Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!

MissStiles

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Heldigvis ja.. M sto opp med E idag og det hjalp også på litt.

Nå har jeg sendt ut M på trilletur med E. Sånn at jeg får ryddet litt. Vi har invitert svigermor og min mor kommer på middag idag. Det blir nok hyggelig!

Ble det en koselig middag? Kommer de godt overens din mor og svigermor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble det en koselig middag? Kommer de godt overens din mor og svigermor? 

Ja, bortsett fra at E ikke ville sove ettermiddagslur men til slutt sovnet hun og vi fikk sove litt i fred. Bestemødrene hennes synes det er veldig gøy med E og lekte med henne.

Moren min og svigermor kommer godt overens. Jeg har vært heldig når det gjelder svigermor. Hun er kjempehyggelig.

Den snappen du sendte på lørdag kveld... Lille E er så utrolig skjønn!

Takk, koselig å høre! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Moren min og svigermor kommer godt overens. Jeg har vært heldig når det gjelder svigermor. Hun er kjempehyggelig.

Det er jo bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt lå jeg mer eller mindre våken fra E våknet kl halv 4 og til M dro på jobb i halv 6 tiden. Merker at jeg begynner mer og mer å tenke på om vi skal begynne med nattavvenning. Det skjer flere ganger i uka at jeg ikke får sove etter å ha ammet E. Men vet ikke helt.. Ville egentlig vente litt til..

Nå kommer straks barselgruppa på lunsj til oss. Det blir nok hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, E la seg kl 19 igår og sov til ca kl 6!!!! Krysser fingerne for at det fortsetter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliten!! Visning på søndag og hele leiligheten må ryddes og vaskes igjen! Gleder meg til vi endelig kan begynne å pakke. Og ikke minst, flytte inn i huset!!

Prøve å sette på en episode Homeland. Håper jeg ikke sovner. Tror jeg tar en tidlig kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg i sofaen hos moren min. E og jeg skal bo her fra idag til imorgen. Siden det er visnig kl 12 imorgen og leiligheten er ryddet klart så fant vi ut at det var best. M er nemlig på guttekveld hos en kamerat. Han koser seg med 3-retters middag og øl! Heldig han er..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Da er siste visningen over. Endelig kan vi finne frem alt av ting igjen. Lei av å bo som i en utstillingsleilighet. Det blir utrolig spennende med budrunde imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at dere gjør et kjempesalg! :duskedame: Slitsomt å skulle bo i en visningsklar leilighet ja, blir deilig å kunne leve litt igjen! Når flytter dere egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at dere gjør et kjempesalg! :duskedame: Slitsomt å skulle bo i en visningsklar leilighet ja, blir deilig å kunne leve litt igjen! Når flytter dere egentlig?

Ja, idag er det bare å krysse fingerne. Vi har trua på megleren. Det har vært masse folk her begge dager og det er bra.

Vi overtar siste helga i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...