Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg måtte også melde meg inn i den ebay-gruppa bare for å sjekke hva det var for noe. Og hvilken underholdning! Men jeg ble ganske sjokkert over hvordan de forsvarer det å kjøpe fake. Altså, jeg har flere tusen kjøp på eBay bak meg og jeg prøver så godt det lar seg å gjøre å ikke kjøpe fake. Men jeg handler mest film, cd'er og bøker, og en del klær.

Uansett, de sitter der og snakker om fake "nei, det er ikke barn som har laget det som er fake, det er rester som merkeprodusentene ikke vil ha". Og i noen tilfeller kan det stemme, problemet er vel at man ikke kan vite det.

Anonymous poster hash: 5ed69...cda
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Åh herrelighet. Sitat angående sprayen:

"Du kjenner at du suger! den kommer man seg ikke unna men du slipper å brekke deg og du blir lit bedøvd i munnen, men du kjenner penisen godt planta i munnen din læl" 

"Detta gir en bedre blowjob for de som liker å gi partnern sin bra nytelse. Det er vel det alt handler om.. ikke vær så pripne nå da jenter "

Men jeg måtte virkelig le av denne kommentaren:

"Bedøvning kjipt om setter sæd i vrangstrupen og er bedøvd a"

:ler::bond::sjokkert: 

At folk kan skrive sånt åpent på facebook for 30 000 medlemmer er utenfor min fatteevne..

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åh herrelighet. Sitat angående sprayen:

"Du kjenner at du suger! den kommer man seg ikke unna men du slipper å brekke deg og du blir lit bedøvd i munnen, men du kjenner penisen godt planta i munnen din læl" 

"Detta gir en bedre blowjob for de som liker å gi partnern sin bra nytelse. Det er vel det alt handler om.. ikke vær så pripne nå da jenter "

Men jeg måtte virkelig le av denne kommentaren:

"Bedøvning kjipt om setter sæd i vrangstrupen og er bedøvd a"

:ler::bond::sjokkert:

At folk kan skrive sånt åpent på facebook for 30 000 medlemmer er utenfor min fatteevne..

Huff vet... Synes det er så morsomt at de attpåtil må presisere at "vi er så gæææærne azzzzz jenter"  :skratte:

Anonymous poster hash: bead2...a77

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Pleier å spraye denne på ringen før jeg får an i fisen"

:sjokkert::ler: 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Får bare en skikkelig "white trash"-følelse av alt dette

Ser for meg at de bleker håret, røyker rullings, drikker sprit rent, kler seg i leopardmønstrete klær osv

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"de sosiale antennene er vel bedøvd" var det en som skrev til svar der ei reagerte på at folk utleverte seg så mye. :fnise:

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har egentlig veldig lyst til å skrive at den gruppa føles så white trash, slik Hello Kitte også nevner. Men vil ikke bli kasta ut, er så morsomt å lese alt det idiotiske de poster

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn, men finner ingen rare innlegg? Er jeg i feil gruppe?

Neida, men du kan søke i gruppa. Der finner man litt av hvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Put it in youre mouth and suck it."

Ikke at jeg forventa at engelskkunnskapene skulle være på plass egentlig, men likevel  :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

v"ar på nippen til å prøve den om lørd, men etter to flasker vin og en flaske smirnoff, så var jeg så bedøvd att jeg sleit med å få sprayet på riktig sted tror det var like greit, hadde vel svelget tunge å alt som var vel uff ikke brafinansminister sto egentlig og bare små trippet å ventet og støttet seg til bordplata og veggen. Himmel å havdere skulle bare sett finansministeren dere!!!!! Herregud han så ut som den skuffa golden retriveren , og att noen hadde tatt fra han kjøttbeine hans.ellers så han for seg att det var han som hadde et kjøttbein og jeg skulle gnage.  men sånn gikk det ikke, var litt slitsom begynte å se litt dobbelt utover natta Phu tenk dere to finansministere da "

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men du kan søke i gruppa. Der finner man litt av hvert. :)

Går det an på mobil? Eller bare på pc?

Haha, ja her er jeg skikkelig desperat etter å finne drama på nett... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herrefred, nå fant jeg den suck-it-up-spray posten! Jeg er faktisk smålig rystet over hva enkelte får seg til å skrive!

(og som ikke det er nok så fant jeg ei jeg vet hvem er der også....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte også melde meg inn i den ebay-gruppa bare for å sjekke hva det var for noe. Og hvilken underholdning! Men jeg ble ganske sjokkert over hvordan de forsvarer det å kjøpe fake. Altså, jeg har flere tusen kjøp på eBay bak meg og jeg prøver så godt det lar seg å gjøre å ikke kjøpe fake. Men jeg handler mest film, cd'er og bøker, og en del klær.

Uansett, de sitter der og snakker om fake "nei, det er ikke barn som har laget det som er fake, det er rester som merkeprodusentene ikke vil ha". Og i noen tilfeller kan det stemme, problemet er vel at man ikke kan vite det.

Helt enig! Har handlet mye på Ebay jeg også, men jeg prøver jo så godt jeg kan å ikke støtte opp om falske merkevarer.... 

Har egentlig veldig lyst til å skrive at den gruppa føles så white trash, slik Hello Kitte også nevner. Men vil ikke bli kasta ut, er så morsomt å lese alt det idiotiske de poster

Jeg har tenkt det samme, men underholdningen er for god til å ta risikoen  :fnise:

Meldte meg inn, men finner ingen rare innlegg? Er jeg i feil gruppe?

De dukker plutselig opp :P Innimellom blir det postet normale ting også.

v"ar på nippen til å prøve den om lørd, men etter to flasker vin og en flaske smirnoff, så var jeg så bedøvd att jeg sleit med å få sprayet på riktig sted tror det var like greit, hadde vel svelget tunge å alt som var vel uff ikke brafinansminister sto egentlig og bare små trippet å ventet og støttet seg til bordplata og veggen. Himmel å havdere skulle bare sett finansministeren dere!!!!! Herregud han så ut som den skuffa golden retriveren , og att noen hadde tatt fra han kjøttbeine hans.ellers så han for seg att det var han som hadde et kjøttbein og jeg skulle gnage.  men sånn gikk det ikke, var litt slitsom begynte å se litt dobbelt utover natta Phu tenk dere to finansministere da "

I don't even......................  :vin:

Forever Living!! Blir gal av og konstant bli meldt inn i de gruppene, og blir man ikke meldt inn i de så reklameres det for produktene overalt. Gleder meg til det dør ut slik som MaryKay.

Ja Forever Living har jeg så langt opp i halsen at jeg har begynt å se ned på alle neka som selger det bare fordi de er så himla plagsome! Og det er trist, for det er sikkert gode produkter, og mange av de som forhandler er sikkert hyggelige og flinke mennesker. 

Har flere på vennelisten som føler seg så velsignet over å få lov til å selge så fantastiske produkter  :rodmer:  Vel, fint for deg, men IKKE plag resten av de 800 vennene på vennelista di med det! Vi VET at du selger, vil vi ha noe så tar vi KONTAKT!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå toppa det seg i eBaygruppa.

Ei som har lagt ut bilde med teksten: "Mannen fikk velge ut noe selv". På bildet er det noe som heter "Anal Rodeo", tydeligvis vibrerende analkuler - med fjernkontroll.

Hva feiler det folk???  :sjokkert:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Sukk, man følte virkelig det store behovet for å annonsere at de kommer til å stikke vibrerende kuler opp i rompa i kveld?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei som har lagt ut bilde med teksten: "Mannen fikk velge ut noe selv". På bildet er det noe som heter "Anal Rodeo", tydeligvis vibrerende analkuler - med fjernkontroll.

Hva feiler det folk??? :sjokkert:

Så den akkurat jeg også 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler det folk??? :sjokkert:

Ja den fikk jeg også opp i feeden nå. Tror jeg må skjule gruppa fra feeden så jeg plutselig ikke sitter på bussen med bilde av en analdildo... :ler:

Stakkars mann, da...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den fikk jeg også opp i feeden nå. Tror jeg må skjule gruppa fra feeden så jeg plutselig ikke sitter på bussen med bilde av en analdildo... :ler:

Stakkars mann, da...

Jeg har skjult alt fra den gruppa i feeden min, men går innpå gruppa når jeg trenger å le litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva feiler det folk???  :sjokkert:

Ååååh, hallooo da!! Nå dumpa jeg over denne! Og noen av kommentarene! Hva er det som får folk til å dele så mye av sitt eget privatliv som noen faktisk gjør der?? Selv om de gjør det i en "spøkefull" tone?

Anonymous poster hash: 2622c...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...