juliane Skrevet 15. august 2015 #81 Del Skrevet 15. august 2015 Jeg krever å få se bilde eller link til disse skoene altså! Kos deg i bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 15. august 2015 #82 Del Skrevet 15. august 2015 Så mye reklame for bæresjal her og jeg ender opp rett inn på finn for å finne noe brukt jeg kanskje kan kjøpe. Hva da lett påvirkelig?? Kos dere i bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 16. august 2015 #83 Del Skrevet 16. august 2015 Ny dagbok jo! Måtte bare kommentere den dataen din...storebror her i huset ødela dataen da han var to mnd. Han var så urolig, og så bare måtte jeg ha ordna noe på dataen. Enden på visa var en enorm sprutgulp rett i dataen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. august 2015 Forfatter #84 Del Skrevet 17. august 2015 (endret) Susa! Lillebror var helt fantastisk i bryllup. Først var han hos barnevakt under vielsen, og det hadde gått helt strålende. Uten pupp og greier, men han klagde ikke. Han lagde et skikkelig sugemerke på brystkassa til barnevakten i leting etter puppen, men uten å gråte Middag og bryllupsfest varte fra 1430 til vi dro ca 2300. Han gråt ikke en eneste gang!!! Igjen: bæresjal er gull. De andre gjestene var helt imponerte over at det gikk an, de merket ikke at det var en baby der. Og med et eget rom jeg kunne trekke meg tilbake på for å amme, gikk den biten også veldig bra. Men jeg hadde en helt grusom opplevelse allikevel. Jeg gikk med pumps med lav hæl, og det var gamle gulv i huset middagen var på. Så da jeg skulle gå fra badet til ammerommet med lillebror på armen hektet hælen seg fast i noe, jeg tråkka over og falt. Den følelsen når man faller med baby i armene, det var helt forferdelig. Jeg tviholdt på lillebror, og det føltes som en evighet før vi begge traff gulvet. Jeg greide å ta av den verste støyten for ham, men han dunket likevel bakhodet i gulvet, og satte såklart i et hyl. Jeg kom meg opp og fikk hinket inn på rommet, slengte ut puppen og fikk roet han ned. To minutter senere lå han og smilte ved puppen, og han tok heldigvis ikke noe skade av det. Han ble nok mest redd. Men meg gikk det verre med. Jeg har tråkka kraftig over, revna en sene i ankelen, og forstuet den skikkelig. Den ser ut som en tennisball! I går humpet jeg rundt på krykker. Lite kompatibelt med baby det... I dag greier jeg å gå litt på den, så jeg kommer meg på do i det minste. Vi har trapp mellom badet og stua/soverommet, så jeg er helt nødt til å gå i trappa... Det gjorde noe så innihampen vondt!!! Litt bedre nå, men jeg tør ikke å bære lillebror i trappa, så pappaen skal komme hjem til lunsj i dag. Jeg har fått et par dagers sykemelding, så om jeg trenger det skal mannen være hjemme med oss. Jeg tror kanskje jeg greier meg alene, så lenge jeg får til å stelle på gulvet i andre etasje og slipper å gå på badet. Men jeg skulle jo på besøk på jobben, jeg skulle jo trille tur og være ute i sommerværet....neeeeida. Her sitter jeg med foten høyt. Lillebror er fantastisk. Skulle tro han skjønte at han måtte hjelpe mamman sin. Natta jeg hadde så vondt lå jeg på sofaen med foten høyt. Lillebror og pappaen sov på soverommet, og lillebror sov fra 2300 til 0530! Helt utrolig. I natt sov han fra 2200 til 0430. Nå har han vært med og fulgt de store til første skoledag, og nå ligger han på koseteppet sitt på gulvet og småslumrer litt. Han er bare så rolig og snill og god og stille, smiler og småprater. Akkurat som om han skjønner at han må være tålmodig med mamman sin som er helt handicappet. Gullet mitt Endret 17. august 2015 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. august 2015 #85 Del Skrevet 17. august 2015 Så flink lillebror! Så synd med beinet. Håper det går fort over og at været viser seg fra sin beste side da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. august 2015 #86 Del Skrevet 17. august 2015 Utrolig søt lillebror!! Høres ikke behagelig ut med den foten. Håper det går fort over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. august 2015 #87 Del Skrevet 17. august 2015 Uff for en opplevelse! Håper foten blir bra igjen ganske fort! Kanskje alright å ha mannen hjemme litt? Sykemelding hjelper liksom ikke så veldig når man har barn har jeg innsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 17. august 2015 #88 Del Skrevet 17. august 2015 Huff det der med snublingen hørtes kjempe skummelt ut! Bra det gikk så bra som det gjorde med lille, og god bedring med foten! Kanskje greit å ha mannen hjemme med deg et par dager for avlastning, så slipper du å belaste den unødvendig og dra ut healing-prosessen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 17. august 2015 #89 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg er superklomsete, så å tryne (spesielt i trappa) med lillejenta er mitt mareritt! Håper foten kommer seg raskt. Snille lillebror som gjør at mammaen får hvile litt når hun ikke er i toppform Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. august 2015 Forfatter #90 Del Skrevet 17. august 2015 Ja, det var kjempeskummelt Det er godt å ha mannen hjemme når man ikke er på topp selv. Jeg ble jo helt hjelpeløs, og måtte ha hjelp til å flytte lillebror fra et sted til et annet. Nå går jeg litt, selv om jeg sikkert ikke burde... Tålmodig lillebror er herlig. Men jeg har tålmodig storebror også. Han kom hjem i går, og gjorde store øyne da han så meg på krykker. Stakkars storebror. Først har jeg sittet pal i sofaen med bekkenløsning og gigamage. Så har jeg sittet pal i sofaen med puppen i været. Nå sitter jeg pal i sofaen med beinet i været. Supermammaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 17. august 2015 #91 Del Skrevet 17. august 2015 Å herregud, nå fikk jeg gåsehud på hele kroppen av å lese om den snublingen. SÅ bra det gikk bra med lillebror om ikke annet! Det der er virkelig mitt verste mareritt, tar meg stadig i å se for meg å misten babyen i trappa når jeg bærer henne i bag eller å tryne selv med henne i bagen eller bæreselen. Kommer sikkert til å å sitte pal i fjerde etasje til hun begynner på skolen. Ha mannen hjemme noen dager, det syns han nok er litt hyggelig selv også tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. august 2015 Forfatter #92 Del Skrevet 17. august 2015 Litt galgenhumor er på sin plass. De nye skoene er kommet, og mannen har hentet de på posten. Råååålekre, med ti cm høy hel...og jeg kan ikke gå i høye heler de neste seks månedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. august 2015 #93 Del Skrevet 17. august 2015 Hahah, ååå neeei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 17. august 2015 #94 Del Skrevet 17. august 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. august 2015 #95 Del Skrevet 17. august 2015 Bilde!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 17. august 2015 #96 Del Skrevet 17. august 2015 Oj, riktig god bedring! Og ja, stemmer for bilde av skoene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 17. august 2015 #97 Del Skrevet 17. august 2015 Huffda, stakkars deg. Godt det gikk bra med lillebror! Jeg er livredd for å dette med lillesøster. Jeg snubler jo over lekene til storesøster rett som det er, men har heldigvis ikke falt enda. Såå deilig at han sover så godt på natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 18. august 2015 #98 Del Skrevet 18. august 2015 Denne her snublinga hørtes veldig skummel ut. Rart hvor gode instinkter vi egentlig har i slike nødtilfeller og klarer å skåne de små selv om det går ut over en selv. Du har jo tross alt bare noen få sekunder å reagere på før bakken er der, men likevel klarer du å skåne ungen. Det er jo helt utrolig egentlig! Håper at foten kommer seg snart og at mannen kan hjelpe deg godt de neste dagene. Ellers hørtes det jo ut som et helt topp bryllup, skikkelig sporty å komme der med så liten baby synes jeg! Er selv invitert i bryllup nå til helga, men har vært nødt til å svare kanskje. Har ikke lyst å gå hvis jeg er på 1.5 uke overtid (hovne bein og hender + ingenting som passer av klær), men kan vel heller ikke stille hvis baby skulle finne på å komme veldig snarlig. Så det henger vel i en tynn tråd for å si det slik! Er også litt nysgjerrig på disse lekre skoene som skal stå til pynt i en periode, så det er heelt lov å legge ut et bilde av disse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 18. august 2015 #99 Del Skrevet 18. august 2015 Lurer på skoa jeg, trynern. Neida. Det er veldig bra at det gikk fint med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. august 2015 Forfatter #100 Del Skrevet 19. august 2015 Her er skoene! Sjekk de helene da Foten er mye bedre. Jeg kan gå litt nå, men tør fortsatt ikke å gå i trappa med lillebror. Får helt panikk for å tryne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå