Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I alle dager! Her prøver jeg å booste selvtillitten til TS, og så kommer det dritt tilbake angående mitt innlegg? TS slet med høyden sin, jeg skrev et positivt innlegg rettet til henne. 

Du har ihvertfall ingen hyggelig personlighet. Jeg har aldri i verden sagt at du ikke er noe, eller at du ikke er elegant. 

At jeg som er lav gir komplimenter til en person som er høy er altså å forgude? Kjære vene, jeg har ikke tenkt å endre på kroppen min uansett. Les det som det kompliment-innlegget det var. 

Jeg er ikke nedlatende mot meg selv eller andre. Jeg prøvde å være positiv mot TS. Det finnes positive ting med å være lav også, men hva hjelper det TS når hennes problem var at hun følte seg avvist pga høyden? Skal jeg komme her og strø salt i såret og snakke om at jeg er liten og søt? Skjerp deg! Rett og slett! Det må være lov å muntre opp andre her uten at man skal få dritt tilbake!

JEG synes høye folk som går med stolthet over høyden sin er elegante. JEG synes ikke jeg får til å være elegant. JEG er glad i meg selv på tross av det. JEG skulle ønske jeg var høyere. 

Fader hakke så vanskelig det skal være å støtte opp om andre? Jeg har aldri skrevet at korte folk ikke er elegante, jeg skrev om MEG. Målet med innlegget mitt var å booste opp selvtillitten til TS. Blir helt oppgitt her, hvis man ikke kan snakke positivt til noen uten å få en gjeng småvokste, hissige damer etter seg så handler det ihvertfall ikke om at folk skal være glade i seg selv. 

Anonymous poster hash: 988ec...392

Så å muntre opp andre betyr at du må dra ned andre med uttrykk som : Jeg er bare liten jeg, til en som var nedlatende til lavere damer? MÅ du i det hele tatt slenge fra deg sånt? Er ikke rart i at selvtilliten til folk blir dårlig når man skal dra ned den ene for å BOOSTE selvtilliten til en annen. Det kan man fint gjøre ved å la vær å si hvor lite spesielt det er å være så liten.  Også ho høye som skrev om hvordan hun blir lagt merke til i forhold til de små damene. Hvorfor støtte et sånt innlegg? Prøver ikke å dra ned ts jeg. Alle er flotte på sin måte. Holdning er nr.1. Ts er sikkert en kjempe flott dame, men tror ikke hun syns det er nødvendig at andre skal rakke ned på seg selv. For det er faktisk det du gjør når du støtter et innlegg som forteller om hvor lite spesielle andre er i forhold til henne. At du syns høye damer er flottest er bra og jeg er enig i at andre ikke skal fortelle hvor lita og søte de er heller. Kan si pent om den ene uten å dra ned den andre. Det gjelder BEGGE veier! Og mannfolk bør ikke si at det er turn of, men at de foretrekker enten den eller den.

Anonymous poster hash: 65cb5...75c

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dummeste utsagnet jeg har hørt på lenge. Man blir ikke automatisk lag mere merke til pga høyden sin.

Og er det alltid høyden man ønsker å bli lagt merke til? Det trenger ikke bety at man er spesielt attraktiv av den grunn..tvert imot. Mange av de som er sett påsom de mest attraktive damene, er lave....Attraktvitet handler om HELHET !

Anonymous poster hash: 58bfd...73a

Poenget var: en høy vakker dame får mer oppmerksomhet enn en lav vakker dame.

Er min personlige erfaring og mening

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er flott med lange bein og en elegant lang kropp. Man blir lagt merke til! Jeg synes alltid synd på små pene jenter, de får liksom ikke den oppmerksomheten, de blir mer usynlige og kjedlige på en måte.

Høyde sier jo ingenting om kroppsfasong,og om man har lange bein og elegant kropp/fin figur eller ikke. Jeg er 170 og veldig fornøyd med høyden.Ikke for kort og ikke for høy.

Anonymous poster hash: 7709e...392

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Høye jenter er ikke noe problem så lenge de er slanke. Eneste er vis de er litt tykke eller veldig trent. Er tynn selv, så er dama høyere, må hun i det minste være svakere. Det er jo forøvrig ikke noe usexy, går mer på hvordan jeg selv føler meg ved siden av. Mange høye gutter, så ikke noe problem med 179.

Anonymous poster hash: 1ba85...e7c

For meg er store jenter "turn off". Ikke så ille hvis de er spede, og opp i mot min høyde, (182 cm), men hvis de har bredere kroppsform blir det litt mye kropp.

Nå er jo min høyde gjennomsnittet, så det finnes jo masse høyere gutter. Opplys om høyde på Tinder så slipper du å få mismatcher som psyker deg ned.

Anonymous poster hash: 3c6e7...f6a

At det er mange slike kvinner i Norge (høye og litt kraftige) har med utviklingen av den nordiske "rase" å gjøre.

Husker en modellagent som ble intervjuet på tv,sa at det var svært vanskelig å finne høye OG tynne/slanke kvinner her oppe i nord. Har de den foretukne høyden på nærmere 180,er de som oftest ganske grovbygde.Det er vanlig med big bones her nord,og store knokler i kroppen og grov bygning er ikke mulig å slanke bort.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For en utvikling tråden fikk. Det er utrolig hvordan enkelte klarer å ta seg nær av ting.

Anonymous poster hash: a65c8...2fe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 173. Det handler om utstråling :) Bare skriv høyden din i profilen og ikke tenk mer på det, tenk at det er så mange mennesker der ute som er pene, og et felles trekk er ofte hvor forskjellige de pene menneskene er fra topp til tå. :) Høye, lave, spiller ingen rolle. Aldri skjønt meg på de som må dra andre ned for å føles seg bedre, 

Lykke til 

Anonymous poster hash: 134a0...1f9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du ute etter å tråkke TS ned i søla? Alle støttende innlegg om henne skal du kritisere? Skulle tro du har kjempekomplekser for høyden din, når du ikke tåler å høre at andre synes høye folk er pent. 

Hva er egentlig problemet ditt? At det ikke var lave damer som fikk fine ord? 

Jeg er veldig fornøyd med høyden min, generelt min kropp, mine proposjoner, jeg er velproposjonert.

Jeg liker ikke at du må tråkke ned andre, for å gi komplimenter til ts. Samme med hun andre som måtte tråkke på de som var lavere enn henne.

Alle kan være vakre på sin måte uansett høyde, og eleganse har med helheten til hvordan man er skapt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Poenget var: en høy vakker dame får mer oppmerksomhet enn en lav vakker dame.

Er min personlige erfaring og mening

Fullstendig feil, man kan ikke sette det opp sånn.

Noen lave damer blir mer yndige i forhold til høye damer.

Attraktivitet handler om proposjoner, helhet, utstråling osv. ( hud, hår, holdning, klesstil... )

Men ser at det er din personlige mening, og det må du få lov til å ha. Selv synes jeg det alltid kommer an på personen og at det er individuelt ( som så mye annet når det gjelder attraktivitet ) Det er summen av en person som gjør henne/han attraktiv, ikke en bestemt mal. 

Ts : strål med den høyden du har! Vi har alle noe vakkert:) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg er en jente som er 179 cm og har opplevd flere ganger at matcher på tinder har slettet meg etter de har fått vite høyden min. Jeg er slank ellers. Begynner å få komplekser for høyden min og lurer på om det er skikkelig turn-off for menn? 

Anonymous poster hash: 29565...595

Slanke høye jenter er turn-on for meg (er selv 190 høy og slank). Og det tror jeg må være et eller annet biologisk, for jeg kjenner det nærmest på kroppen dersom jeg ser ei høy slank jente med fin utstråling. 

Det å kunne stå rett opp og ned og se jenta inn i øynene, eller å kunne gi en klem eller kysse uten å måtte bøye meg ned er  :yvonne:

Anonymous poster hash: bc77b...db1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så å muntre opp andre betyr at du må dra ned andre med uttrykk som : Jeg er bare liten jeg, til en som var nedlatende til lavere damer? MÅ du i det hele tatt slenge fra deg sånt? Er ikke rart i at selvtilliten til folk blir dårlig når man skal dra ned den ene for å BOOSTE selvtilliten til en annen. Det kan man fint gjøre ved å la vær å si hvor lite spesielt det er å være så liten.  Også ho høye som skrev om hvordan hun blir lagt merke til i forhold til de små damene. Hvorfor støtte et sånt innlegg? Prøver ikke å dra ned ts jeg. Alle er flotte på sin måte. Holdning er nr.1. Ts er sikkert en kjempe flott dame, men tror ikke hun syns det er nødvendig at andre skal rakke ned på seg selv. For det er faktisk det du gjør når du støtter et innlegg som forteller om hvor lite spesielle andre er i forhold til henne. At du syns høye damer er flottest er bra og jeg er enig i at andre ikke skal fortelle hvor lita og søte de er heller. Kan si pent om den ene uten å dra ned den andre. Det gjelder BEGGE veier! Og mannfolk bør ikke si at det er turn of, men at de foretrekker enten den eller den.

Jeg har aldri vært nedlatende mot lave damer, ei heller tråkket ned noen. JEG blir bare liten. JEG blir ikke elegant. Men jeg er ganske sikker på at du sliter med det samme, siden du tar deg så nær av det? 

Jeg prøvde å vise TS at det finnes mange damer som misunner henne høyden, og det er sant. Det er ikke å tråkke ned noen andre, jeg skrev tilogmed jeg foran setningen min. 

Hårsåre damer som tar alt personlig og bokstavlig klarer uansett aldri å bli elegante eller særlig attraktive, de er bare slitsomme å være i nærheten. Tenk på hvordan du fremstår. 

Jeg er veldig fornøyd med høyden min, generelt min kropp, mine proposjoner, jeg er velproposjonert.

Jeg liker ikke at du må tråkke ned andre, for å gi komplimenter til ts. Samme med hun andre som måtte tråkke på de som var lavere enn henne.

Alle kan være vakre på sin måte uansett høyde, og eleganse har med helheten til hvordan man er skapt.

Jeg har ikke tråkket ned andre. Hvor har jeg skrevet om andre lave damer enn meg selv?? Sitat ønskes! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært nedlatende mot lave damer, ei heller tråkket ned noen. JEG blir bare liten. JEG blir ikke elegant. Men jeg er ganske sikker på at du sliter med det samme, siden du tar deg så nær av det?

Jeg prøvde å vise TS at det finnes mange damer som misunner henne høyden, og det er sant. Det er ikke å tråkke ned noen andre, jeg skrev tilogmed jeg foran setningen min.

Hårsåre damer som tar alt personlig og bokstavlig klarer uansett aldri å bli elegante eller særlig attraktive, de er bare slitsomme å være i nærheten. Tenk på hvordan du fremstår.

Jeg har ikke tråkket ned andre. Hvor har jeg skrevet om andre lave damer enn meg selv?? Sitat ønskes!

Opplever faktisk myyyye oppmerksomhet og er ganske populær på fester. Så hvordan jeg fremstår personlig vet du ingenting om! Du har dine preferanser, men la det ut som det absolutte. Ingen av oss som har svart deg går i mot oppmuntring av ts. Personlig vil jeg heller påstå at de som må fortelle at de er så bra og syns synd på dem som ikke ser ut som det sliter enda mer. Det ER nedlatende. Hadde kjerringa av innlegget skrevet positivt om seg selv uten å skrive nedlatende om andre så hadde saken vært en helt annen. Flere høye som har skrevet at de elsker kroppen sin og være høy, UTEN å være nedlatende mot andre. Skjønner du nå?

Og jeg er veldig grasiøs og flott selv om jeg ikke liker dårlige holdninger mot andre. Du får kalle meg hårsår så mye du vil, for det er nok de fleste av oss mer enn vi vil innrømme.

AnonymBruker
Skrevet

Bare en lite ting til. Du skrev at jeg ikke har en hyggelig personlighet. Er det pent å skrive om hvor flott en selv er, men at det er synd på dem som ikke ser ut slik som meg? Dette var innlegget du støttet så bra opp.

AnonymBruker
Skrevet

At det er mange slike kvinner i Norge (høye og litt kraftige) har med utviklingen av den nordiske "rase" å gjøre.

Husker en modellagent som ble intervjuet på tv,sa at det var svært vanskelig å finne høye OG tynne/slanke kvinner her oppe i nord. Har de den foretukne høyden på nærmere 180,er de som oftest ganske grovbygde.Det er vanlig med big bones her nord,og store knokler i kroppen og grov bygning er ikke mulig å slanke bort.

Sist jeg leste er det ikke noe som heter kraftig benbygning. Det er en myte. Når der er sagt er det mange litt "store" kvinner både høyde og bredde I Norge. Men det er flott!

Anonymous poster hash: 21a30...732

Skrevet

Sist jeg leste er det ikke noe som heter kraftig benbygning. Det er en myte. Når der er sagt er det mange litt "store" kvinner både høyde og bredde I Norge. Men det er flott!

Anonymous poster hash: 21a30...732 [/acrony

Jeg har hørt at det ikke er noe som heter tung benbygning.  Men grov eller sped, er ikke det noe annet? Noen har jo større benbygning og noen har mindre. Eller ? :klo:

• Liker 2
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Hei! 

Jeg er en jente som er 179 cm og har opplevd flere ganger at matcher på tinder har slettet meg etter de har fått vite høyden min. Jeg er slank ellers. Begynner å få komplekser for høyden min og lurer på om det er skikkelig turn-off for menn? 

Velkommen i klubben -Hver eneste mann under 180 cm

Utrolig nok eksisterer det menn der ute med preferanser for høyde slik som kvinner har, men det er ikke slik at høye kvinner er uaktuelt for alle menn. Så komplekser er helt meningsløst å utvikle.

AnonymBruker
Skrevet

Høyde sier jo ingenting om kroppsfasong,og om man har lange bein og elegant kropp/fin figur eller ikke. Jeg er 170 og veldig fornøyd med høyden.Ikke for kort og ikke for høy.

Og så må man huske på at det er forskjell fra sittehøyde og beinhøyde. Ei på 177 kan sitte lavere enn ei på 160, fordi hun på 160 kan ha korte bein og lang overkropp, mens hun på 177 kan ha kort overkropp og lange bein. Gjennomsnittet for kvinner er 45% bein, har man over det har man lange bein, har man mindre har man korte bein.

Jeg har 50% bein, målt fra skrittet til gulvet. Jeg er 167. En venninne av meg er 180 høy, hun har og 50% bein. Forskjellen i beinlengde og sittehøyde mellom oss to er 6,5 cm. En annen venninne har 44% bein og hun er 177 høy. Dvs at målt fra skrittet til gulvet har hun 78 cm i beinlengde. Overkroppen hennes er 99 cm så når hun sitter så "rager" hun over oss andre. 9 cm over min venninne på 180 og hele 15,5 cm over meg. Men likevel har altså min 180venninne og jeg lengre bein. Snodig sant. :P

Anonymous poster hash: 69e48...e17

Skrevet

ufff, føler med deg... Mange ( de fleste) vil ha lave, nette jenter...

Jeg er 175 selv og sliter.. :trist:

Anonymous poster hash: ee327...b29
  • Liker 3
Skrevet

Hei! 

Jeg er høy selv, høyere enn deg, og jeg opplever ofte at gutter blir skremt pga høyden min. Men det er også mange som elsker høyden min. Så jeg tenker at en ekte mann både tåler og liker høyden min, i stede for å få komplekser ;) Så rett deg opp i ryggen og bær høyden med stolthet, for du får mange beundrende (og misunnelige blikk).

• Liker 1
Skrevet

Jeg er høy selv, høyere enn deg, og jeg opplever ofte at gutter blir skremt pga høyden min. Men det er også mange som elsker høyden min. Så jeg tenker at en ekte mann både tåler og liker høyden min, i stede for å få komplekser ;) Så rett deg opp i ryggen og bær høyden med stolthet, for du får mange beundrende (og misunnelige blikk).

jeg skjønner ærlig talt ikke denne, opplever du virkelig at noen blir skremt av høyden din? som sagt, jeg er ikke kvinne, men jeg har opplevd å bli utledd fordi jeg har prøvd meg på noen som var høyere (er,179 selv). jeg tror jeg må blank overbevisning kan si at høyde er viktigere for kvinner enn menn i dette tilfellet, da mange kvinner ikke en gang ser på menn som er under 1,85.

Anonymous poster hash: 895ab...bfd

Skrevet

jeg skjønner ærlig talt ikke denne, opplever du virkelig at noen blir skremt av høyden din? som sagt, jeg er ikke kvinne, men jeg har opplevd å bli utledd fordi jeg har prøvd meg på noen som var høyere (er,179 selv). jeg tror jeg må blank overbevisning kan si at høyde er viktigere for kvinner enn menn i dette tilfellet, da mange kvinner ikke en gang ser på menn som er under 1,85.

Anonymous poster hash: 895ab...bfd

Jaha,det å være over 180 og kvinne oppleves til tider på samme måte. Høyde er faktisk viktig for menn også.

At du hele tiden skal så tvil om andres opplevelser fordi du mener at det er veldig synd i deg siden du har blitt avvist er rimelig teit.

Anonymous poster hash: 1d6bf...a90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...