AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #81 Skrevet 20. august 2015 da vet jeg ikke jeg altså, det er lettere for meg å ta den informasjon jeg har samlet sammen, enn å høre deg si noe anonymt på et forum. små jenter pleier ofte å ha små føtter, og innand i min gjeng kaller vi disse ofte for griseføtter, jeg opplever oftere at menn ser etter høyere jenter, og jeg selv klarer ikke en gang å se på lave jenter som seksuelle, antagligvis fordi jeg vokste opp med en lav mor og det blir bare feil for meg. jeg har ingenting imot å bli sett på som rar, eller skille meg ut, men kvinner har det, så kommentarer som, jeg er jo allerede høyere enn ham og tenk så rart det vil se ut om jeg skulle gå i høye hæler, er nok heller noe du hører, enn lave menn som ønsker seg modellhøye jenter. beklager, jeg tror jeg sitter på det gjerdet jeg allerede gjør at det er en værre situasjon for lave menn, enn høye kvinner her. Anonymous poster hash: 895ab...bfd Jeg er mann og er veldig forundret over det du skriver... Du og din gjeng oppfatter det å ha små føtter som noe negativt? Da har jeg hørt det også... For menn flest tør jeg påstå at det er med føtter som det meste annet på kvinner, at menn foretrekker at det er mindre på kvinner enn på menn; lavere høyde, smalere skuldre, mindre føtter etc... Kan bare se et unntak for pupper og hofter her altså... Jeg har aldri opplevd at menn ser etter høye jenter, ikke at alle nødvendigvis unngår dem, men ingen SER etter dem... Enig at situasjonen for lave menn sikkert er værre, men jeg ville ikke undervurdert situasjonen til høye kvinner heller. Anonymous poster hash: b3884...857 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #82 Skrevet 20. august 2015 Nei du har rett i det. Så kravstore som kvinner er på penisstørrelse så vil man føles stor ut for dama. Derfor elsker jeg små feminine jenter. Elsker at de syns jeg er høy, kraftig bygd og har stor penis. Det er turn on. Må være minst 30 cm høyere enn dama. Kvinner sitt høydefokus ødelegger for seg selv. Til slutt er det ingen som vil ha høye kraftige jenter. Hvem vil egentlig være gjennomsnittlig for partneren sin? Ikke jeg iallefall. Damer har jo lyst på menn som er høyere enn seg selv, så jo større høydeforskjell jo bedre er det tenker nå jeg. Så dere ødelggger nok for de jentene som er høye selv, og plutselig har et mye mindre marked å lete partner på.Anonymous poster hash: 7f8f8...376 En skikkelig høy dame vil alltid ha litt mindre utvalg av menn,for det finnes ikke så mange ektremt høye menn.Og menn som er lavere enn henne,vil hun ikke ha....Og i tillegg må denne høye kvinnen konkurere om høye menn,med lavere damer... Og når mange høye menn tenner på mindre kvinner,forde de føler seg mer maskuline,sammen med ei nett lita feminin kvinne.Så vil selvfølgelig høye damer tape konkuransen... Med mindre de er ekstremt feminine og pene,selv om de er høye.... Dere høye damers eneste sjangse-er å godta litt lavere menn...Er egentlig lav menn-som har behov for e høy kvinne.Skal man tenke på sunn utvikling i evolusjon. To kjempehøye mennesker-kan få et tårn av et avkom....det er ikke bra.Og være ekstremt større enn det som er normalt,eller dverg.... Anonymous poster hash: 14f17...aff
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #83 Skrevet 20. august 2015 En skikkelig høy dame vil alltid ha litt mindre utvalg av menn,for det finnes ikke så mange ektremt høye menn.Og menn som er lavere enn henne,vil hun ikke ha....Og i tillegg må denne høye kvinnen konkurere om høye menn,med lavere damer... Og når mange høye menn tenner på mindre kvinner,forde de føler seg mer maskuline,sammen med ei nett lita feminin kvinne.Så vil selvfølgelig høye damer tape konkuransen... Med mindre de er ekstremt feminine og pene,selv om de er høye.... Dere høye damers eneste sjangse-er å godta litt lavere menn...Er egentlig lav menn-som har behov for e høy kvinne.Skal man tenke på sunn utvikling i evolusjon. To kjempehøye mennesker-kan få et tårn av et avkom....det er ikke bra.Og være ekstremt større enn det som er normalt,eller dverg.... Anonymous poster hash: 14f17...aff vi har enda ikke funnet ut om høyde er eksklusivt genetisk, ernæring ser også ut til å spille en stor rolle. Anonymous poster hash: 895ab...bfd
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #84 Skrevet 20. august 2015 vi har enda ikke funnet ut om høyde er eksklusivt genetisk, ernæring ser også ut til å spille en stor rolle. Anonymous poster hash: 895ab...bfd Det er genetisk. Samene har alltid hatt tilgang til god ernæring og vært selvforsynt med kjøtt,og alltid kunne spist så mye de ville.De har aldri gått sultne...likevell er samene mye lavere enn den gjennomsnittlige nordmann er. Så det er genetisk. Hvordan kan dere benekte det? Anonymous poster hash: 14f17...aff 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #85 Skrevet 20. august 2015 Det er genetisk. Samene har alltid hatt tilgang til god ernæring og vært selvforsynt med kjøtt,og alltid kunne spist så mye de ville.De har aldri gått sultne...likevell er samene mye lavere enn den gjennomsnittlige nordmann er. Så det er genetisk. Hvordan kan dere benekte det? Anonymous poster hash: 14f17...aff bip bop bap http://www.scientificamerican.com/article/how-much-of-human-height/ http://www.reuters.com/article/2014/10/05/us-science-height-idUSKCN0HU0QI20141005 Anonymous poster hash: 895ab...bfd
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #86 Skrevet 20. august 2015 bip bop bap http://www.scientificamerican.com/article/how-much-of-human-height/ http://www.reuters.com/article/2014/10/05/us-science-height-idUSKCN0HU0QI20141005 Anonymous poster hash: 895ab...bfd Minst 80% genetisk,og 20-30% avhengig av ernæring. Så den viktigste årsaken til høyde er genetisk.Så sån sett hadde jeg rett. Hadde jeg,som jente blitt født svært høy,ca 1,90m.....så hadde jeg grått og følt meg som en FREAK : ) Det er synd på folk,som blir så enormt digre.De skiller seg ut,på en negativ måte.Hadde vært mye lettere å være 1.90,hvis man var mann: )Enn som kvinne. Det er ikke alltid så enkelt-å skille se ut fra mengden av folk...enten man er en mann eller kvinne. Anonymous poster hash: 14f17...aff 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #87 Skrevet 20. august 2015 Minst 80% genetisk,og 20-30% avhengig av ernæring. Så den viktigste årsaken til høyde er genetisk.Så sån sett hadde jeg rett. Hadde jeg,som jente blitt født svært høy,ca 1,90m.....så hadde jeg grått og følt meg som en FREAK : ) Det er synd på folk,som blir så enormt digre.De skiller seg ut,på en negativ måte.Hadde vært mye lettere å være 1.90,hvis man var mann: )Enn som kvinne. Det er ikke alltid så enkelt-å skille se ut fra mengden av folk...enten man er en mann eller kvinne.Anonymous poster hash: 14f17...aff Herregud Det er ikke synd på oss,og det er ikke fælt å være høy. Må du slutte å skrive sånt tull. Dessuten skal du vel bare fremheve at du selv er liten og feminin,og at det er det menn tenner på. Jeg har aldri hatt problemer med å finne interesserte menn. Både høyere og lavere enn meg. Kanskje noen synes jeg er for høy,men hva så? Heldigvis er ikke virkeligheten som på kg.Anonymous poster hash: 1d6bf...a90 4
Clevion Skrevet 20. august 2015 #88 Skrevet 20. august 2015 Det kommer vel an på hvem som ser, men for mitt vedkommende hadde det vært ypperlig og møtt ei på 1,79 eller 1,80 høy. Jeg er nesten 190 høy, og jo høyere dama er, jo bedre er det 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #89 Skrevet 20. august 2015 Du kaller små føtter griseføtter? Vel, da er vel store føtter griseklover... Ærlig talt : det finnes vakre kvinner i alle størrelser! Bær høyden, om du er lita og nett , medium , eller høy, med stolthet. Anonymous poster hash: 58bfd...73a Kvinner med digre føtter...skikkelig ufeminint! Manneføtter,huff. Du skal være bra matcho-man....for å tenne på det : ) Anonymous poster hash: 14f17...aff 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #90 Skrevet 20. august 2015 Kvinner med digre føtter...skikkelig ufeminint! Manneføtter,huff. Du skal være bra matcho-man....for å tenne på det : ) Anonymous poster hash: 14f17...aff Var på overnattingsbesøk hos en pen samisk mann en gang.Han var veldig høy og kjekk til å være same. Men så la jeg merke til skoene hans...og føttene.De var små,som dameføtter....En mann med kvinneføtter...totalt turnoff for meg : ) Anonymous poster hash: 14f17...aff
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #91 Skrevet 20. august 2015 Kvinner med digre føtter...skikkelig ufeminint! Manneføtter,huff. Du skal være bra matcho-man....for å tenne på det : ) Anonymous poster hash: 14f17...aff Matcho for å tenne på digre ufeminine føtter? Trodde det var omvendt...at en som tenner på det IKKE kan være mye matcho... Anonymous poster hash: 58bfd...73a
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #92 Skrevet 20. august 2015 Var på overnattingsbesøk hos en pen samisk mann en gang.Han var veldig høy og kjekk til å være same. Men så la jeg merke til skoene hans...og føttene.De var små,som dameføtter....En mann med kvinneføtter...totalt turnoff for meg : )Anonymous poster hash: 14f17...aff Hvorfor svarer du deg selv? Anonymous poster hash: 1d6bf...a90 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #93 Skrevet 23. august 2015 jeg er bare 160 og var sammen med ei på 191, gikk fint det selv om hun brukte hæler. Anonymous poster hash: 06d98...a3a 1
Mynona Skrevet 24. august 2015 #94 Skrevet 24. august 2015 Tråden er ryddet for avsporinger. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #95 Skrevet 25. august 2015 Lurer på en ting, blir jenter på 180 sinte når de ser en jente på 150 med en kjæreste på 190, fordi hun har tatt opp en høy en som hun egentlig ikke trenger? Anonymous poster hash: 8ae95...54d 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #96 Skrevet 25. august 2015 Lurer på en ting, blir jenter på 180 sinte når de ser en jente på 150 med en kjæreste på 190, fordi hun har tatt opp en høy en som hun egentlig ikke trenger?Anonymous poster hash: 8ae95...54d Som hun egentlig ikke trenger? Jeg regner jo med at de er sammen fordi de liker hverandre,så for min del bryr jeg meg ikke. Kan ikke forvente at alle høye menn skal velge bort lavere damer,men jeg er jo slik at jeg godt kan være sammen med en litt lavere mann. Skulle jeg kun ha hatt menn som var høyere måtte alle ha vært over 190 og det er ikke så mange menn som er så høye.Anonymous poster hash: 1d6bf...a90 1
Gjest Nordavind Skrevet 25. august 2015 #97 Skrevet 25. august 2015 Høyden spiller ingen rolle for meg. Datet jenter fra 160 til 180. Det at hun har en trent kropp er viktigere.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #98 Skrevet 25. august 2015 Lurer på en ting, blir jenter på 180 sinte når de ser en jente på 150 med en kjæreste på 190, fordi hun har tatt opp en høy en som hun egentlig ikke trenger? Anonymous poster hash: 8ae95...54d Jeg er 180 og er ikke sjalu på lave kvinner som har en høy mann. Hvis mannen trenger en lav kvinne for å føle seg maskulin så er han ikke noe for meg uansett. Forøvrig håper jeg at de har funnet sammens på et annet grunnlag enn høyden Anonymous poster hash: 950c1...ef4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #99 Skrevet 25. august 2015 Jeg er 180 og er ikke sjalu på lave kvinner som har en høy mann. Hvis mannen trenger en lav kvinne for å føle seg maskulin så er han ikke noe for meg uansett. Forøvrig håper jeg at de har funnet sammens på et annet grunnlag enn høydenAnonymous poster hash: 950c1...ef4 Men er det ikke nettopp det menn får høre fra kvinner HELE tiden. At de må være kraftige, høyere, maskulin?? Skjønner godt at menn velger små nette feminine jenter. Hvem vil være med ei dame som ikke syns mannen er bra nok? Er selv 191, men jeg vil ikke være en som er passelig høy for ei dame på 180. Jeg vil bli sett på som veldig macho, høy og maskulin. Å bare ta tak i ei jente med en arm å kunne kaste henne over skuldra, er noe små jenter vet å sette pris på. Da velger jeg den som liker meg best.Anonymous poster hash: 7f8f8...376
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #100 Skrevet 25. august 2015 Men er det ikke nettopp det menn får høre fra kvinner HELE tiden. At de må være kraftige, høyere, maskulin?? Skjønner godt at menn velger små nette feminine jenter. Hvem vil være med ei dame som ikke syns mannen er bra nok? Er selv 191, men jeg vil ikke være en som er passelig høy for ei dame på 180. Jeg vil bli sett på som veldig macho, høy og maskulin. Å bare ta tak i ei jente med en arm å kunne kaste henne over skuldra, er noe små jenter vet å sette pris på. Da velger jeg den som liker meg best.Anonymous poster hash: 7f8f8...376 Ja,men bare fordi det er slik for deg,så betyr det ikke at alle er like. Helt greit at du er sånn,men hvorfor rakke ned på høye kvinner. Jeg har for øvrig ikke noe behov for å bli kastet over skulderen.(hater å bli løftet uansett ) Ikke har jeg behov for å føle meg liten og at han skal passe på meg. Derfor kan jeg godt være sammen med noen som er lavere enn meg. Dessuten hvis jeg skulle ha følt meg liten og nett,og han stor og maskulin så måtte han ha vært langt over 2m høy. Da hadde jeg aldri funnet meg noen mann Anonymous poster hash: 1d6bf...a90 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå