Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja,men bare fordi det er slik for deg,så betyr det ikke at alle er like.

Helt greit at du er sånn,men hvorfor rakke ned på høye kvinner.

Jeg har for øvrig ikke noe behov for å bli kastet over skulderen.(hater å bli løftet uansett :P) Ikke har jeg behov for å føle meg liten og at han skal passe på meg.

Derfor kan jeg godt være sammen med noen som er lavere enn meg.

Dessuten hvis jeg skulle ha følt meg liten og nett,og han stor og maskulin så måtte han ha vært langt over 2m høy. Da hadde jeg aldri funnet meg noen mann :P

Anonymous poster hash: 1d6bf...a90

Flott at du har en sånn tankegang da.:) Men desverre hr menn fått høre dette så mye fta mange av dine medsøstere at de automatisk velger damer der de kan føle seg høy, macho og nok mann. De ødelgger for kvinner som deg desverre, men sånm blir det. Noen blir lidende hvis kvinner foretrekker en viss type menn. Da velger menn en viss type kvinner osv. Så det blir egentlig tapere på begge sider.

Anonymous poster hash: 7f8f8...376

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott at du har en sånn tankegang da.:) Men desverre hr menn fått høre dette så mye fta mange av dine medsøstere at de automatisk velger damer der de kan føle seg høy, macho og nok mann. De ødelgger for kvinner som deg desverre, men sånm blir det. Noen blir lidende hvis kvinner foretrekker en viss type menn. Da velger menn en viss type kvinner osv. Så det blir egentlig tapere på begge sider.

Sorry, skriver på en liten mobil, så blir noen feile tastetrykk i farta.:P

Skrevet

Jaha,meg er det ikke synd på. Har ingen problemer med å finne interesserte menn.

Selv om jeg er langt over 180,så er det flere som liker det

Derfor kan jo du og andre i denne tråden slutte å fremstille det som at det er synd på høye kvinner og at det er så vanskelig å finne noen. Hvis det er vanskelig å finne noen,så er det ikke nødvendigvis høyden det går på.

• Liker 2
Skrevet

Jaha,meg er det ikke synd på. Har ingen problemer med å finne interesserte menn.

Selv om jeg er langt over 180,så er det flere som liker det

Derfor kan jo du og andre i denne tråden slutte å fremstille det som at det er synd på høye kvinner og at det er så vanskelig å finne noen. Hvis det er vanskelig å finne noen,så er det ikke nødvendigvis høyden det går på.

Men det er jo mange menn som mener det har noe å si, på samme måte som mange damer mener høyde og kroppsbygning har mye å si. Det er ikke til å legge under en stol. Men har man andre trekk som trekker opp, og en fin personlighet, så er det ikke sikkert det har så mye å si. Men for noen vil det det.:)

• Liker 1
Skrevet

Men det er jo mange menn som mener det har noe å si, på samme måte som mange damer mener høyde og kroppsbygning har mye å si. Det er ikke til å legge under en stol. Men har man andre trekk som trekker opp, og en fin personlighet, så er det ikke sikkert det har så mye å si. Men for noen vil det det.:)

Ja,men slik er det for alle. Ei lavere dame kan bli valgt bort for helt andre ting,så jeg forstår ikke denne "stakkars dere" og "dere blir valgt bort".

Noen ganger blir man nok det. Ikke alle liker høye kvinner,men det er helt greit det. Jeg bryr meg lite om det. Fokuserer på dem som liker meg :)

Noen menn liker høye kvinner og noen bryr seg ikke om det fordi de liker dama.

• Liker 1
Skrevet

Personlig så tror jeg skillnaden ligger mer på hvorvidt kvinner blir oppfattet som attraktive som en helhet fremfor lengden på bena deres. Som lav kvinne blir jeg fortalt av menn jeg har truffet opp igjennom at de elsker lave kvinner. Når det er sagt har jeg også truffet menn som helst hadde sett jeg hadde vært høyere. Etter samtale med høyere venninner hvor samtlige måler 1.80cm+ kommer de frem at de treffer menn som sier de elsker høye damer. Menn går etter hva de liker. Vi alle har en preferanse og noen føler nok sterkere om høyde enn andre, men i bunn og grunn tror jeg det handler om helheten. 

• Liker 1
Skrevet

Herregud :roll:

Det er ikke synd på oss,og det er ikke fælt å være høy.

Må du slutte å skrive sånt tull. Dessuten skal du vel bare fremheve at du selv er liten og feminin,og at det er det menn tenner på.

Jeg har aldri hatt problemer med å finne interesserte menn. Både høyere og lavere enn meg.

Kanskje noen synes jeg er for høy,men hva så?

Heldigvis er ikke virkeligheten som på kg.

Helt enig!

Jeg er over 180 cm, men oppfatter meg selv som veldig feminin, og har da heller aldri hørt noe annet fra menn heller. Det er ikke det minste problem å finne interesserte menn. Ja, det kan hende noen velger meg bort pga høyden inne på nettdating, man har da også fått meldinger fra en god del menn som er lavere enn meg. Men om man bare vil treffe menn som er høyere så er utvalget litt mindre, det er sant.

Hvorfor være liten og nett når man kan være høy og elegant? ;)  Menneskekroppen kommer i alle former og fasonger, og heldigvis kommer smaken til menn i alle former og fasonger også. Helheten og hvordan man fremstår som person, både utseendemessig og ikke minst i personlighet er det som er utslagsgivende. Ikke om man er over eller under 175 cm (eller hvor man nå setter grensen for en "høy" kvinne.)

Anonymous poster hash: 946e9...80c

• Liker 1
Skrevet

Og så må man huske på at det er forskjell fra sittehøyde og beinhøyde. Ei på 177 kan sitte lavere enn ei på 160, fordi hun på 160 kan ha korte bein og lang overkropp, mens hun på 177 kan ha kort overkropp og lange bein. Gjennomsnittet for kvinner er 45% bein, har man over det har man lange bein, har man mindre har man korte bein.

Jeg har 50% bein, målt fra skrittet til gulvet. Jeg er 167. En venninne av meg er 180 høy, hun har og 50% bein. Forskjellen i beinlengde og sittehøyde mellom oss to er 6,5 cm. En annen venninne har 44% bein og hun er 177 høy. Dvs at målt fra skrittet til gulvet har hun 78 cm i beinlengde. Overkroppen hennes er 99 cm så når hun sitter så "rager" hun over oss andre. 9 cm over min venninne på 180 og hele 15,5 cm over meg. Men likevel har altså min 180venninne og jeg lengre bein. Snodig sant. :P

Anonymous poster hash: 69e48...e17

Artige venninnesammenkomster hos dere, skjønner jeg. Alle står klare med målebånd og notatblokk :)

Anonymous poster hash: 1db4e...206

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...