Trampe Skrevet 18. september 2015 #101 Del Skrevet 18. september 2015 Dentinox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. september 2015 Forfatter #102 Del Skrevet 18. september 2015 Dentinox Jepp, vi tar nok en tur innom apoteket og kjøper det idag. For sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 18. september 2015 #103 Del Skrevet 18. september 2015 Lurt. Det funket på storebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. september 2015 Forfatter #104 Del Skrevet 18. september 2015 Er det mulig? 2.natten hun våkner.. Hun har ikke sovet mer enn en time. Vil veldig gjerne komme tilbake til de vanlige soverutinene. Skulle ønske hun kunne fortelle meg hva det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 18. september 2015 #105 Del Skrevet 18. september 2015 Å den tanken har jeg tenkt mange ganger allerede, tenk så mye lettere alt hadde vært da. Håper hun finner søvnen rakst igjen og at dere får ei grei natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. september 2015 Forfatter #106 Del Skrevet 19. september 2015 Det ble heldigvis en litt bedre natt. Men jeg ser frem til hun er tilbake til sine gamle sovevaner. Og håper dette er en liten fase. Idag våknet hun allerede 45min etter å ha lagt seg. Heldigvis var det bare å gi henne smokken. Idag kjøpte vi lekegrind. Fant ut at det må vi nesten ha. Hun åler rundt i stua under bord og stoler. Lekegrinden er stor så vi måtte gjøre om litt i stua og på rommet hennes for å få plass til den. Håper hun vil trives der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 20. september 2015 #107 Del Skrevet 20. september 2015 Vi vurderer også lekegrind etter hvert. Kan tenke meg det blir slitsomt når de blir mer mobile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. september 2015 #108 Del Skrevet 20. september 2015 Du har min store medfølelse! Slitsomt når nettene blir slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. september 2015 Forfatter #109 Del Skrevet 20. september 2015 Eneste jeg vil si om kvelden igår, var at vi satte på en film og den første timen tror jeg at vi stoppet den minst 6 ganger fordi E våknet. Til slutt gikk jeg og la meg. Natta var ikke bra. Dagen idag har vært bra. Vi dro på Tusenfryd sammen med ei venninne av meg + søsteren til M og familien hennes. E var snill og det så ut som om hun koste seg masse. M gikk rundt med henne i ergobabyen eller så sov hun i vogna. Godt å være ute og bare ha det hyggelig. Vi rakk til og med en visning på vei hjem. Og som jeg trodde så forelsket M seg i det rekkehuset. Så da får vi se om vi har en sjanse i morgen. Nå krysser jeg fingerne for en god natt med søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 20. september 2015 #110 Del Skrevet 20. september 2015 Håper du får sove godt. Og at E ikke våkner mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. september 2015 Forfatter #111 Del Skrevet 21. september 2015 Da har vi kjøpt rekkehus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. september 2015 #112 Del Skrevet 21. september 2015 Gratulerer! Blir du naboen min eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 21. september 2015 #113 Del Skrevet 21. september 2015 Gratulerer! Så spennende, syns du må fortelle litt mer altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. september 2015 #114 Del Skrevet 21. september 2015 Gratulerer! Fortell, fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. september 2015 #115 Del Skrevet 22. september 2015 Mer info, takk! (gratulerer!!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 22. september 2015 #116 Del Skrevet 22. september 2015 Gratulerer, så fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 22. september 2015 #117 Del Skrevet 22. september 2015 Gratulerer med rekkehus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. september 2015 Forfatter #118 Del Skrevet 22. september 2015 Takk skal dere ha! Vi kan nesten ikke tro det enda.. Superfornøyd! 3 soverom + 1 ekstra rom + loftstue og 2 bad!! Kan det bli bedre? Også kan vi flytte rett inn uten at vi trenger å gjøre noe. Gleder oss veldig! Nå er det bare å komme igang med salg av leiligheten vår. Gruer meg til den biten, merker jeg. Å kjøp ny bolig er gøy men ikke å selge. Fordi da må man pakke, vaske og flytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. september 2015 #119 Del Skrevet 23. september 2015 Gratulerer så mye! Virkelig flott rekkehus dere har kjøpt! Måtte jo inn på linken du la ut på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. september 2015 Forfatter #120 Del Skrevet 24. september 2015 Igår hadde vi besøk av 2 meglere. Det blir en av dem. Vi hadde jo egentlig 4 meglere som ga oss en verdivurdering men den ene var vi enig om at det ikke blir. Så da mangler vi bare å kontakte hun siste. Hun ga oss et tilbud sist så vil bare ta en prat med henne før vi bestemmer oss. ----------------------------------------- Idag er det 7 måneder siden E ble født. Hjelp, tiden går altfor fort. Idag skal vi på helsestasjonen. Det ble satt opp en ekstra kontroll pga at de mener at hodet hennes har vokst for fort. Så gruer meg litt, selvom de fleste jeg har snakket med sier at vi ikke trenger å bekymre oss. Krysser fingerne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå