AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #81 Skrevet 19. august 2015 Jeg vokste opp i gangavstand fra et asylmottak, har aldri hatt noe problemet med det. Det mest kriminelle fra den kanten var stjeling av sykler en periode, men det ble gjort av i grupper med både utenlandske og norske ungdomspøbler. Utover det opplevde vi aldri noe grumst, så lenge mottaket tar tak i integrering og utdanning tidlig så går det bra. Anonymous poster hash: b21d1...063 Hvorfor skal de integreres og utdannes når de er i asylmottak? Er jo liten vits i å bruke masse penger å de som får avslag. Det holder at de lærer det norske språket og om norsk kultur i den perioden. Anonymous poster hash: 065fd...883 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #82 Skrevet 19. august 2015 Da tar du feil, jeg er født og oppvokst i Norge Men som du sier, det har ikke noe si. Liker jobben min uansett Her du norske foreldre og besteforeldre også... ? Anonymous poster hash: 60916...37e
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #83 Skrevet 19. august 2015 Asylmottak er asylmottak. Mulighet for å stifte nye vennskap kan faktisk være positivt, lære noen eksotiske matretter osv. Anonymous poster hash: 2b5c8...58c Anonymous poster hash: d1c39...35b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #84 Skrevet 19. august 2015 Kumbaya my lord, Kumbaya! Kumbaya my lord Kumbaya! Kumbaya my lord Kumba ya oh lord CUM i meg Anonymous poster hash: d1c39...35b
Mardina Skrevet 19. august 2015 #85 Skrevet 19. august 2015 Her du norske foreldre og besteforeldre også... ? Anonymous poster hash: 60916...37e Ja Hvorfor tviler du så sterkt på at jeg norsk? Bare fordi jeg jobber i asylmottak? Ellers så hopper jeg ut av denne diskusjonen, når det er så mange av dere som velger å tolke mine innlegg på deres egen måte og ikke klarer å se lenger enn sin egen nesetipp.... Sånne folk er rett og slett slitsomme å diskutere med. Når man ikke vil åpne seg litt for at Norge kan ta imot andre mennesker her i landet. Skal vel bare være nordmenn her til lands, i følge mange av dere.... Glad jeg er litt mer opplyst og faktisk ønsker å jobbe med folk fra andre land Elsker jobben min og ville ikke byttet den ut for alt i verden.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #86 Skrevet 19. august 2015 Ja Hvorfor tviler du så sterkt på at jeg norsk? Bare fordi jeg jobber i asylmottak? Ellers så hopper jeg ut av denne diskusjonen, når det er så mange av dere som velger å tolke mine innlegg på deres egen måte og ikke klarer å se lenger enn sin egen nesetipp.... Sånne folk er rett og slett slitsomme å diskutere med. Når man ikke vil åpne seg litt for at Norge kan ta imot andre mennesker her i landet. Skal vel bare være nordmenn her til lands, i følge mange av dere.... Glad jeg er litt mer opplyst og faktisk ønsker å jobbe med folk fra andre land Elsker jobben min og ville ikke byttet den ut for alt i verden. Wow, gidder ikke å diskutere med folk som ikke deler dine meninger og oppfatninger Tøft Anonymous poster hash: 065fd...883 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #87 Skrevet 19. august 2015 Ja Hvorfor tviler du så sterkt på at jeg norsk? Bare fordi jeg jobber i asylmottak? Ellers så hopper jeg ut av denne diskusjonen, når det er så mange av dere som velger å tolke mine innlegg på deres egen måte og ikke klarer å se lenger enn sin egen nesetipp.... Sånne folk er rett og slett slitsomme å diskutere med. Når man ikke vil åpne seg litt for at Norge kan ta imot andre mennesker her i landet. Skal vel bare være nordmenn her til lands, i følge mange av dere.... Glad jeg er litt mer opplyst og faktisk ønsker å jobbe med folk fra andre land Elsker jobben min og ville ikke byttet den ut for alt i verden. Aller helst, ja Anonymous poster hash: 60916...37e 3
Mardina Skrevet 19. august 2015 #88 Skrevet 19. august 2015 Visste det var en dårlig ide og skrive innlegg i denne tråden..... Prøver å fortelle hvordan det er fra en som faktisk jobber i mottak, men det er visst ikke interessant det nei.... Jeg respekterer at andre har andre meninger enn meg, men da får dere søren respektere mine meninger også. Virker som dere tror jeg juger om alt jeg har skrevet.... Snakk om ta ting ut av proposjoner....
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #89 Skrevet 19. august 2015 Visste det var en dårlig ide og skrive innlegg i denne tråden..... Prøver å fortelle hvordan det er fra en som faktisk jobber i mottak, men det er visst ikke interessant det nei.... Jeg respekterer at andre har andre meninger enn meg, men da får dere søren respektere mine meninger også. Virker som dere tror jeg juger om alt jeg har skrevet.... Snakk om ta ting ut av proposjoner.... Joda, vi forstår at du eeeeeelsker jobben din overalt på jord og syns det er flott med mangfold osv. Så har vi de som ikke synes dette er så flott og slett ikke eeeeeelsker dette så mye som deg. Da får du respektere det også, ikke syte så fælt. Du påstår at du er "mer opplyst" enn andre. Dette er å tråkke på andre sine meninger og da må du bare forvente tungt skyts tilbake. Anonymous poster hash: 60916...37e 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #90 Skrevet 19. august 2015 Joda, vi forstår at du eeeeeelsker jobben din overalt på jord og syns det er flott med mangfold osv. Så har vi de som ikke synes dette er så flott og slett ikke eeeeeelsker dette så mye som deg. Da får du respektere det også, ikke syte så fælt. Du påstår at du er "mer opplyst" enn andre. Dette er å tråkke på andre sine meninger og da må du bare forvente tungt skyts tilbake. Anonymous poster hash: 60916...37e Det er dette jeg også reagerer på. Ikke at man har ulike meninger. Men det at Mardina mener at hun er så mye bedre enn andre som ikke har samme holdninger og meninger som henne. Anonymous poster hash: 065fd...883 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #91 Skrevet 19. august 2015 Det er dette jeg også reagerer på. Ikke at man har ulike meninger. Men det at Mardina mener at hun er så mye bedre enn andre som ikke har samme holdninger og meninger som henne. Anonymous poster hash: 065fd...883 Jepp. Hjelper ikke å jobbe på asylmottak og sette seg over alle andre. Mine og andres meninger er verdt akkurat like mye, selv om de er stikk i strid med hva hun måtte mene. Anonymous poster hash: 60916...37e 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #92 Skrevet 19. august 2015 Visste det var en dårlig ide og skrive innlegg i denne tråden..... Prøver å fortelle hvordan det er fra en som faktisk jobber i mottak, men det er visst ikke interessant det nei.... Jeg respekterer at andre har andre meninger enn meg, men da får dere søren respektere mine meninger også. Virker som dere tror jeg juger om alt jeg har skrevet.... Snakk om ta ting ut av proposjoner.... Jeg setter pris på at du forteller om dine opplevelser. Absolutt. Desto flere synsvinkler, desto mer belyst blir vi Ikke forsvinn bare fordi vi setter spørsmålstegn ved ting du sier. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg tror ikke det er så vondt ment fra de andre heller. Mer nysgjerrighet. Også liker vi å diskutere, og kan kanskje bjeffe mer enn vi biter, på en måte. Det er bare å bite tilbake. Det er gøy å bli utfordret på meningene sine. Jeg liker ihvertfall å høre om andres virkelighet, selv om jeg er "rasist"/"høyreekstrem". Anonymous poster hash: a75c5...e8b 1
Mardina Skrevet 19. august 2015 #93 Skrevet 19. august 2015 Jeg har ikke skrevet noen steder at jeg ikke respekterer andre sine meninger da Ro dere ned litt da!
Gothminister Skrevet 19. august 2015 #94 Skrevet 19. august 2015 Jepp. Hjelper ikke å jobbe på asylmottak og sette seg over alle andre. Mine og andres meninger er verdt akkurat like mye, selv om de er stikk i strid med hva hun måtte mene. Anonymous poster hash: 60916...37e En som jobber på et mottak er inhabil. Så personlig ville jeg ikke vektlagt hva en slik person måtte mene om asylsøkere og asylmottak. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #95 Skrevet 21. august 2015 Det er gylne tider for asylmottak i Norden. Tilgangen på asylsøkere og naive / dumme politikere som støtter opp om galskapen er ubegrenset. Menneskesmuglere og bakmenn tjener fett på at så mange blir tatt hånd om i land som Norge. Takknemligheten fra asylsøkerne er heller ikke all verdens, og mange takker for seg ved å knuse inventar, vegger og tak, møbler og toalett / vask. Asyl-profitører (som f.eks. Hero) kaller all vandalisering og hærverk for "naturlig slitasje" da dette sannsynligvis er regelen og ikke unntaket. I Sverige må asylmottak ha døgnkontinuerlig vakthold i ett forsøk på å forhindre vandalisering, hærverk og annen kriminalitet. Dette er jo selvfølgelig helt greit for arbeiderpartiet og deres likesinnede som mener at det bare er positivt med arbeidsplasser i kommunene. Uansett hvor destruktivt dette er. Anonymous poster hash: bc016...c9f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå