Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. oktober 2015 #161 Del Skrevet 12. oktober 2015 Heldigvis ja.. M sto opp med E idag og det hjalp også på litt. Nå har jeg sendt ut M på trilletur med E. Sånn at jeg får ryddet litt. Vi har invitert svigermor og min mor kommer på middag idag. Det blir nok hyggelig! Ble det en koselig middag? Kommer de godt overens din mor og svigermor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. oktober 2015 #162 Del Skrevet 12. oktober 2015 Den snappen du sendte på lørdag kveld... Lille E er så utrolig skjønn! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #163 Del Skrevet 12. oktober 2015 Ble det en koselig middag? Kommer de godt overens din mor og svigermor? Ja, bortsett fra at E ikke ville sove ettermiddagslur men til slutt sovnet hun og vi fikk sove litt i fred. Bestemødrene hennes synes det er veldig gøy med E og lekte med henne. Moren min og svigermor kommer godt overens. Jeg har vært heldig når det gjelder svigermor. Hun er kjempehyggelig. Den snappen du sendte på lørdag kveld... Lille E er så utrolig skjønn! ❤ Takk, koselig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 13. oktober 2015 #164 Del Skrevet 13. oktober 2015 Moren min og svigermor kommer godt overens. Jeg har vært heldig når det gjelder svigermor. Hun er kjempehyggelig. Det er jo bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter #165 Del Skrevet 13. oktober 2015 Inatt lå jeg mer eller mindre våken fra E våknet kl halv 4 og til M dro på jobb i halv 6 tiden. Merker at jeg begynner mer og mer å tenke på om vi skal begynne med nattavvenning. Det skjer flere ganger i uka at jeg ikke får sove etter å ha ammet E. Men vet ikke helt.. Ville egentlig vente litt til.. Nå kommer straks barselgruppa på lunsj til oss. Det blir nok hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #166 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hurra, E la seg kl 19 igår og sov til ca kl 6!!!! Krysser fingerne for at det fortsetter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. oktober 2015 #167 Del Skrevet 15. oktober 2015 Så deilig! Høres ut som vår natt bortsett fra at jeg måtte frem med puppen kl 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. oktober 2015 #168 Del Skrevet 15. oktober 2015 Så deilig natt! Håper de nå kommer på rekke og rad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 15. oktober 2015 #169 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Høres deilig ut! Endret 15. oktober 2015 av juliane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. oktober 2015 #170 Del Skrevet 15. oktober 2015 Krysser fingrene for bedre tider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 16. oktober 2015 #171 Del Skrevet 16. oktober 2015 Hipp hurra for søvn. Krysser fingrene for at det varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter #172 Del Skrevet 16. oktober 2015 Sliten!! Visning på søndag og hele leiligheten må ryddes og vaskes igjen! Gleder meg til vi endelig kan begynne å pakke. Og ikke minst, flytte inn i huset!! Prøve å sette på en episode Homeland. Håper jeg ikke sovner. Tror jeg tar en tidlig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter #173 Del Skrevet 17. oktober 2015 Da sitter jeg i sofaen hos moren min. E og jeg skal bo her fra idag til imorgen. Siden det er visnig kl 12 imorgen og leiligheten er ryddet klart så fant vi ut at det var best. M er nemlig på guttekveld hos en kamerat. Han koser seg med 3-retters middag og øl! Heldig han er..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. oktober 2015 #174 Del Skrevet 17. oktober 2015 Så spennende med visning i morgen. Du får kose deg hos moren din, og så ha lykke til med visningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 17. oktober 2015 #175 Del Skrevet 17. oktober 2015 Lykke til med visning :-) Snikleser som melder seg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 17. oktober 2015 #176 Del Skrevet 17. oktober 2015 Lykke til med visning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 17. oktober 2015 #177 Del Skrevet 17. oktober 2015 Lykke til ned visning, håper dere får mange på liste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #178 Del Skrevet 19. oktober 2015 Da er siste visningen over. Endelig kan vi finne frem alt av ting igjen. Lei av å bo som i en utstillingsleilighet. Det blir utrolig spennende med budrunde imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 19. oktober 2015 #179 Del Skrevet 19. oktober 2015 Krysser fingrene for at dere gjør et kjempesalg! Slitsomt å skulle bo i en visningsklar leilighet ja, blir deilig å kunne leve litt igjen! Når flytter dere egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #180 Del Skrevet 20. oktober 2015 Krysser fingrene for at dere gjør et kjempesalg! Slitsomt å skulle bo i en visningsklar leilighet ja, blir deilig å kunne leve litt igjen! Når flytter dere egentlig? Ja, idag er det bare å krysse fingerne. Vi har trua på megleren. Det har vært masse folk her begge dager og det er bra. Vi overtar siste helga i november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå