Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!

MissStiles

Anbefalte innlegg

Tja, det ble nok en tur på legevakta men vi ble sendt hjem igjen. Og inatt har hun hatt feber - som ikke gikk ned før nå. Hun har vært så varm, skreket og grått halve natta. Søvn har det blitt lite av. Så vi tar en tur til fastlegen nå. Bare sånn for sikkerhetsskyld.

Og jeg som skulle vært på vei til jobb nå men sjefen har fått beskjed. Ikke den beste starten på en ny uke og når jeg skal begynne å jobbe igjen. Men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, juliane skrev:

Hvordan går det med den lille sjuklingen? Og har du kommet deg på jobb i dag? 

Igår var jeg ikke på jobb før lunsj. Vi tok med oss E til fastlegen og han tok blodprøver. Luftveisinfektsjon. Så hun får antibiotika. Godt at noen endelig tok dette på alvor. Han satte opp en ny kontroll idag, for sikkerhetsskyld. Og det er vi glad for. Ny blodprøve og verdiene hadde gått opp. Han testet for streptokokker og den ble positiv. Etter å ha snakket med andre leger, ble E henvist til ahus. Snakk om å ta det på alvor. Så jeg ble redd når M ringte meg og sa at de var på vei til ahus. De ville bare dobbeltsjekke at det ikke var noe mer alvorlig. Noe som er bra. Men etter 6 timer ble hun sendt hjem. Vi skal fortsette å gi medisinen også bare håpe på at hun blir frisk. Krysser fingerne for det. Nå gidder vi ikke mer sykdom og leger.

M er hjemme med henne til imorgen, også tar jeg de to neste dagene. Null barnehage denne uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi igang med en ny uke etter en rolig helg hjemme. E er mye bedre - fortsatt litt forkjølet men idag er hun tilbake i barnehagen. Jeg er også litt forkjølet men håper å bli kvitt den snart. 

Krysser alle fingre for at vi slipper sykdom en liten periode nå. 

Ha en fin mandag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt at E har blitt bedre. Det er så skummelt og fortvilende når de små blir syke. Man føler seg så hjelpesløs. Håper dere får en super uke alle 3. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en natt og morgen!! Jeg var alene med E igår kveld. M var på kino. Jeg fikk lagt henne og hun sovnet fort. Så jeg fikk slappet av litt alene. Deilig! Men når jeg gikk og la meg rett før kl 22 så hostet hun så mye at hun våknet. Og fikk ikke sove igjen. Til slutt la jeg henne i senga vår. Men når M kom hjem rett før midnatt, var vi fortsatt våkne. Etter en liten stund sovnet vi alle 3. Men kl 2 var hun igang igjen med hosting. Kl 3 la M henne tilbake i senga si og der sovnet hun. Så da fikk vi sove 2 timer til. Før vi måtte stå opp. Jeg lot E sove til kl 6 så jeg leverte litt senere i barnehagen og kommer for sent på jobb. Jaja.. 

Med andre ord, ingen god start på bursdagen hennes. Tenk at hun er 1 år allerede. Lille jenta vår er ingen baby lenger men en stor jente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over tråden din og fant ut at du har en ettåring i huset i dag, gratulerer med dagen E! :) Du virker som ei trivelig jente MissStiles, har fått et godt inntrykk av deg her inne. I tillegg har jeg veldig sansen for Julia Stiles som spiller i en av mine favorittfilmer :)  Ha en fortsatt fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen til E! Tenk at du er mamma til en ettåring allerede. :rodmer: Håper resten av den store dagen blir litt bedre enn oppladningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjoner!! 

Det ble en rolig feiring hjemme på onsdag. Vi spiste pannekaker til middag og hun fikk bananmuffins til dessert. Hun fikk også et par gaver. Hun koste seg. Igår var det feiring i barnehagen med krone, frukt & bær og bursdagssang. 

Og i helgen blir det stor feiring med familie og venner. Det blir hyggelig. 

Ellers er både E og jeg fortsatt forkjølet. Begynner å bli rimelig nå og håper det går over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har E smittet meg. Begynte å merke det i helga at formen ikke var helt på topp. Men igår var det verst. Så idag dro jeg til legen og jeg har også fått streptokokker. Ikke noe gøy men godt å få medisiner så da håper jeg på å bli frisk snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god bedring. Har hørt at det er ganske vanlig at barnehagebarna drar med seg mye smitte hjem til foreldrene i begynnelsen. Håper dere får være friske lenge nå, alle tre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...