Gå til innhold

Daten kalte meg stygg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke at det er han som har sagt det. Jeg tror noen i et eller annet venners venner "ledd" har funnet det på for å være dust mot deg, kanskje fordi de selv har en nær venninde som liker han, eller rett og slett bare vil trykke deg ned.

Hadde selv en sånn "venninde" en gang, som sa at hun hadde hørt ting om meg, at han jeg var forelsket i hadde sagt jeg hadde stygg hud, ikke var pen, flat rumpe osv, og lignende ting gjentok seg i andre situasjoner og med andre personer -

hun sa alltid at hun hadde hørt det fra en av dems nære venner, og jeg ble selvfølgelig kjempe lei meg og siden det skjedde gang på gang levde jeg til slutt som en paranoid usikker jente uten selvtillit i mange år (fortsatt) men det var jo bare hun som fant det på fordi hun elsket å se andre "faile" når de fant noe godt i livet.

Syns du skal spørre den du hørte det av om hvem den hørte det av, og se om noen tør å ta ansvaret for å si at det er den som fikk vite det direkte av fyren din, og også ta det opp direkte med fyren din og nevne navnet du har fått vite, til han.

Anonymous poster hash: 28489...0d2

Hun har jo sagt at hun så Facebook-meldingen han skrev selv til en venn/venninne. Så hun har sett det med egne øyne. 

Anonymous poster hash: fcef1...2c6

Videoannonse
Annonse
Gjest Snuppi
Skrevet

Ikke uenig i det, men man kan også tenke over om man er for hårsår, og om man overreagerer. Det kan være litt vanskelig av og til å vite når andre blir såret og ikke (nå snakker jeg i generelle vendinger, og ikke om denne spesifikke saken, bare så det er sagt.)

Anonymous poster hash: fcaa2...784

Jeg skrev at det er best å tie, dersom dine ord kan såre et annet menneske.

Om noen som jeg likte og brydde meg om, omtalte meg som stygg og ikke velsignet fra naturens side, ville jeg blitt lei meg.

Om dette var en som jeg datet, ville jeg ikke date ham lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...