Gå til innhold

Er det å være jomfru sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å forklare kjemi er lett. Det er noen man får en uvanlig god og ofte overraskende gjensidig tiltrekning til. Der alt bare funker sexuelt mer eller mindre av seg selv.

F.eks noen som første gangen dere har sex trykker på knapper du ikke visste du hadde.

Evt noen der denne tiltrekningen er så kraftig at det nærmest ikke spiller noen rolle hva vedkommende gjør, alt føle himmelsk uansett.

altså, ikke noe som eksisterer reelt, men noe man kan fake it til you make it, med andre ord. akkurat som skuespillere gjøre hele tiden.

Anonymous poster hash: a4ec8...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang tema ville en jomfru vært spennende dor min del!

Noen som sannsynligvis er vanvittig kåte og åpne for å prøve det meste er min erfaring med 2-3 jomfruer.

men de blør

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, ikke noe som eksisterer reelt, men noe man kan fake it til you make it, med andre ord. akkurat som skuespillere gjøre hele tiden.

Anonymous poster hash: a4ec8...e05

Eksisterer reelt? Alt kan jo fakes, jeg vil likevel tro gjensidig god kjemi er noe av det mer vanskelige å fake. Hvorfor er egentlig akkurat det interessant?

Anonymous poster hash: e2163...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

du klarer ikke forklare hva kjemi er, fordi... guess what, kjemi eksisterer ikke. når noen sier de ikke har kjemi, så betyr det bare at den ene eller begge ikke har gjort sitt ypperste for å skape en forbindelse. dette er veldig lett å gjøre om man studerer skuespillere. jeg vil anbefale boken "on the actors art and craft". kjemi er noe det står om i dameblader og kiosklitteratur, og det har dessverre blitt plukket opp som en legitim ting.

Anonymous poster hash: a4ec8...e05

 

 

Nei, jeg klarer ikke å forklare hva kjemi er fordi vi alle har en forskjellig oppfatning av hva det er, og det vil være forskjellige grunner til at man føler god eller dårlig kjemi med noen. Jeg har heller ikke tenkt å forklare hva kjærlighet er, for også det er et definisjonsspørsmål og noe vi føler forskjellig. Mine tanker om kjærlighet vil ikke være det samme som dine uansett, samtidig som at vi begge har rett.

 

Edit: Men kjemi er ikke relevant her. Det handler om lyst. Hvis noens sier at de ikke har (seksuell) kjemi med noen så betyr det i all hovedsak at de ikke har lyst, og da blir det feil å skulle presse seg til.

Endret av Jeane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de jeg har vært med har blødd.

da var de ikke jomfru. Man blør første gangen man puler

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Captain Hook

Ei jomfru er og forblir mye bedre enn ei som har hatt mer enn 3 kuker inni seg. Det er også bevis på at hun ikke tar hva som helst. Som alt for mange kvinner og menn gjør. Inkludert meg, men skal begynne å skjerpe meg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke meningen å være kjip, men hadde jeg møtt en jente på 25+ som var jomfru hadde jeg trodd hun hadde noen issues.  Det er litt mer enn å bare være vanlig sjenert.   

Jeg var sammen med en dame som var 24 år, da jeg selv var 22. Og hu var jomfru.. og det er a vel enda vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller evig jomfru enn å være ekstremt ukomfortabel med en person jeg ikke har noen planer for i fremtiden.

Anonymous poster hash: e4006...e09

Du er hvertfall ikke gutt.. Har innsett at jeg tar alt som kommer min vei. Det eller ingen ting.

Anonymous poster hash: c9fb9...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tufs"? Fordi jeg ikke synes det er et pluss med en asesksuell dame? Eller fordi jeg sier det *kan* hende at det er noe spesielt med noen som ikke har debutert i en alder av 25 år? Det første er vel ganske selvfølgelig, så lenge man har noenlunde normal sexlyst selv. Og det andre er jo i og for seg en objektiv sannhet: Å være en 25 år gammel jomfru, særlig som kvinne, er spesielt i seg selv. Og vil ofte ha en eller annen årsak, som kan være negativ.

 

Spesielt å være 25 år gammel jomfru og særlig som kvinne? Vil nå si det er ganske positivt. Jenter kan jo som sagt få seg ligg når de vil, så en som ikke har hatt sex i den alderen, må være kresen (eller mindre pen, men selv de mindre pene får seg ligg dersom de har lyst til det), mens menn som er jomfru i den alderen, DE må det i hvert fall være noe galt med, for jeg regner med at de har prøvd seg på ganske mange og blitt avvist... 

 

Jeg var selv jomfru til jeg var 24 år, og jeg er ikke aseksuell og har godt drag på menn, men hadde ikke funnet noen som jeg hadde lyst til å ligge med, og ønsket ikke å ligge med en random fyr. Jeg hadde til og med to kjæresten, men jeg gjorde det slutt før vi lå sammen, så generaliseringene dine kan du stikke en viss plass.

Anonymous poster hash: 65746...ebf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jomfru = ingen kjønssykdommer. Slik folk har seg i hytt og pine i dagens samfunn hadde jeg satt veldig pris på om min utkårede ikke hadde hatt sex før. Jeg synes du skal være stolt! Og for all del: ikke ha sex bare for å få det unna.

Uansett alder? 

Anonymous poster hash: 71c80...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang tema ville en jomfru vært spennende dor min del!

Noen som sannsynligvis er vanvittig kåte og åpne for å prøve det meste er min erfaring med 2-3 jomfruer.

Siden en uendelighet ikke har noen start eller slutt, men det har livet, så er det nok ett etterliv, om man ønsker å tro på det selv. Så da gjelder det å huske på å bli sexuellt aktiv og storsjarmør i klassen på ungdomskolen og feie over så mange som mulig. Men jeg møtte bare en dame som var jomfru, men vi fikk aldri kjøttet inn, så jeg fikk en negativ erfaring av det med jomfrudom. Men, en skikkelig våt bollemus som man kan vri opp ett håndkle etter en omgang, ja, det er savn asså. Haha

Endret av Erfaren Traver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da var de ikke jomfru. Man blør første gangen man puler

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Er det noen som seriøst tror dette i 2015? HÆ? :fnise:

Anonymous poster hash: 29f9d...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det noen som seriøst tror dette i 2015? HÆ? :fnise:

Anonymous poster hash: 29f9d...695

 

Jenter/Damer har en jomfruhinne, når den sprekker så blør man

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spesielt å være 25 år gammel jomfru og særlig som kvinne? Vil nå si det er ganske positivt. Jenter kan jo som sagt få seg ligg når de vil, så en som ikke har hatt sex i den alderen, må være kresen (eller mindre pen, men selv de mindre pene får seg ligg dersom de har lyst til det), mens menn som er jomfru i den alderen, DE må det i hvert fall være noe galt med, for jeg regner med at de har prøvd seg på ganske mange og blitt avvist... 

 

Jeg var selv jomfru til jeg var 24 år, og jeg er ikke aseksuell og har godt drag på menn, men hadde ikke funnet noen som jeg hadde lyst til å ligge med, og ønsket ikke å ligge med en random fyr. Jeg hadde til og med to kjæresten, men jeg gjorde det slutt før vi lå sammen, så generaliseringene dine kan du stikke en viss plass.

Anonymous poster hash: 65746...ebf

 

Vel, det er jo ganske tydelig at detter er et rimelig sårt punkt for deg. Når jeg påpeker at det er spesielt å være jomfru som kvinne i en alder av 25, og at dette kan (med fet skrift på KAN også i det opprinnelige innlegget) skyldes noe negativt, ELLER en forhistorie det kan være greit å vite noe om, ELLER selvfølgelig noe helt annet som ikke er negativt (igjen, det var ordet KAN som ble brukt), og du klarer å ta deg nær av det, da er du enten virkelig ikke helt god, har en særdeles bedriten dag, eller så er det et svært sårt tema for deg.

Endret av guttemann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke lest hele tråden og svarer på HI. Det er meg revnende likegyldig om en dame er jomfru eller ikke. Hvem hun hadde sex med eller ikke hadde sex med før meg angår meg ikke...

Anonymous poster hash: 07706...b99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

Vel, det er jo ganske tydelig at detter er et rimelig sårt punkt for deg. Når jeg påpeker at det er spesielt å være jomfru som kvinne i en alder av 25, og at dette kan (med fet skrift på KAN også i det opprinnelige innlegget) skyldes noe negativt, ELLER en forhistorie det kan være greit å vite noe om, ELLER selvfølgelig noe helt annet som ikke er negativt (igjen, det var ordet KAN som ble brukt), og du klarer å ta deg nær av det, da er du enten virkelig ikke helt god, har en særdeles bedriten dag, eller så er det et svært sårt tema for deg.

25 år er jo ikke akkurat gammelt, er jo så vidt begynt på livet så jeg forstår de som vil vente. Ikke alle finner seg en de tenner på lett. Ikke alle vil knulle med hvem som helst. Det er bare kåtinger som meg som knuller hvem som helst. Jeg har respekt for de som klarer å vente jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan være jomfru til man er 40, whats the big deal?



Anonymous poster hash: ade5c...ef4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...