Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk alle sammen!!

På 18.2.2017 den 12.38, Viernes skrev:

Har sniklest i dagboken din lenge, og nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne! Så herlig, gratulerer! :nordvesta:

Velkommen! Og tusen takk!

Jeg har tenkt veldig mye i helga og har faktisk ikke sagt det til noen andre enn M og dere her på KG. Jeg er veldig spent på hvordan sjefen min kommer til å reagere. Det er jo bare en måned siden jeg sa til han at jeg leter etter ny jobb. Jeg skal holde dere oppdatert. 

Ha en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har sjefen informert om at jeg får gå om en uke. Sånn at jeg kan begynne i den nye jobben den 1.mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, SPOCA skrev:

Så bra, så da tar du jobben? :)

Jeg har takket ja og fått vite hva lønna mi blir. Mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Nori skrev:

Så fint at du får gå så tidlig! Hvordan har kollegene dine reagert? 

De er litt overrasket over at jeg fikk meg jobb så fort etter at jeg sa ifra til sjefen om at jeg søker etter ny jobb. Tror de synes det kommer til å bli rart å være enda færre her om en uke. Men de er glad på mine vegne og forstår veldig godt at det måtte bli sånn når lønna ikke er noe bra og jeg har lang reisevei.

30 minutter siden, juliane skrev:

Så fantastisk med bedre lønn OG start allerede om en uke! :hoppe: Hvordan blir reiseveien til den nye jobben?

Halvtime med toget inn til hovedstaden også gå 10 min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg levert en 2 åring i barnehagen! Hun var blid som bare det og jeg prøvde å forklare henne at de flagger for henne. Og hun ble veldig glad for at vi hadde med oss et fat med blåbær, jordbær og bringebær. Og siden 2 andre barn har bursdag imorgen fordi det feiring for 3 barn. En annen mamma har lagd kake og den tredje mammaen har med frukt. Så de får nok en fin feiring! 

Også gleder vi oss til å feire dagen hennes ikveld og imorgen er det selskap med familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjoner til E! Hun storkoste seg på fredag og lørdag. Hun fikk mange fine gaver, vi spiste pølser og kaker. M hadde kjøpt et lite hoppeslott til henne hvor barna hoppet til vi ble slitne av å se på dem. 

Igår var vi ute og akte. Hun fikk nytt akebrett av bestefaren sin og det måtte vi jo prøve. Godt at vi var ute igår siden snøen kommer til å regne bort idag. 

Idag våknet E og M med forkjølelse. Så da har jeg smitta dem. Jeg har hostet masse hele helga. Noe som har gjort at jeg har sovet veldig dårlig. Burde tatt en tur til legen for å få hostesaft men jeg venter til onsdag. 

2 dager igjen på jobb! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som bursdagen til E ble vellykket både for store og små, gratulerer så mye på etterskudd.

Spennende med ny jobb på onsdag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 1 dag igjen!

Idag frister det ikke å dra på jobb. Vi hostet alle 3 inatt. Og E endte opp i senga vår. Men hun var våken og hostet mellom kl 23-2. Usikker på hvor mye/lite jeg har sovet men jeg er trøtt. Frister virkelig ikke å gå ut i regnværet heller. Vil bare hjem og legge meg under dyna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...