malicious Skrevet 24. september 2015 #121 Del Skrevet 24. september 2015 Lykke til! Er nok ingenting å frykte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 24. september 2015 #122 Del Skrevet 24. september 2015 Gratulerer med 7 måneder. Alle fortalte meg at jeg måtte passe på å nyte tiden med babyen fordi tiden går så fort, og nå skjønner jeg virkelig hva de snakker om. Føles som om jeg kommer til å våkne en morgen med en konfirmant i hus! Lykke til på helsestasjonen, det går helt sikkert fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. september 2015 #123 Del Skrevet 24. september 2015 Kan trøste deg med at mitt intrykk er at helsestasjonen vet å lage problemer og bekymringer ut av den minste bagatell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. september 2015 Forfatter #124 Del Skrevet 24. september 2015 Tilbake fra helsestasjonen. Og ingenting å bekymre seg for. Hs mente at det ble målt feil sist. Nå målte hun 5 ganger, bare for å være sikker på at hun fikk samme tall. Veldig lettet mamma som gikk derfra!! E er nå 66cm og 8950g. Og E viste at hun nesten kan krabbe og har lært seg å sitte selv. Veldig stolt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 24. september 2015 #125 Del Skrevet 24. september 2015 Det var godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. september 2015 Forfatter #126 Del Skrevet 24. september 2015 Sliten! Og merker at jeg ikke er misunnelig på M som er ute i regnværet. På fotballtrening. Hehe.. Nyter heller å ha sofaen for meg selv og bare slappe av.. Imorgen er det helg. Både gruer og gleder meg!! Vi har planer om å begynne og pakke ned ting i leiligheten som vi ikke trenger. Er litt redd for at det er en del. Godt vi tok vare på mange av eskene fra forrige flytterunde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 24. september 2015 #127 Del Skrevet 24. september 2015 Gratulerer med hus!! Vi er i samme båt, pakker og skal flytte snart. Blir stress og mas med flytting, men tenk så deilig å kunne feire jul i eget hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 24. september 2015 #128 Del Skrevet 24. september 2015 Så bra at hodet var helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. september 2015 #129 Del Skrevet 24. september 2015 Så bra at kontrollen gikk fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. september 2015 Forfatter #130 Del Skrevet 25. september 2015 Da er følgende i boks: - vi har valgt megler til salg av leiligheten vår - leid et lager til å kunne sette møbler og esker med ting som må ut av leilighet ved foto og visning Nå er det bare å begynne og pakke ned ting. Håper vi får pakket og kjørt bort en del esker i løpet av helgen. Men først: Lage en skikkelig god biff middag og nyte fredagskvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 25. september 2015 #131 Del Skrevet 25. september 2015 God helg! Herlig å høre at målingen var normal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 26. september 2015 #132 Del Skrevet 26. september 2015 Alltid kjedelig å pakke ut av ett hus, det tar sånn tiiiiid. Men ååh så deilig det er når man kommer på plass i nytt hus Lykke til med pakkingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. september 2015 Forfatter #133 Del Skrevet 26. september 2015 Endelig kunne vi sette oss ned å slappe av. Det har gått i ett siden idag morges. Tror vi til sammen pakket 20 esker på morgenen. M kjørte tre runder for å sette dem + noen flere esker fra boden på lageret. Vi fikk tømt 4 bokhyller - disse ble også bært ned i boden. Så nå er stua tom. Utrolig rart men det er jo ikke ting vi trenger før vi flytter så... Midt på dagen kom moren min for å gå en tur med E og lekte litt med henne etterpå mens vi løp opp og ned trappene. Vi kjører nok en eller to runder med flere esker til lageret imorgen..... Men nå, beina på bordet og nyte en rolig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. september 2015 #134 Del Skrevet 27. september 2015 Skal si dere står på! Flinkiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 27. september 2015 #135 Del Skrevet 27. september 2015 Det er slitsomt å flytte, men tenk så godt det blir å komme inn i eget rekkehus. Det drømmer jeg om også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. september 2015 Forfatter #136 Del Skrevet 28. september 2015 Da var helgen over og mandagen er her igjen. Sov ikke særlig godt inatt og det merker jeg idag. Men det var godt å komme seg ut i det fine været. Møtte barselgruppa. Først tok vi en kaffe også gikk vi en tur. Hyggelig! Nå går M en liten tur med E siden hun ikke har sovet særlig mye på dagen idag. De siste dagene har vi måttet legge henne allerede halv 7. Vanligvis legger vi henne halv 8. Men det har nok med at hun tar den andre luren sin i 13-14 tiden og da blir hun trøtt igjen før klokka er 18. Ikveld kommer megleren. Spent på hva hun sier om det vi har gjort i leiligheten hittil og om det er noe mer som må bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. september 2015 Forfatter #137 Del Skrevet 29. september 2015 Andre natta med lite søvn. Hvorfor la jeg meg ikke tidlig igår? Neida, jeg måtte se på første episode av Broen. E sov bra inatt men våknet jo halv 6. Både igår og idag har hun ikke vært særlig blid på morgenen. Vil ikke leke noe særlig. Bare sutrer. Tror hun sover altfor lite. Allerede kl 8 sov hun igjen. Nå har vi begynt å gi grøt på kvelden og vi håper at det etter hvert gjør at hun sover lengre. Krysser fingerne!! Fordi jeg drømmer om en hel natt med søvn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter #138 Del Skrevet 1. oktober 2015 Av og til skjønner jeg meg ikke på M... På torsdager går han på fotballtrening og pga høstferie var det vist ikke sikkert at det ble noe av idag siden treneren var bortreist. 30min før treninga begynner får han beskjed om at det blir trening. Usikker på om han da var innstilt på å dra eller ikke. Men da ser han på meg som om jeg skal fortelle han hva han skal gjøre. Men det må jo han bestemme. Først sa han "nei, jeg drar ikke" også dro han plutselig allikevel 10 min etter at treninga hadde begynt. Jaja.. Nyter en kveld alene hjemme jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 2. oktober 2015 #139 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg tror kanskje det er en sånn mannegreie, fordi samboer er helt lik. Jeg koser meg veldig godt alene selv, men virker som han har litt vanskelig for å bestemme seg ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. oktober 2015 #140 Del Skrevet 2. oktober 2015 Det der ER en mannegreie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå