wow...

Alle Forskjellige folk med forskjellige typer kropper kan velge å være jomfru

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lakrispia

Smultring :klo:

Så du sier at hvis man er feit og jomfru så er det turn off? Wow...

Alle Forskjellige folk med forskjellige typer kropper kan velge å være jomfru

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Les innlegget, jeg skrev at JEG ville syntes det var turn off. Hva andre synes om feite jomfruer vet jeg ikke, men i min vennekrets har hvertfall ingen hatt sex med feite folk. Klart alle kan velge, men jeg ville tenkt mitt likevel. Fordomsfullt? Ja, dessverre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mye bedre enn feite folk liksom? Alle er like mye verdt

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lakrispia

Er du mye bedre enn feite folk liksom? Alle er like mye verdt

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Ikke bedre, nei, men jeg tenner bare ikke på noen som er overvektige. Det handler om preferanser ikke verdi.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du mye bedre enn feite folk liksom? Alle er like mye verdt

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

 

Men er du like tiltrukket av alle? Har du ingen preferanser selv?

Anonymous poster hash: 4d076...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt politisk ukorrekt men biologisk sann:

Jomfrugutter er turn-off for de fleste jenter.
Jomfrujenter er tun-on for de fleste gutter.

På samme måte som om du vil vite det virkelige antallet sexpartnere en jente har hatt, dobler du tallet hun oppgir. Og for en gutt; halverer du tallet han oppgir.

Dessverre/heldigvis er kjønn forskjellige på en del områder.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt politisk ukorrekt men biologisk sann:

Jomfrugutter er turn-off for de fleste jenter.

Jomfrujenter er tun-on for de fleste gutter.

På samme måte som om du vil vite det virkelige antallet sexpartnere en jente har hatt, dobler du tallet hun oppgir. Og for en gutt; halverer du tallet han oppgir.

Dessverre/heldigvis er kjønn forskjellige på en del områder.

 

Om vi menn ikke har noe imot jomfru jenter så burde ikke jenter ha noe i mot jomfru gutter heller

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På papiret nei, selvsagt ikke. Men vi kan ikke vedta vekk biologiske og psykologiske forskjeller mellom kjønn. Vi må heller forstå dem og benytte dem konstruktivt. Å sippe over hvor urettferdig naturen er fungerer ikke. Uansett, det er pluss og minus for begge kjønn - både godene og byrdene er jevnt fordelt, bare på ulike områder.

 

 

Om vi menn ikke har noe imot jomfru jenter så burde ikke jenter ha noe i mot jomfru gutter heller



Anonymous poster hash: ade5c...ef4

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23, jente, og er også jomfru. Jeg ønsker ikke å være det, det blir bare så kleint om noen skulle spørre meg om det (for ja, det skjer). I fadderuken for noen år siden hadde vi drikkeleker hvor det ble et tema, og jeg måtte jo bare lyge meg gjennom hele greien. Sjansen har bydd seg flere ganger, men ONS har aldri fristet (nå frister det, jeg vil bare få det overstått).

Da jeg var yngre hadde jeg veldig dårlig selvtillit pga. huden min, og det førte til at jeg ikke ble med på ting som alle andre ungdommer min alder ble med på, jeg var bare så ukomfortabel med å vise meg utendørs. Jeg begynte heller ikke å drikke før jeg var 18. Nå går jeg på universitetet, og har jobbet såpass mye utenom studiene at jeg rett og slett ikke har hatt tid til et sosialt liv, uansett om det kanskje høres merkelig ut. Nå er alle vennene mine "utfestet" og møter ikke lenger så nye nye mennesker, så da blir det også det for meg at jeg sjeldent møter noen nye.

Jeg er ikke sjenert lenger, men jeg er introvert, og sliter da med å fungere i større grupper - f.eks på fest. Ser ikke på meg selv som stygg - kanskje en 6er. Jeg er slank, om enn utrent.

Vet ikke helt hva jeg skal si om jeg en gang møter noen, men får vel bare fortelle sannheten. At jeg hadde utrolig dårlig selvtillit i ungdomsårene, at jeg ikke drakk før jeg var 18, at sjansen har bydd seg men at jeg ikke følte for ONS, og at jeg jobbet så mye årene mine på universitetet at jeg ikke har hatt et særlig sosialt liv utenom.

Anonymous poster hash: 85204...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På papiret nei, selvsagt ikke. Men vi kan ikke vedta vekk biologiske og psykologiske forskjeller mellom kjønn. Vi må heller forstå dem og benytte dem konstruktivt. Å sippe over hvor urettferdig naturen er fungerer ikke. Uansett, det er pluss og minus for begge kjønn - både godene og byrdene er jevnt fordelt, bare på ulike områder.

Da forteller vi det bare ikke da: Hilsen menn :)

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert noen som vil reagere på det, som Summers, men de skal du gi faen i. Du skal vite at det er mange som beundrer deg for at du ikke har gitt etter for presset, men gjort det du føler rett for deg. En mann som tror du sliter psykisk fordi du er jomfru er virkelig ikke et tap. Han ler du av, går videre og ser deg aldri tilbake.

Vent med å si det til du treffer en mann du er trygg på så går det nok fint skal du se!

Ønsker deg lykke til! :)

:blomst: jomfru 23

Anonymous poster hash: 666ee...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, hvorfor er dette verst for menn? Tenk på at en mann som har mye erfaring blir ofte oppfattet som attraktiv, mens en dame med mye erfaring ofte oppfattes som "løs tøs". Så dette fenomenet kan faktisk være ille for jenter også.


 

Da forteller vi det bare ikke da: Hilsen menn :)

Anonymous poster hash: ade5c...ef4


 

 

Om vi menn ikke har noe imot jomfru jenter så burde ikke jenter ha noe i mot jomfru gutter heller



Anonymous poster hash: ade5c...ef4

 

Endret av Livan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi menn ikke har noe imot jomfru jenter så burde ikke jenter ha noe i mot jomfru gutter heller

 

Jenter får selvsagt ha de preferanser de ønsker (og dette kommer fra en gutt på 21 år med null erfaring)

Anonymous poster hash: 8a8cc...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt politisk ukorrekt men biologisk sann:

Jomfrugutter er turn-off for de fleste jenter.

Jomfrujenter er tun-on for de fleste gutter.

På samme måte som om du vil vite det virkelige antallet sexpartnere en jente har hatt, dobler du tallet hun oppgir. Og for en gutt; halverer du tallet han oppgir.

Dessverre/heldigvis er kjønn forskjellige på en del områder.

 

 

Jeg tror du har veldig rett i det, men heldigvis gjelder ikke det for alle damer, akkurat som det ikke gjelder for alle menn.

 

Jeg synes det er negativt når folk ser på det som en dealbreaker for en potensiell kjæreste at de har hatt for mange eller for få partnere. Hvis ene parten er jomfru ved starten av et forhold, så har det ingenting å si. Jeg håper at en mann ville sagt det til meg, men jeg har forståelse for at det kan være så vanskelig at han velger å la være.

 

Om grunnen til at han er jomfru er fordi han ikke er attraktiv for andre kvinner av en eller annen grunn, så bryr det ikke meg. Jeg velger partner ut i fra hva JEG liker, ikke ut i fra hva andre vil ha.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten, hvorfor er dette verst for menn? Tenk på at en mann som har mye erfaring blir ofte oppfattet som attraktiv, mens en dame med mye erfaring ofte oppfattes som "løs tøs". Så dette fenomenet kan faktisk være ille for jenter også.

Hvorfor det er være for menn???????

Prøv og gå 10 år uten så mye som kontakt med det motsatte kjønn.

Hvis du virkelig ikke har fått med deg at på kjøttmarkeded er det kvinner som har mest makt imens for forhold er det mer menn som har mest makt.

Det vil si dem mennene som kvinnene oftest går etter er den som allerede har gamet sitt på plass, mens menn er altspisende noe som igjen rammer en gruppe menn hardest.

Greit nok at det sikkert ikke er gøy og bli utsatt for playere men fuck det!!!

Prøv null kontakt over flere år. Ikke så mye som en klem.

Også kan få kjenne på hva det gjør med psyken.

Anonymous poster hash: c9fb9...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hvorfor er dette verst for menn? Tenk på at en mann som har mye erfaring blir ofte oppfattet som attraktiv, mens en dame med mye erfaring ofte oppfattes som "løs tøs". Så dette fenomenet kan faktisk være ille for jenter også.

 

 

Dine ord

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyller snart 25 år, og er enda jomfru. Jeg er veldig interessert i sex, men er bare så sjenert at jeg ikke klarer å ta kontakt meg noen. Gruer meg veldig til å eventuelt møte noen, og bli spurt om mine erfaringer, ettersom sannheten er at jeg ikke har noen. Men jeg vet jo mine preferanser ift. hva som tenner meg og hvordan jeg liker å bli befølt. Er dette skikkelig turn-off?

Anonymous poster hash: 044f1...e33

Jeg var 23 da jeg mistet jomfrudommen, og det gjorde jeg med en One night stand.... og ett år senere har jeg ikke hatt noen andre partnere. Det er fordi jeg ikke har funnet meg noen aktuelle partnere.. og egentlig ventet jeg så lenge med å miste jomfrudommen, fordi jeg ville gjøre det med "the one".... men så fikk jeg meg en kjekkas, og da følte jeg at det var like greit å miste den for en kjekk fyr.... jeg mistet jomfrudommen KUN for å få den vekk.. men om jeg er erfaringsmessig rikere, så må jeg jo svare nei.... tanker om det?

Anonymous poster hash: 1d192...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyller snart 25 år, og er enda jomfru. Jeg er veldig interessert i sex, men er bare så sjenert at jeg ikke klarer å ta kontakt meg noen. Gruer meg veldig til å eventuelt møte noen, og bli spurt om mine erfaringer, ettersom sannheten er at jeg ikke har noen. Men jeg vet jo mine preferanser ift. hva som tenner meg og hvordan jeg liker å bli befølt. Er dette skikkelig turn-off?

Anonymous poster hash: 044f1...e33

Du må tørre å ta sjansen å snakke litt mer med folk. Spør han du liker om han vil komme over på ein middag kansje eller ta ein øl med han. Så river du han inn på rommet dit å rir han til han ikkje kan gå :P haha nei men ta det med ro å finn noen du stoler på du :) så bryr det person seg ikje du er jomfru eller ikkje. Men gled deg sex er veldig arti :)

Anonymous poster hash: 262e5...da1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...