fruBeist Skrevet 31. juli 2015 #61 Skrevet 31. juli 2015 Får bare en skikkelig "white trash"-følelse av alt dette Ser for meg at de bleker håret, røyker rullings, drikker sprit rent, kler seg i leopardmønstrete klær osv Må ikke glemme all Kinasminken, (eller Korea, for de som er litt mer opplyst) glorete falske negler, billig bling, og den feike Michael Kors-veska 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #62 Skrevet 31. juli 2015 Ja den fikk jeg også opp i feeden nå. Tror jeg må skjule gruppa fra feeden så jeg plutselig ikke sitter på bussen med bilde av en analdildo... Stakkars mann, da... Oi, godt poeng Anonymous poster hash: 2622c...168
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #63 Skrevet 31. juli 2015 Jeg vil så gjerne skrive noe på den ebay gruppa, men føler det kommer til å bli helt ståhei og at jeg blir kalt prippen og kjedelig fordi disse whitetrash kjerringene ikke eier skam. Blir direkte flau på dems veiene. Anonymous poster hash: bead2...a77 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #64 Skrevet 31. juli 2015 Jeg vil så gjerne skrive noe på den ebay gruppa, men føler det kommer til å bli helt ståhei og at jeg blir kalt prippen og kjedelig fordi disse whitetrash kjerringene ikke eier skam. Blir direkte flau på dems veiene. Anonymous poster hash: bead2...a77 Skriv, skriv!! Anonymous poster hash: 2622c...168
Poppie Skrevet 31. juli 2015 #65 Skrevet 31. juli 2015 Skriv, skriv!! Anonymous poster hash: 2622c...168 Hun kommer til å bli kastet ut 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #66 Skrevet 31. juli 2015 Hun kommer til å bli kastet ut Anonymous poster hash: 2622c...168
fro Skrevet 31. juli 2015 #67 Skrevet 31. juli 2015 Skriv, skriv!! Anonymous poster hash: 2622c...168 Ånei, jeg meldte meg inn og så ut av den gruppen etter at jeg så de utrolige mengdene som ble postet der - men tenk om jeg går glipp av DET dramaet!
Sirah Skrevet 31. juli 2015 #68 Skrevet 31. juli 2015 Jeg vil så gjerne skrive noe på den ebay gruppa, men føler det kommer til å bli helt ståhei og at jeg blir kalt prippen og kjedelig fordi disse whitetrash kjerringene ikke eier skam. Blir direkte flau på dems veiene. Anonymous poster hash: bead2...a77 Du blir garantert kastet ut 😂 Dersom du tar risikoen så skal vi oppdatere deg om dramaet i etterkant 😂 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #69 Skrevet 31. juli 2015 Du blir garantert kastet ut 😂 Dersom du tar risikoen så skal vi oppdatere deg om dramaet i etterkant 😂 Haha har så lyst. 🙊Anonymous poster hash: bead2...a77 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #70 Skrevet 2. august 2015 Haha har så lyst. Anonymous poster hash: bead2...a77 Hva er det dere har lyst å skrive til dem? Anonymous poster hash: 5b8f1...fb2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #71 Skrevet 2. august 2015 Jeg er stort sett fornøyd nok med å være mann, men jeg er ikke særlig fornøyd med at jeg derfor ikke kan få sett hva som skrives i denne Ebay-gruppen. Det høres ut som litt av et koko-opplegg. Anonymous poster hash: 1c236...f96 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #72 Skrevet 5. august 2015 Hva er det dere har lyst å skrive til dem? Anonymous poster hash: 5b8f1...fb2 Noen på den gruppa har "levd" seg ut i dag: I fare for å bli kastet ut av denne gruppa, skal jeg nå skrive noe jeg har lurt på lenge. For meg virker det som om det for enkelte er om å gjøre å kjøpe mest mulig for minst mulig. Om det er noe man trenger eller ikke, ser ikke ut til å ha relevans. Hva er egentlig greia med det??? Tenker dere overhode ikke på all den søpla dere generer? Hva skal man egentlig med 50 hårbånd eller 15 klokker?? Tenker dere på all den forurensningen det skaper å sende alle disse pakkene med tull og tøys jorda rundt? Og sist, men ikke minst: tenker dere på at det sitter noen å produsere alle disse tingene uten å tjene nok til engang å brødfø familien sin, bare fordi vi, som har mer enn nok av alt, skal ha ting billigst mulig. Ble stor oppstandelse skal jeg si dere, nesten verre enn når folk får påpakk for å spørre etter falske merkevarer. Finner ikke posten igjen. så den ble nok slettet. Anonymous poster hash: da7e3...28a 9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #73 Skrevet 5. august 2015 Noen på den gruppa har "levd" seg ut i dag: I fare for å bli kastet ut av denne gruppa, skal jeg nå skrive noe jeg har lurt på lenge. For meg virker det som om det for enkelte er om å gjøre å kjøpe mest mulig for minst mulig. Om det er noe man trenger eller ikke, ser ikke ut til å ha relevans. Hva er egentlig greia med det??? Tenker dere overhode ikke på all den søpla dere generer? Hva skal man egentlig med 50 hårbånd eller 15 klokker?? Tenker dere på all den forurensningen det skaper å sende alle disse pakkene med tull og tøys jorda rundt? Og sist, men ikke minst: tenker dere på at det sitter noen å produsere alle disse tingene uten å tjene nok til engang å brødfø familien sin, bare fordi vi, som har mer enn nok av alt, skal ha ting billigst mulig. Ble stor oppstandelse skal jeg si dere, nesten verre enn når folk får påpakk for å spørre etter falske merkevarer. Finner ikke posten igjen. så den ble nok slettet. Anonymous poster hash: da7e3...28a Haha, den så jeg og Er helt enig i det trådstarter skrev forresten, for jeg har reagert på forbruksmengden til en del der inne... Anonymous poster hash: 2622c...168 3
Poppie Skrevet 5. august 2015 #77 Skrevet 5. august 2015 .....og hvorfor legger man ut et bilde av seg selv i BH'en når man skal vise frem håret sitt? 11
Poppie Skrevet 5. august 2015 #78 Skrevet 5. august 2015 De diskuterer voksenleketøy igjen Men de er for sarte til å tillate at noen kritiserer masseforbruket deres av søppel 9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #79 Skrevet 5. august 2015 Noen på den gruppa har "levd" seg ut i dag:I fare for å bli kastet ut av denne gruppa, skal jeg nå skrive noe jeg har lurt på lenge. For meg virker det som om det for enkelte er om å gjøre å kjøpe mest mulig for minst mulig. Om det er noe man trenger eller ikke, ser ikke ut til å ha relevans. Hva er egentlig greia med det??? Tenker dere overhode ikke på all den søpla dere generer? Hva skal man egentlig med 50 hårbånd eller 15 klokker?? Tenker dere på all den forurensningen det skaper å sende alle disse pakkene med tull og tøys jorda rundt? Og sist, men ikke minst: tenker dere på at det sitter noen å produsere alle disse tingene uten å tjene nok til engang å brødfø familien sin, bare fordi vi, som har mer enn nok av alt, skal ha ting billigst mulig. Ble stor oppstandelse skal jeg si dere, nesten verre enn når folk får påpakk for å spørre etter falske merkevarer. Finner ikke posten igjen. så den ble nok slettet.Anonymous poster hash: da7e3...28a Haha leste den i sted :D konge!Anonymous poster hash: bead2...a77
fruBeist Skrevet 5. august 2015 #80 Skrevet 5. august 2015 .....og hvorfor legger man ut et bilde av seg selv i BH'en når man skal vise frem håret sitt? Fordi det bare er kvinnfolk i gruppa, og ikke en eneste av de 30.000 medlemmene sitter i samme rom som et mannfolk når bildet dukker opp i nyhetsstrømmen (og fordi de egentlig har lyst til å vise seg fram, men hysj, akkurat det er hemmelig ) 9
Anbefalte innlegg