Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres skikkelig deilig ut med en tur til varmere strøk, og med medbrakt barnevakt er det jo ikke noe problem om hun er en skikkelig makk heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en uke har jeg hatt den følelsen av at jeg kommer til å bli forkjølet men ingenting skjedde. Inatt (når jeg måtte opp og amme) våknet jeg med vondt i halsen. Og når jeg våknet for ca en halvtime siden, kjenner jeg at det føles som om jeg ikke har sovet mer enn 2 timer inatt. Men jeg la meg allerede kl 21 igår kveld. Jaja, bare å få i seg litt vitaminer og ta det med ro. Haha, det er ikke helt mulig med en 6,5 mnd gammel baby i nærheten. Det blir vel uansett en innedag idag, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Jeg har fortsatt vondt i halsen og blitt forkjølet men heldigvis ikke feber.

Dagen har vært lang. E sov 3 ganger i løpet av dagen men fikk jeg sove? Nei! Så når M kom hjem fra jobb, ble han sendt ut på trilletur. Så da fikk jeg slappet av litt. Teit å si det men gledet meg til leggetid. E sovnet litt over kl 19 og nå dro M på fotballtrening. Da lar jeg lagd meg en kopp te, litt snacks og ligger med Ipaden i senga. Blir nok en tidlig kveld på meg igjen.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg som sagt kl 20 men fortsatt lysvåken men samtidig er jeg sinnsykt trøtt. E våknet flere ganger ved å skrike og gråte så til slutt la jeg henne ved siden av meg i senga. Der har hun sovet siden. M må sove på sofaen. Spent på når jeg får sove. Ca 2 timer til E pleier å våkne og vil ha mat. Vil helst ikke ligge våken til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fikk sove i natt.

Jeg har kanskje sovet 3 timer. Tror jeg sovnet litt over midnatt og vært mer eller mindre våken siden kl 3.

E våknet kl 5 og nå ligger hun å småprater i senga si.mhåper hun sovner igjen. Sånn at jeg kan sove litt til. Formen er ikke noe bedre i hvert fall. M synes så synd på meg og ville nesten ikke dra på jobb. Men jeg må bare komme meg gjennom dagen til han kommer hjem fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig gøy med en baby som ikke vil sove. Ammet henne og skifta bleie i 2 tida. Etter det har det bare vært hyling og gråting. Er det en tann på vei?? Eller hva er det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg sette meg ned og slappe av. E sovnet nesten med en gang. Torsdager pleier hun egentlig å sovne fort. Da er vi på babysvømming. Idag var det tid for dykking og det gikk greit. E verken gråt eller skrek. Virker som om hun liker å bade. Gøy å ha med M i vannet denne gang. Vi hadde kjøpt et engangskamera. Håper noen av bildene ble bra.

Denne uka har vært helt sinnsyk. Lite søvn, jeg har vært forkjølet og E har vært veldig misfornøyd til tider. Nå gleder jeg meg til helg og forhåpentligvis blir det bedre vær snart. Har hørt rykter om sol i helga. *krysser fingerne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mrs. Random Nick

Utrolig gøy med en baby som ikke vil sove. Ammet henne og skifta bleie i 2 tida. Etter det har det bare vært hyling og gråting. Er det en tann på vei?? Eller hva er det??

Husker det var en del gråting på min gutt da han fikk tenner som liten. Tror det er ganske vanlig at det er vondt for de små når tennene må "presse seg ut av" tannkjøttet. Har E noen biteleker å "tygge" på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det var en del gråting på min gutt da han fikk tenner som liten. Tror det er ganske vanlig at det er vondt for de små når tennene må "presse seg ut av" tannkjøttet. Har E noen biteleker å "tygge" på da?

Ja, det har vi. Fått mange andre tips og. Men er jo ikke helt sikker på om det er tenner på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en natt! E våknet hver 2.time etter at vi la henne rundt halv 8 igår kveld. Gråt og skrek hver gang. Ingen god natt for a mor igjen. Prøvde å legge henne igjen nå. Hun sovnet men våknet etter 5 min. Jaja, får leke litt til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

For en natt! E våknet hver 2.time etter at vi la henne rundt halv 8 igår kveld. Gråt og skrek hver gang. Ingen god natt for a mor igjen. Prøvde å legge henne igjen nå. Hun sovnet men våknet etter 5 min. Jaja, får leke litt til da..

Det finnes jo en "sånn sak" på apoteket man kan smøre på tannkjøttet. Det brukte vi på vår, og det hjalp for smertene. Husker ikke helt navnet på det, men det husker nok de på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...