Gjest lipgloss Skrevet 7. august 2015 #21 Skrevet 7. august 2015 jeg syns det er vakkert og sexy med høye kvinner,så du skal være takknemlig for det:)) samme når kvinner har str 40/41 i føtter litt lange tær høy vrist er supersexy
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #22 Skrevet 7. august 2015 Jeg er 175, men bruker en del hæler, så er ofte på din høyde ca. Merker jo at det er de høye gutta som gir meg mest oppmerksomhet, og selvfølgelig er jeg også mer umiddelbart tiltrukket av gutter som er høyere. Men jeg har flere ganger opplevd å få god kjemi med gutter som er lavere. Så godt mulig ved første øyekast at mange henger seg opp i høyden, men jeg tror ikke det blir så viktig når en blir kjent med hverandre. Jeg kunne vært sammen med en som var lavere. Forøvrig får jeg mye komplimenter for mine lange bein, og jeg er fornøyd med å være høy. Vær stolt av det er mitt tips. Anonymous poster hash: a32a8...429 4
WubWub Skrevet 7. august 2015 #23 Skrevet 7. august 2015 næh, jeg har alltid drømt om å bolle ei amazone.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #24 Skrevet 7. august 2015 Det er ikke sikkert dette er så lurt. Hvis høyde ikke er viktig for en selv, så bør en vurdere å ikke oppgi dette. Da risikerer en at de som synes at det er overfladisk å ha fokus på høyde, sveiper til venstre i stedet. Selv synes jeg det er så mye annet som er viktigere enn høyden. Jeg skal ikke si jeg sveiper til venstre på alle som oppgir høyden sin, men det er en risiko for det hvis bilder og/eller profiltekst ikke viser at det er dybde i jenta. For noe tull. Hvilke menn er det som lar være å sveipe en jente til høyre fordi hun oppgir høyden? Om det er noen, så er det neppe menn som hadde vært interessante for Ts uansett. Andre veien er det annerledes, damer er generelt mer kresne, og kan gjerne la være å sveipe en mann til høyre om de mener han oppgir høyden som et forsøk på å skryte.Anonymous poster hash: a65c8...2fe 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #25 Skrevet 7. august 2015 Jeg er 179 og jeg tror jeg aldri har blitt avvist pga høyden.Ihvertfall ikke som jeg har fått med meg Det er flott med lange bein og en elegant lang kropp. Man blir lagt merke til! Jeg synes alltid synd på små pene jenter, de får liksom ikke den oppmerksomheten, de blir mer usynlige og kjedlige på en måte. Du skal være stolt av høyden din! De gutta som ikke liker det er ikke mann nok for deg uansett Åh, jeg er lav, og jeg er så enig med deg. Misunner dere skikkelig, dere som er høye! Det finnes ikke noe finere enn høye damer med lange bein som er stolt over høyden sin. Jeg er bare liten jeg, klarer aldri virke elegant på noe vis. Så til TS: De mennene som dropper deg for det, drit i dem! I familien vår er vi korte alle damene, og alle ønsker vi var høyere. Anonymous poster hash: 988ec...392 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #26 Skrevet 7. august 2015 For meg er store jenter "turn off". Ikke så ille hvis de er spede, og opp i mot min høyde, (182 cm), men hvis de har bredere kroppsform blir det litt mye kropp. Nå er jo min høyde gjennomsnittet, så det finnes jo masse høyere gutter. Opplys om høyde på Tinder så slipper du å få mismatcher som psyker deg ned.Anonymous poster hash: 3c6e7...f6a 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #27 Skrevet 7. august 2015 jeg tror ikke menn dropper deg fordi du er for høy, jeg tror de gjør det fordi de er lavere enn deg, og som sagt, kvinner er ikke interessert i lave menn. Anonymous poster hash: 895ab...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #28 Skrevet 7. august 2015 jeg tror ikke menn dropper deg fordi du er for høy, jeg tror de gjør det fordi de er lavere enn deg, og som sagt, kvinner er ikke interessert i lave menn. Anonymous poster hash: 895ab...bfd Metodene dine for å føle deg bedre er å rakke alle andre ned Sikkert en skikkelig topp jente! Regner med at du er DET tapet for lavere menn ass. Anonymous poster hash: 7ff62...7d2 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #29 Skrevet 7. august 2015 Metodene dine for å føle deg bedre er å rakke alle andre ned Sikkert en skikkelig topp jente! Regner med at du er DET tapet for lavere menn ass. Anonymous poster hash: 7ff62...7d2 hm? Jeg er en lav mann, jeg sier bare ting som det er at jeg vet jeg ikke har noen sjans på høyejenter derfor sveiper jeg til venstre. Anonymous poster hash: 895ab...bfd
Okapi Skrevet 7. august 2015 #30 Skrevet 7. august 2015 Tror den anonyme kanskje er inne på noe. Er veldig mange som umiddelbart avskriver en fyr som er kortere enn dem. Kan godt være de som sletter trådstarter rett og slett vil komme henne i forkjøpet. 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #31 Skrevet 7. august 2015 Åh, jeg er lav, og jeg er så enig med deg. Misunner dere skikkelig, dere som er høye! Det finnes ikke noe finere enn høye damer med lange bein som er stolt over høyden sin. Jeg er bare liten jeg, klarer aldri virke elegant på noe vis. Så til TS: De mennene som dropper deg for det, drit i dem! I familien vår er vi korte alle damene, og alle ønsker vi var høyere. Anonymous poster hash: 988ec...392 Du får te deg feminin da vet du, så blir du elegant. Er snaue 160 selv og ingen med ræva selvtillit skal fortelle meg at jeg ikke er noe. Er ganske elegant av meg også, noe jeg har hørt ofte. Hvis høyden plager deg så ille at du må forgude høyere så er en operasjon verdt det for deg Anonymous poster hash: 65cb5...75c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #32 Skrevet 7. august 2015 Du får te deg feminin da vet du, så blir du elegant. Er snaue 160 selv og ingen med ræva selvtillit skal fortelle meg at jeg ikke er noe. Er ganske elegant av meg også, noe jeg har hørt ofte. Hvis høyden plager deg så ille at du må forgude høyere så er en operasjon verdt det for deg Anonymous poster hash: 65cb5...75c den eneste operasjonen som finnes for å forlenge føttene gir toppen tre tommer mer lengde, og det er i beste utfall. siden hun er kvinne er hun veldig heldig, da veldig mange høye menn foretrekker korte, lave kvinner. Anonymous poster hash: 895ab...bfd 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #33 Skrevet 7. august 2015 den eneste operasjonen som finnes for å forlenge føttene gir toppen tre tommer mer lengde, og det er i beste utfall. siden hun er kvinne er hun veldig heldig, da veldig mange høye menn foretrekker korte, lave kvinner.Anonymous poster hash: 895ab...bfd Kvinner kan forlenge både legger og lår. Å bli 10 cm høyere er mye det. Men det er hennes interesse for høyde som er viktigst og ikke hva menn syns. Personlig ser jeg ingenting galt med en slik operasjon hvis det kan hjelpe de som sliter veldig med høyden sin, så mye at de sliter med konstant dårlig selvtillit.Anonymous poster hash: 65cb5...75c 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #34 Skrevet 7. august 2015 den eneste operasjonen som finnes for å forlenge føttene gir toppen tre tommer mer lengde, og det er i beste utfall. siden hun er kvinne er hun veldig heldig, da veldig mange høye menn foretrekker korte, lave kvinner.Anonymous poster hash: 895ab...bfd Ellers er jeg enig med deg. Men bare merker meg den nedlatende holdningen mange har til seg selv og andre. Er det så ille så får de se om de syns det er verdt å ta det steget.Anonymous poster hash: 65cb5...75c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #35 Skrevet 7. august 2015 Menn som ungår deg fordi du er høyere enn dem synes jeg er gammeldags og kjedelig. DET er isåfall turn off for meg! Eller som i din situasjon, at de ungår deg fordi du er 179, de lever vel langt bak i tid virker det som.... "kvinner skal være lave" Anonymous poster hash: a213f...bfa 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #36 Skrevet 7. august 2015 Menn som ungår deg fordi du er høyere enn dem synes jeg er gammeldags og kjedelig. DET er isåfall turn off for meg! Eller som i din situasjon, at de ungår deg fordi du er 179, de lever vel langt bak i tid virker det som.... "kvinner skal være lave" Anonymous poster hash: a213f...bfa jeg vil gjerne ha høyere kvinner enn meg, jeg er også 1,79. men som sagt, etter en stund blir man lei av å bli ledd av IRL, og automatisk fjernet når de spør hvor høy du er. Anonymous poster hash: 895ab...bfd
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #37 Skrevet 8. august 2015 Åh, jeg er lav, og jeg er så enig med deg. Misunner dere skikkelig, dere som er høye! Det finnes ikke noe finere enn høye damer med lange bein som er stolt over høyden sin. Jeg er bare liten jeg, klarer aldri virke elegant på noe vis. Så til TS: De mennene som dropper deg for det, drit i dem! I familien vår er vi korte alle damene, og alle ønsker vi var høyere. Anonymous poster hash: 988ec...392 Så mistolket, det du skriver her. Man er ikke automatisk mer elegant, selv om man er høy. Eleganse handler om HELHET! Det finnes flust av høye kvinner som IKKE er elegante, som det finnes et flust av lave kvinner som er elegante. F.eks Natalie Portman, hun er knappe 1.60, men supergrasiøs! Elegant og nett samtidig. Og angående lange bein : ei lav kan ha lange bein, ei høy kan ha korte bein. Alle har vi ulike høyder, men vi må være glade i oss selv, samme med deg ts. Det finnes sikkert menn som liker deg og! Anonymous poster hash: 58bfd...73a 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #38 Skrevet 8. august 2015 Jeg er 179 og jeg tror jeg aldri har blitt avvist pga høyden.Ihvertfall ikke som jeg har fått med meg Det er flott med lange bein og en elegant lang kropp. Man blir lagt merke til! Jeg synes alltid synd på små pene jenter, de får liksom ikke den oppmerksomheten, de blir mer usynlige og kjedlige på en måte. Du skal være stolt av høyden din! De gutta som ikke liker det er ikke mann nok for deg uansett Dummeste utsagnet jeg har hørt på lenge. Man blir ikke automatisk lag mere merke til pga høyden sin. Og er det alltid høyden man ønsker å bli lagt merke til? Det trenger ikke bety at man er spesielt attraktiv av den grunn..tvert imot. Mange av de som er sett påsom de mest attraktive damene, er lave....Attraktvitet handler om HELHET ! Anonymous poster hash: 58bfd...73a 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #39 Skrevet 8. august 2015 I alle dager! Her prøver jeg å booste selvtillitten til TS, og så kommer det dritt tilbake angående mitt innlegg? TS slet med høyden sin, jeg skrev et positivt innlegg rettet til henne. Du får te deg feminin da vet du, så blir du elegant. Er snaue 160 selv og ingen med ræva selvtillit skal fortelle meg at jeg ikke er noe. Er ganske elegant av meg også, noe jeg har hørt ofte. Hvis høyden plager deg så ille at du må forgude høyere så er en operasjon verdt det for deg Anonymous poster hash: 65cb5...75c Du har ihvertfall ingen hyggelig personlighet. Jeg har aldri i verden sagt at du ikke er noe, eller at du ikke er elegant. At jeg som er lav gir komplimenter til en person som er høy er altså å forgude? Kjære vene, jeg har ikke tenkt å endre på kroppen min uansett. Les det som det kompliment-innlegget det var. Ellers er jeg enig med deg. Men bare merker meg den nedlatende holdningen mange har til seg selv og andre. Er det så ille så får de se om de syns det er verdt å ta det steget.Anonymous poster hash: 65cb5...75c Jeg er ikke nedlatende mot meg selv eller andre. Jeg prøvde å være positiv mot TS. Det finnes positive ting med å være lav også, men hva hjelper det TS når hennes problem var at hun følte seg avvist pga høyden? Skal jeg komme her og strø salt i såret og snakke om at jeg er liten og søt? Skjerp deg! Rett og slett! Det må være lov å muntre opp andre her uten at man skal få dritt tilbake! Så mistolket, det du skriver her. Man er ikke automatisk mer elegant, selv om man er høy. Eleganse handler om HELHET! Det finnes flust av høye kvinner som IKKE er elegante, som det finnes et flust av lave kvinner som er elegante. F.eks Natalie Portman, hun er knappe 1.60, men supergrasiøs! Elegant og nett samtidig. Og angående lange bein : ei lav kan ha lange bein, ei høy kan ha korte bein. Alle har vi ulike høyder, men vi må være glade i oss selv, samme med deg ts. Det finnes sikkert menn som liker deg og! Anonymous poster hash: 58bfd...73a JEG synes høye folk som går med stolthet over høyden sin er elegante. JEG synes ikke jeg får til å være elegant. JEG er glad i meg selv på tross av det. JEG skulle ønske jeg var høyere. Fader hakke så vanskelig det skal være å støtte opp om andre? Jeg har aldri skrevet at korte folk ikke er elegante, jeg skrev om MEG. Målet med innlegget mitt var å booste opp selvtillitten til TS. Blir helt oppgitt her, hvis man ikke kan snakke positivt til noen uten å få en gjeng småvokste, hissige damer etter seg så handler det ihvertfall ikke om at folk skal være glade i seg selv. Anonymous poster hash: 988ec...392 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #40 Skrevet 8. august 2015 Dummeste utsagnet jeg har hørt på lenge. Man blir ikke automatisk lag mere merke til pga høyden sin. Og er det alltid høyden man ønsker å bli lagt merke til? Det trenger ikke bety at man er spesielt attraktiv av den grunn..tvert imot. Mange av de som er sett påsom de mest attraktive damene, er lave....Attraktvitet handler om HELHET ! Anonymous poster hash: 58bfd...73a Er du ute etter å tråkke TS ned i søla? Alle støttende innlegg om henne skal du kritisere? Skulle tro du har kjempekomplekser for høyden din, når du ikke tåler å høre at andre synes høye folk er pent. Hva er egentlig problemet ditt? At det ikke var lave damer som fikk fine ord? Anonymous poster hash: 988ec...392 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå