Gå til innhold

Er det å være jomfru sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jenter/Damer har en jomfruhinne, når den sprekker så blør man

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Det klarer man fint med dildo eller fingre😅

Anonymous poster hash: 32673...82d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det klarer man fint med dildo eller fingre

Anonymous poster hash: 32673...82d

Seriøst?

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jomfru i en relativt høy alder(passert 30), men jeg tror heller jeg fortsetter som det, enn å ta noen av de eksemplarene her som heller tar "de som ikke hopper på alt".



Anonymous poster hash: bdb70...cef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er jomfru i en relativt høy alder(passert 30), men jeg tror heller jeg fortsetter som det, enn å ta noen av de eksemplarene her som heller tar "de som ikke hopper på alt".

Anonymous poster hash: bdb70...cef

 

Er du mann eller kvinne?

Anonymous poster hash: 71c80...5d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg fyller snart 25 år, og er enda jomfru. Jeg er veldig interessert i sex, men er bare så sjenert at jeg ikke klarer å ta kontakt meg noen. Gruer meg veldig til å eventuelt møte noen, og bli spurt om mine erfaringer, ettersom sannheten er at jeg ikke har noen. Men jeg vet jo mine preferanser ift. hva som tenner meg og hvordan jeg liker å bli befølt. Er dette skikkelig turn-off?

Anonymous poster hash: 044f1...e33

 

 

Du trenger jo ikke fortelle det til noen om du ikke vil.

Anonymous poster hash: 7d781...f0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er du mann eller kvinne?

Anonymous poster hash: 71c80...5d2

 

Kvinne, ikke at det har så mye med saken å gjøre egentlig.

Anonymous poster hash: bdb70...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Du trenger jo ikke fortelle det til noen om du ikke vil.

Anonymous poster hash: 7d781...f0c

 

TS her.

 

Ser flere har skrevet at jeg ikke trenger å si noe, men er redd at jeg skal virke uerfaren eller at det skal være ubehagelig, og da føler jeg jo nesten at jeg må si noe :/

 

Men så langt har jeg ingen i kikkerten, så det blir vel en bekymring for en annen dag. Kunne aldri tenkt meg en ONS, føler at det blir litt billig når jeg har gått såpass lenge uten (har hatt sjansen de få gangene jeg går på byen, men klarer ikke tanken en gang).

 

Det har vært oppløftende å lese flesteparten av kommentarene i denne tråden, særlig de som er i lignende situasjoner :) Føler meg liksom den eneste, når de fleste venninnene min har "pulevenner" og snakker en del om sine erfaringer. Jeg har ikke noe hastverk for å få meg kjæreste eller å få det "overstått", men tror plutselig det gikk opp for meg nå som jeg snart bikker 25 at dette kanskje er unormalt, og trengte litt bekreftelse på at dette ikke er en dealbreaker for de fleste. Hadde vært leit om jeg endelig hadde møtt noen som jeg likte og fortalte det til, og at de hadde dumpet meg pga. det.

Anonymous poster hash: 044f1...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Ser flere har skrevet at jeg ikke trenger å si noe, men er redd at jeg skal virke uerfaren eller at det skal være ubehagelig, og da føler jeg jo nesten at jeg må si noe :/

Men så langt har jeg ingen i kikkerten, så det blir vel en bekymring for en annen dag. Kunne aldri tenkt meg en ONS, føler at det blir litt billig når jeg har gått såpass lenge uten (har hatt sjansen de få gangene jeg går på byen, men klarer ikke tanken en gang).

Det har vært oppløftende å lese flesteparten av kommentarene i denne tråden, særlig de som er i lignende situasjoner :) Føler meg liksom den eneste, når de fleste venninnene min har "pulevenner" og snakker en del om sine erfaringer. Jeg har ikke noe hastverk for å få meg kjæreste eller å få det "overstått", men tror plutselig det gikk opp for meg nå som jeg snart bikker 25 at dette kanskje er unormalt, og trengte litt bekreftelse på at dette ikke er en dealbreaker for de fleste. Hadde vært leit om jeg endelig hadde møtt noen som jeg likte og fortalte det til, og at de hadde dumpet meg pga. det.

Anonymous poster hash: 044f1...e33

Jeg er mann. Altså ikke for å snakke med kvinners deltagelse i sengen, men jeg tror du fint kan la være å si noe om din manglende erfaring og 'kommer unna med det'. Vi menn er uansett glad når det blir noe på oss, at jeg ville ikke bekymret meg for det.

Anonymous poster hash: 07706...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

TS her.

 

Ser flere har skrevet at jeg ikke trenger å si noe, men er redd at jeg skal virke uerfaren eller at det skal være ubehagelig, og da føler jeg jo nesten at jeg må si noe :/

 

Men så langt har jeg ingen i kikkerten, så det blir vel en bekymring for en annen dag. Kunne aldri tenkt meg en ONS, føler at det blir litt billig når jeg har gått såpass lenge uten (har hatt sjansen de få gangene jeg går på byen, men klarer ikke tanken en gang).

 

Det har vært oppløftende å lese flesteparten av kommentarene i denne tråden, særlig de som er i lignende situasjoner :) Føler meg liksom den eneste, når de fleste venninnene min har "pulevenner" og snakker en del om sine erfaringer. Jeg har ikke noe hastverk for å få meg kjæreste eller å få det "overstått", men tror plutselig det gikk opp for meg nå som jeg snart bikker 25 at dette kanskje er unormalt, og trengte litt bekreftelse på at dette ikke er en dealbreaker for de fleste. Hadde vært leit om jeg endelig hadde møtt noen som jeg likte og fortalte det til, og at de hadde dumpet meg pga. det.

Anonymous poster hash: 044f1...e33

 

Jeg er et par år eldre enn deg, og i samme situasjon. Da jeg var 19-20 hadde panikk over hele greia, og prøvde med ONS, men det gikk ikke. Ble helt avtent av hele situasjonen og kunne ikke tenke meg å ha sex på den måten. 

 

Med årene har frustrasjonen lagt seg litt. For all del, jeg syns det er rimelig kjipt å være jomfru når alle venninnene mine har flere forhold bak seg. Men jeg har slått meg til ro med at jeg ikke klarer å ha sex med en jeg ikke kjenner og har følelser for, så da får jeg heller vente. Livet er ikke over når man bikker 30, tenker jeg.

 

Forøvrig en del idiotiske svar i denne tråden. Jeg vil påstå jeg er en rimelig attraktiv jente med en flott kropp, men det er absolutt ikke alt som skal til for å få seg en kjæreste. Har hatt sjansen flere ganger, men det har aldri vært riktig.

Anonymous poster hash: 56989...e29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller tampong...

man har ikke sex med en tampong...

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man har ikke sex med en tampong...

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Eh nei, men ofte 'tas' jomfruhinnen lenge før sex er inne i bildet ved 11-12 års alderen ved bruk av tampong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det klarer man fint med dildo eller fingre

Anonymous poster hash: 32673...82d

 

Nei, det er en myte. For det første er det ikke en hinne, men en hudfold. Ikke alle har den, og mange "mister" den uten at man merker det gjennom fysisk aktivitet eller tampongbruk. Det at mange blør første gangen kan ha sammenheng med at man rett og slett er litt nervøs og ikke blir våt nok. Da kan det oppstå en rift og en blødning. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh nei, men ofte 'tas' jomfruhinnen lenge før sex er inne i bildet ved 11-12 års alderen ved bruk av tampong.

Man bruker ikke tampong når man er 11 12 år da gjør man?

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bruker ikke tampong når man er 11 12 år da gjør man?

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Hvorfor skulle man ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor skulle man ikke det?

man får vel ikke mensen så tidlig?

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man får vel ikke mensen så tidlig?

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

gjennomsnittet er 13 år tror jeg så 11-12 er da helt vanlig. La oss si 13 da. De fleste får vel uansett mensen før de har sex håper jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller det innlegget mitt ble litt rart fordi ei venninne jeg hadde før fikk pms når hun var 10/11 år men jeg visste ikke at man starter og bruke tamponger da?



Anonymous poster hash: ade5c...ef4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Eller det innlegget mitt ble litt rart fordi ei venninne jeg hadde før fikk pms når hun var 10/11 år men jeg visste ikke at man starter og bruke tamponger da?

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

 

man bruker ikke tamponger mot pms nei. Men det er da helt vanlig å bruke tamponger i det man får mensen. Noen liker bind, andre tamponger, det er individuelt.... Mange har ikke jomfruhinne, mange mister den lenge før sex.

Endret av Zereta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...