AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Hei! Jeg er en jente som er 179 cm og har opplevd flere ganger at matcher på tinder har slettet meg etter de har fått vite høyden min. Jeg er slank ellers. Begynner å få komplekser for høyden min og lurer på om det er skikkelig turn-off for menn? Anonymous poster hash: 29565...595
all_in Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Hei, Absolutt ikke. Synes det er flott med jenter som er høye! Er ikke noe turn-off. 7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 Opplever det samme, jeg er 180 cm.. Jeg er også slank og trent og har opplevd menn som går fra veldig ivrige til lunkne og avvisende når de finner ut hvor lang jeg er. Selv om de er like lange eller lengre enn meg. Eks'en min var 175 så jeg vet at det ikke plager alle menn, men begynner jo å lure..Anonymous poster hash: cfc1a...aae
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 Det er jo alltids noen, samme som at kvinner ofte ikke vil ha menn som er lavere enn de. Du finner deg nok noen! Anonymous poster hash: 7740f...e5f 9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #5 Skrevet 7. august 2015 Hei! Jeg er en jente som er 179 cm og har opplevd flere ganger at matcher på tinder har slettet meg etter de har fått vite høyden min. Jeg er slank ellers. Begynner å få komplekser for høyden min og lurer på om det er skikkelig turn-off for menn? Anonymous poster hash: 29565...595 Det er ikke noe galt med deg som er 179, slapp helt av! Ingenting å ha komplekser for. Jeg er høy selv, 197, og har ikke noe imot å date høye jenter. Noen menn liker nok ikke det, og at de sletter deg skal du ikke bry deg om, da slipper du å forholde deg til de usikre pinglene. Oppgi høyden i profilen din, så slipper du å matche med de småguttene som ikke takler en høy jente. Anonymous poster hash: a65c8...2fe 14
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #6 Skrevet 7. august 2015 Jeg er 181 cm, slank og trent. Ikke ta deg nær av at noen dropper deg pga høyden. Jeg må innrømme at jeg gidder ikke ta kontakt med menn som er lavere enn meg jeg heller, selv om x-en faktisk var 3 cm lavere og levde greit med det i mange år, selv når jeg brukte sko med høye hæler. I det virkelige liv opplever jeg å få mye positiv feedback fra menn for høyden min, også fra de som er lavere selv. Men, utvalget er jo betydelig mindre når man setter krav til at mannen skal være høyere når man når opp i våre høyder da... Kommer ikke utenom det. Men det er bare noe man må leve med. Anonymous poster hash: 946e9...80c 3
Ruccula Skrevet 7. august 2015 #7 Skrevet 7. august 2015 Jeg er 179 og jeg tror jeg aldri har blitt avvist pga høyden.Ihvertfall ikke som jeg har fått med meg Det er flott med lange bein og en elegant lang kropp. Man blir lagt merke til! Jeg synes alltid synd på små pene jenter, de får liksom ikke den oppmerksomheten, de blir mer usynlige og kjedlige på en måte. Du skal være stolt av høyden din! De gutta som ikke liker det er ikke mann nok for deg uansett 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #8 Skrevet 7. august 2015 Det hadde ikke vært noe negativt for min del, men jeg er 1.90 selv. Har ikke noen spesielle høydepreferanser på damer. Har vært involvert i alt fra 1.59 til 1.85. Anonymous poster hash: f1b2b...838 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #9 Skrevet 7. august 2015 Tusen takk for hyggelige svar, det setter jeg pris på! Blir jo nesten pinlig å skrive et innlegg som dette når man er heldig og ha en frisk kropp, men setter stor pris på alle kommentarer Anonymous poster hash: 29565...595 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #10 Skrevet 7. august 2015 det er jo værre den andre veien. jeg er mann og 1,79, men jeg liker bare kvinner som er høyere enn meg, men de fleste kvinner vil jo ikke ta i en mann som er under 1,85 en gang. Anonymous poster hash: 895ab...bfd 4
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 7. august 2015 #11 Skrevet 7. august 2015 (endret) Det er ikke noe galt med deg som er 179, slapp helt av! Ingenting å ha komplekser for. Jeg er høy selv, 197, og har ikke noe imot å date høye jenter. Noen menn liker nok ikke det, og at de sletter deg skal du ikke bry deg om, da slipper du å forholde deg til de usikre pinglene. Oppgi høyden i profilen din, så slipper du å matche med de småguttene som ikke takler en høy jente. Anonymous poster hash: a65c8...2fe Det er ikke sikkert dette er så lurt. Hvis høyde ikke er viktig for en selv, så bør en vurdere å ikke oppgi dette. Da risikerer en at de som synes at det er overfladisk å ha fokus på høyde, sveiper til venstre i stedet. Selv synes jeg det er så mye annet som er viktigere enn høyden. Jeg skal ikke si jeg sveiper til venstre på alle som oppgir høyden sin, men det er en risiko for det hvis bilder og/eller profiltekst ikke viser at det er dybde i jenta. Tusen takk for hyggelige svar, det setter jeg pris på! Blir jo nesten pinlig å skrive et innlegg som dette når man er heldig og ha en frisk kropp, men setter stor pris på alle kommentarer Anonymous poster hash: 29565...595 Vær deg selv og vis deg fra din fineste side. Hvis du ikke blir akseptert da, så betyr ikke det at det er noe galt med deg. Folk er forskjellige. Det er litt viktig å huske på akkurat den biten når man veies og vurderes i fra alle kanter og retninger på kjøttmarkedet :-P. Av og til kan det også ta litt tid før du finner deg noen, så smør deg med litt tålmodighet, så skal du se at du til slutt finner en som liker deg akkurat slik som du er :-). Endret 7. august 2015 av Svampebobb1 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #12 Skrevet 7. august 2015 det er jo værre den andre veien. jeg er mann og 1,79, men jeg liker bare kvinner som er høyere enn meg, men de fleste kvinner vil jo ikke ta i en mann som er under 1,85 en gang.Anonymous poster hash: 895ab...bfd Jeg er kvinne og er høyere enn deg,og for min del bryr jeg meg ikke så mye om høyden til en mann så lenge han er trygg og sikker på seg selv. Hvis han er usikker på det med høydeforskjellen,så blir det vanskelig.Anonymous poster hash: 1d6bf...a90 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #13 Skrevet 7. august 2015 det er jo værre den andre veien. jeg er mann og 1,79, men jeg liker bare kvinner som er høyere enn meg, men de fleste kvinner vil jo ikke ta i en mann som er under 1,85 en gang.Anonymous poster hash: 895ab...bfd Jeg er kvinne og er høyere enn deg,og for min del bryr jeg meg ikke så mye om høyden til en mann så lenge han er trygg og sikker på seg selv. Hvis han er usikker på det med høydeforskjellen,så blir det vanskelig.Anonymous poster hash: 1d6bf...a90
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #14 Skrevet 7. august 2015 I min venninnegjeng er det uvanlig mange høye jenter (180+). Ingen av dem har hatt problemer med å få seg menn pga høyden, i alle fall. De har riktignok selv utelukket menn som er lavere enn dem selv, så de er minst like kresne på høyde som mange menn tydeligvis er. Anonymous poster hash: 176f1...253 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #15 Skrevet 7. august 2015 Høye jenter er ikke noe problem så lenge de er slanke. Eneste er vis de er litt tykke eller veldig trent. Er tynn selv, så er dama høyere, må hun i det minste være svakere. Det er jo forøvrig ikke noe usexy, går mer på hvordan jeg selv føler meg ved siden av. Mange høye gutter, så ikke noe problem med 179. Anonymous poster hash: 1ba85...e7c 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #16 Skrevet 7. august 2015 Jeg er (mann) ca. 190, og skal innrømme at jenter på 179-185 ikke er noe som faller i smak hos meg. Jeg har alltid likt at jenter er en del mindre enn meg. Små og søte Jenter på 160 er gull for min del. Anonymous poster hash: 94149...284 8
wintergirl Skrevet 7. august 2015 #17 Skrevet 7. august 2015 Jeg er 179 og jeg tror jeg aldri har blitt avvist pga høyden.Ihvertfall ikke som jeg har fått med meg Det er flott med lange bein og en elegant lang kropp. Man blir lagt merke til! Jeg synes alltid synd på små pene jenter, de får liksom ikke den oppmerksomheten, de blir mer usynlige og kjedlige på en måte. Du skal være stolt av høyden din! De gutta som ikke liker det er ikke mann nok for deg uansett Kjempe flott at du er fornøyd med deg selv, men ganske teit å dra ned andre. Er selv ikke så høy, men fått masse oppmerksomhet, selv om jeg har gått sammen med høye damer. Menn liker forskjellig og flott er det. Men de lange beina er ikke så mye bedre enn kortere bein. Veltrente pene ben har jeg sett hos lavere også. Syns det er like pent til og med. Handler mye om utstråling og om feminin væremåte. Bare teit med sånn: jeg er høy og er enda bedre enn lavere. Jeg blir såå lagt merke til. Eller : Jeg er så lita, nett og feminin. Gutta elsker slike jenter. Kan ikke folk bare slappe av og innse at alle er forskjellige, men like bra. Selvdigging uansett er bare lite sjarmerende. 9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #18 Skrevet 7. august 2015 De fleste menn foretrekker en jente som er lavere enn seg, og helst en del lavere enn seg, derved blir du ganske "turn-off" for veldig mange menn, men fatt håp, det er fortsatt en del som liker høye jenter eller er veldig høye selv Anonymous poster hash: 681ef...489 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #19 Skrevet 7. august 2015 Jeg er 184 og liker best lave jenter, 155-165. Det er en preferanse, du har sikkert noen av dem du og. Vet om flotte jenter som er høye og det er slettes ikke mangel på menn som liker dem. Bare vær deg selv så treffer du noen som liker det. Anonymous poster hash: 7ff62...7d2 8
wintergirl Skrevet 7. august 2015 #20 Skrevet 7. august 2015 Ser da ganske mange menn med høye damer. Har de selvtillit tåler de at dama rager litt over dem eller er på samme høyde. Mannen min syns faktisk at alle kvinner uansett høyde er flott, bare de er veltrente. Høyde gir han beng i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå