Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jaha,det å være over 180 og kvinne oppleves til tider på samme måte. Høyde er faktisk viktig for menn også.

At du hele tiden skal så tvil om andres opplevelser fordi du mener at det er veldig synd i deg siden du har blitt avvist er rimelig teit.

Anonymous poster hash: 1d6bf...a90

jeg tror bare det skjer ytterst sjeldent, for jeg har aldri hørt en eneste av de mennene jeg har pratet med sagt at de har en maks grense på høyde eller en minimumsgrense. kvinner derimot er flinke til å informere om dette.

Anonymous poster hash: 895ab...bfd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror bare det skjer ytterst sjeldent, for jeg har aldri hørt en eneste av de mennene jeg har pratet med sagt at de har en maks grense på høyde eller en minimumsgrense. kvinner derimot er flinke til å informere om dette.

Tror du det du. Jeg er over 180 og de fleste menn vil ikke ha en kvinne som er høyere enn seg selv.

Mange høye menn sier jo at de ikke vil ha høye kvinner,og at de kun tenner på dem som er små og nette. Dessuten så sier vel mange menn at dama ikke bør være mye høyere enn seg selv.

Jeg er ikke kresen på høyde,og har vært sammen med noen som var 170.

Dessuten har ikke alle menn selvtillit nok til å være sammen med ei som er mye høyere. Man får mye blikk og kommentarer,og de fleste ønsker ikke å skille seg ut.

• Liker 2
Skrevet

Tror du det du. Jeg er over 180 og de fleste menn vil ikke ha en kvinne som er høyere enn seg selv.

Mange høye menn sier jo at de ikke vil ha høye kvinner,og at de kun tenner på dem som er små og nette. Dessuten så sier vel mange menn at dama ikke bør være mye høyere enn seg selv.

Jeg er ikke kresen på høyde,og har vært sammen med noen som var 170.

Dessuten har ikke alle menn selvtillit nok til å være sammen med ei som er mye høyere. Man får mye blikk og kommentarer,og de fleste ønsker ikke å skille seg ut.

da vet jeg ikke jeg altså, det er lettere for meg å ta den informasjon jeg har samlet sammen, enn å høre deg si noe anonymt på et forum. små jenter pleier ofte å ha små føtter, og innand i min gjeng kaller vi disse ofte for griseføtter, jeg opplever oftere at menn ser etter høyere jenter, og jeg selv klarer ikke en gang å se på lave jenter som seksuelle, antagligvis fordi jeg vokste opp med en lav mor og det blir bare feil for meg.

jeg har ingenting imot å bli sett på som rar, eller skille meg ut, men kvinner har det, så kommentarer som, jeg er jo allerede høyere enn ham og tenk så rart det vil se ut om jeg skulle gå i høye hæler, er nok heller noe du hører, enn lave menn som ønsker seg modellhøye jenter.

beklager, jeg tror jeg sitter på det gjerdet jeg allerede gjør at det er en værre situasjon for lave menn, enn høye kvinner her.

Skrevet

Jeg har hørt at det ikke er noe som heter tung benbygning.  Men grov eller sped, er ikke det noe annet? Noen har jo større benbygning og noen har mindre. Eller ? :klo:

Stemmer :)

Anonymous poster hash: 7709e...392

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 179 og jeg tror jeg aldri har blitt avvist pga høyden.Ihvertfall ikke som jeg har fått med meg ;)

Det er flott med lange bein og en elegant lang kropp. Man blir lagt merke til! Jeg synes alltid synd på små pene jenter, de får liksom ikke den oppmerksomheten, de blir mer usynlige og kjedlige på en måte.

Du skal være stolt av høyden din! De gutta som ikke liker det er ikke mann nok for deg uansett :)

Veldig sympatisk av deg altså, men du trenger ikke synes synd på oss. Vi klarer oss. ;)

Anonymous poster hash: 7544b...fa4

• Liker 2
Gjest Freakingawesome
Skrevet

Om du tør så tør jeg.. 

Jeg er 165 ish og mann og er vel på motsatt ende av problemet ditt. Min erfaring er at noen bryr seg å andre gjør ikke. Men når det kommer til høye damer så tror jeg kanskje endel menn føler seg demaskulinert om du er like høy/høyere enn dem. Flere av mine kamerater har ihvertfall uttrykt noe slikt. Jeg har vært lav hele livet så jeg har kinda blitt vant til at kvinner kan være høyere enn meg. 

Lykke til uansett :) du finner nok noen som setter pris på lange ben ^^

Skrevet

Jeg er 179 og jeg tror jeg aldri har blitt avvist pga høyden.Ihvertfall ikke som jeg har fått med meg ;)

Det er flott med lange bein og en elegant lang kropp. Man blir lagt merke til! Jeg synes alltid synd på små pene jenter, de får liksom ikke den oppmerksomheten, de blir mer usynlige og kjedlige på en måte.

Du skal være stolt av høyden din! De gutta som ikke liker det er ikke mann nok for deg uansett :)

Nei huff, ei dame skal være lita, søt og feminin. Derfor menn tenner veldig på asiatiske jenter foreks. Er høy, men foretrekker at damer ikke er over 170.:)

Anonymous poster hash: 7f8f8...376

• Liker 3
Skrevet

Nei huff, ei dame skal være lita, søt og feminin. Derfor menn tenner veldig på asiatiske jenter foreks. Er høy, men foretrekker at damer ikke er over 170.:)

Alle er ikke sånn. Idiot.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er en lav mann og elsker høye damer. Spesielt på dansekurs. Man står ovenfor hverandre, og jeg ser rett frem. Hva er det jeg ser? Jeg ser fjell. Og jeg nyter hvert øyeblikk de danser en liten forføtende dans for meg. Så TS: har du jur?

Slik jeg ser det, så burde du la være å tenke på det. Jeg har sluttet å tenke på min høyde, for det er absolutt ingenting jeg kan gjøre med "problemet". Utvikle en spennende personlighet, utvikle deg som person. Ta stolthet i kroppen din og vær den beste du kan være. La haterne hate, du har viktigere ting å drive med: å forføre menn med den flotte kroppen din, og å klare få de til å bli pga personligheten. Så får de som eventuelt sier noe lure på hva hemmeligheten din er. Jeg lover å ikke fortelle noen :)

Anonymous poster hash: c569f...075

Skrevet

Alle er ikke sånn. Idiot.

De fleste jeg kjenner tenner på søte og "nette" jenter jo. Hvorfor kaller du meg for idiot? Kaller du alle jenter som ikke liker lave menn for idiot også? Trodde kvinner hadde krav om at mannen skal være minst like høy som henne. Så hvis menn tenner på små feminine damer så er vi drittsekker? Hmmm logisk:)

• Liker 4
Skrevet

Nei huff, ei dame skal være lita, søt og feminin. Derfor menn tenner veldig på asiatiske jenter foreks. Er høy, men foretrekker at damer ikke er over 170. :)

De fleste jeg kjenner tenner på søte og "nette" jenter jo. Hvorfor kaller du meg for idiot? Kaller du alle jenter som ikke liker lave menn for idiot også? Trodde kvinner hadde krav om at mannen skal være minst like høy som henne. Så hvis menn tenner på små feminine damer så er vi drittsekker? Hmmm logisk:)

Du er ikke en mann. Du er en dame (skjønte det på skrivestilen og formuleringene dine med en gang), antakelig en usikker, lav dame som prøver å overbevise folk om at menn kun liker sånne som deg. 

Sannheten er at det er den totale helheten som teller for de fleste menn, det er ihvertfall min erfaring både utifra egne preferanser og etter hva kompiser liker. En dame med pene ansiktstrekk, sunt hår og hud, og en velproporsjonert figur kan være høy eller lav eller middels, det har ikke noe særlig å si. Det er som sagt helheten i trekk og proporsjoner som avgjør om hun er utseendemessig attraktiv for de fleste menn, ikke antall centimeter over bakken.

Noen ganger kan jeg synes en lav dame er skikkelig søt, andre ganger kan jeg synes en høyere dame er skikkelig elegant, men det ene er ikke noe særlig bedre enn det andre. Det blir som å velge mellom iskrem eller sjokolade, jatakk begge deler.. 

Så har du sikkert noen menn som har sterke høydepreferanser, men for å generalisere så tror jeg at de er få. Når menn ignorerer en høy dame så tror jeg det ofte handler om at de er usikre på sin egen høyde, det er tross alt en viss forventning i samfunnet om at mannen skal være høyere enn dama for å være "maskulin" nok. Det betyr ikke at de synes den høye dama er mindre attraktiv objektivt sett.

Anonymous poster hash: d8b0d...7e5

• Liker 3
Skrevet

Du er ikke en mann. Du er en dame (skjønte det på skrivestilen og formuleringene dine med en gang), antakelig en usikker, lav dame som prøver å overbevise folk om at menn kun liker sånne som deg.

Sannheten er at det er den totale helheten som teller for de fleste menn, det er ihvertfall min erfaring både utifra egne preferanser og etter hva kompiser liker. En dame med pene ansiktstrekk, sunt hår og hud, og en velproporsjonert figur kan være høy eller lav eller middels, det har ikke noe særlig å si. Det er som sagt helheten i trekk og proporsjoner som avgjør om hun er utseendemessig attraktiv for de fleste menn, ikke antall centimeter over bakken.

Noen ganger kan jeg synes en lav dame er skikkelig søt, andre ganger kan jeg synes en høyere dame er skikkelig elegant, men det ene er ikke noe særlig bedre enn det andre. Det blir som å velge mellom iskrem eller sjokolade, jatakk begge deler..

Så har du sikkert noen menn som har sterke høydepreferanser, men for å generalisere så tror jeg at de er få. Når menn ignorerer en høy dame så tror jeg det ofte handler om at de er usikre på sin egen høyde, det er tross alt en viss forventning i samfunnet om at mannen skal være høyere enn dama for å være "maskulin" nok. Det betyr ikke at de synes den høye dama er mindre attraktiv objektivt sett.

Nei er mann på 32:)

Skrevet

Nei,alle kvinner har ikke det og jeg skrev ikke at menn er drittsekk hvis de tenner på små feminine damer.

Var vel heller måten du formulerte deg på. Akkurat som alle mener det samme som deg.

Rart da at jeg som er langt over 180 har samboer, og at jeg har vært sammen med menn som har vært lavere enn meg. Jeg er også medlem av en gruppe for høye kvinner på facebook,og de fleste der er jo gift eller samboere og kjærester.

Folk har ulike preferanser. Ikke alle tenner på små asiatiske jenter, og ikke alle tenner på høye jenter. Ingenting galt i det, men det er ikke noe å huffe seg over.

• Liker 1
Skrevet

Jeg må innrømme at selv om jeg er 197 selv, så foretrekker jeg lave jenter. Ikke over 170 i alle fall. De fleste endene mine er rundt 160. Små jenter er liksom litt mer feminint.

Anonymous poster hash: b3884...857

• Liker 3
Skrevet

Ja, mye pent i alle størrelser og fasonger:) Jeg er selv lita og nett, men mannen min syns høye damer er like flott. Høyde bryr han seg ikke om, men han liker at damer er litt slanke. De fleste kameratene hans er like der.

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg er 175, men bruker en del hæler, så er ofte på din høyde ca. Merker jo at det er de høye gutta som gir meg mest oppmerksomhet, og selvfølgelig er jeg også mer umiddelbart tiltrukket av gutter som er høyere. Men jeg har flere ganger opplevd å få god kjemi med gutter som er lavere. Så godt mulig ved første øyekast at mange henger seg opp i høyden, men jeg tror ikke det blir så viktig når en blir kjent med hverandre. Jeg kunne vært sammen med en som var lavere. Forøvrig får jeg mye komplimenter for mine lange bein, og jeg er fornøyd med å være høy. Vær stolt av det er mitt tips. :)Anonymous poster hash: a32a8...429

Høye damer er det vakkreste som fins:) lange damebein får de fleste menn til å få hakeslepp,så bra at du er fornøyd og har lagt merke til dette.

Skrevet

jeg er 169 og drømmer om å være sammen med ei på 191, tynn og trent ung jente

Anonymous poster hash: 06d98...a3a
  • Liker 1
Skrevet

ufff, føler med deg... Mange ( de fleste) vil ha lave, nette jenter...

Jeg er 175 selv og sliter.. :trist:

Anonymous poster hash: ee327...b29

Og vet du hvorfor?

Det er mer sansynlig at en svært høy og bred kvinne,har en stor og romslig vagina også!

Så mannfolka tenker nok...at  junior er hverken lang eller tykk nok-for en så høy og stor kvinne : )

Så er nok ikke bare høyden det går på....

Anonymous poster hash: 14f17...aff

Skrevet

Og vet du hvorfor?

Det er mer sansynlig at en svært høy og bred kvinne,har en stor og romslig vagina også!

Så mannfolka tenker nok...at junior er hverken lang eller tykk nok-for en så høy og stor kvinne : )

Haha,bra forsøk på trolling :)

Har ikke tenkt å ta deg seriøst engang,for da må du være dum :)

• Liker 3
Skrevet

Og vet du hvorfor?

Så mannfolka tenker nok...at junior er hverken lang eller tykk nok-for en så høy og stor kvinne : )

Nei du har rett i det. Så kravstore som kvinner er på penisstørrelse så vil man føles stor ut for dama. Derfor elsker jeg små feminine jenter. Elsker at de syns jeg er høy, kraftig bygd og har stor penis. Det er turn on. Må være minst 30 cm høyere enn dama. Kvinner sitt høydefokus ødelegger for seg selv. Til slutt er det ingen som vil ha høye kraftige jenter.:) Hvem vil egentlig være gjennomsnittlig for partneren sin? Ikke jeg iallefall. Damer har jo lyst på menn som er høyere enn seg selv, så jo større høydeforskjell jo bedre er det tenker nå jeg. Så dere ødelggger nok for de jentene som er høye selv, og plutselig har et mye mindre marked å lete partner på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...