minister-mio Skrevet 2. januar 2016 #781 Del Skrevet 2. januar 2016 Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 2. januar 2016 #782 Del Skrevet 2. januar 2016 Er det en øl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. januar 2016 Forfatter #783 Del Skrevet 2. januar 2016 Nei det heter poffertjes på nederlandsk og æbleskiver på dansk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 2. januar 2016 #784 Del Skrevet 2. januar 2016 Ok. Ligner litt på sveler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. januar 2016 Forfatter #785 Del Skrevet 2. januar 2016 Lol sveler er mye større og flatere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 3. januar 2016 #786 Del Skrevet 3. januar 2016 Joda, vet at det er en forskjell mellom disse. Derfor jeg sa at de "ligner litt". Hvis jeg sier at en person ligner litt på en bestemt filmstjerne så betyr det ikke at vedkommende er helt lik i utseende. Det betyr kun at personen kanskje ligner litt på grunn av ansiktet, eller kanskje litt på grunn av nesen, øynene, eller en annen del av enten kropp eller stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. januar 2016 Forfatter #787 Del Skrevet 3. januar 2016 Men sveler inneholder natron og surmelk om de skal være skikkelig gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. januar 2016 Forfatter #788 Del Skrevet 3. januar 2016 http://www.nrk.no/mat/ferjeselskapets-beste-sveler-1.7889084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. januar 2016 Forfatter #789 Del Skrevet 3. januar 2016 Det er meldt -10 grader neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #790 Del Skrevet 4. januar 2016 Glemte å lukke vinduet, å det er 5- ute. Synes Jasper kunne ha kommet å varma meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 4. januar 2016 #791 Del Skrevet 4. januar 2016 Nå har jeg lest hele dagboken din, Severus. Jeg liker deg, du virker både koselig og kul og jeg skulle gitt mye for å ha det fine smilet ditt! Trist at du har så lave tanker om deg selv, det har du ingen grunn til! Sliter med selvbildet selv også, så vet godt hvor vondt det er. Du er både søt, koselig, kul og kreativ! Digget pepperkakesatankirken din forresten, den var sykt kul! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #792 Del Skrevet 4. januar 2016 Jeg kasta pepperkakesatankirken ut av vinduet i 5.etasje, siden jeg ikke kan brenne den midt i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2016 #793 Del Skrevet 4. januar 2016 Håper at det sto noen under vinduet til å ta i mot "alt det gode kommer ovenfra"-pepperkaka di. Jeg hadde gjerne sagt jatakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 4. januar 2016 #794 Del Skrevet 4. januar 2016 Nei, nei du må jo spise den! Så jo så god ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #795 Del Skrevet 4. januar 2016 Gammel pepperkake med limpistol lim æsj, jeg er allergisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 4. januar 2016 #796 Del Skrevet 4. januar 2016 Hehe, limpistollim faktisk. Akkurat det smaker sikkert ikke så godt. Jeg trodde du hadde brukt knekk eller hva det heter. Sånn sukkerguffe som størkner når det tørker og funker som lim. Mamma brukte det husker jeg. Men jeg er en kløne på kjøkkenet, så skal ikke prøve, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #797 Del Skrevet 4. januar 2016 Knekk? Da brenner jeg av meg fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 4. januar 2016 #798 Del Skrevet 4. januar 2016 Haha, det hadde sikkert jeg og gjort. men det smaker godt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #799 Del Skrevet 4. januar 2016 Aldri likt pepperkakehus, bare deigen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #800 Del Skrevet 4. januar 2016 Her har det vært tavle brann, så her er strømmen borte. Dro til mamma for å slippe å fryse ihjel uten strøm, men nå blir edamern min ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå