AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #61 Skrevet 5. august 2015 Endelig noen med både livmor og gangsyn her. Enig i mye av det du sier her. Men en ting må du forstå: Det med at noen "blir vakker" fordi man liker dem, det er sånn det fungerer for dere kvinner. Men sånn fungerer det ikke for menn. Menn lærer seg i stedet å finne seg i det, fordi vi er mindre overfladiske enn dere sånn sett. Vi er ikke like avhengige av hverken et pent ytre på dama, eller det å bli oppfattet som at vi selv har et pent ytre. Så skjerpings, kvinner. Legg bort rosabloggene, og skaff dere noen dypere verdier i livet. Lær av oss menn. Lær f.eks. av deiten til trådstarter, som helt åpenbart bare anser et pent ytre som et av mangfoldige likeverdige kvaliteter.Anonymous poster hash: cd396...afc Kanskje du skal begynne å snakke for deg selv i stedet for å tale på vegne av alle verdens menn? Kvinnehatet ditt skinner lett gjennom, men det er rett og slett flaut å observere denne bitterheten over at du ikke får deg dame. Det er ikke "alle kvinners" feil, og du er ikke "alle menn". Takk og pris. Anonymous poster hash: 49c65...a8e 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #62 Skrevet 5. august 2015 Vet dere, jeg tror vi menn på ta på oss litt av skylda for kvinners virkelighetsfjerne forventninger til "hvordan ting henger sammen". Med tanke på alt det svadaet vi forer dere med på daglig basis, bare for at dere skal ha det bra, er det jo ikke noe rart at dere begynner å tro det virkelig er sånn det henger sammen, at alle menn syns at kjærestene deres er pene og sånn, og at man aldri sier noe om dama til kompiser og så videre. Anonymous poster hash: cd396...afc
Petra75 Skrevet 5. august 2015 #63 Skrevet 5. august 2015 Jeg tenker at vi hører bare en side her, og jeg kunne godt ha tenkt meg å høre hans versjon av saken før jeg konkluderer med at han er en drittsekk av en annen verden. Han er da fortsatt sammen med dama, så så veldig frastøtende syns han ikke hun er. Jeg ville heller ikke ha tatt ting jeg hører fra venner av venner av venner for god fisk. Har du snakket med typen, TS?
minister-mio Skrevet 5. august 2015 #64 Skrevet 5. august 2015 Jævlig frekt å si, uansett hva han mente
sol87 Skrevet 5. august 2015 #65 Skrevet 5. august 2015 Endelig noen med både livmor og gangsyn her. Enig i mye av det du sier her. Men en ting må du forstå: Det med at noen "blir vakker" fordi man liker dem, det er sånn det fungerer for dere kvinner. Men sånn fungerer det ikke for menn. Menn lærer seg i stedet å finne seg i det, fordi vi er mindre overfladiske enn dere sånn sett. Vi er ikke like avhengige av hverken et pent ytre på dama, eller det å bli oppfattet som at vi selv har et pent ytre. Så skjerpings, kvinner. Legg bort rosabloggene, og skaff dere noen dypere verdier i livet. Lær av oss menn. Lær f.eks. av deiten til trådstarter, som helt åpenbart bare anser et pent ytre som et av mangfoldige likeverdige kvaliteter. Anonymous poster hash: cd396...afc Kan du ikke droppe sånne "endelig ei med livmor med gangsyn"-kommentarer. Det er bare provoserende og en smule sjåvinistisk. Nei, altså, jeg synes og har alltid syntes at min samboer er kjekk og attraktiv. Det er han nok "objektivt" sett også, men han, i likhet med de fleste normale mennesker, ser ikke ut som en supermodell. Spar meg også for den lett nedlatende "rosablogg"-kommentaren. Den bloggen jeg leser mest er skrevet av Gunnar Tjomlid, by the way. De aller fleste har dypere verdier i livet enn utseendet, men det er jo en gang sånn at alle mennesker blir dømt etter utseendet til en viss grad, derfor vil også utseendet være viktig for de fleste mennesker. Jeg tror heller ikke på det du sier om at menn flest ikke er så opptatt av et pent ytre hos kvinner. Menn er ofte mer visuelle enn kvinner, og da skulle man tro at utseendet har mer å si for menn enn for kvinner (men det er mulig jeg tar feil). 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #66 Skrevet 5. august 2015 Kanskje du skal begynne å snakke for deg selv i stedet for å tale på vegne av alle verdens menn? Kvinnehatet ditt skinner lett gjennom, men det er rett og slett flaut å observere denne bitterheten over at du ikke får deg dame. Det er ikke "alle kvinners" feil, og du er ikke "alle menn". Takk og pris. Anonymous poster hash: 49c65...a8e Skjerp deg, gutt. Du har både pung og penis, og burde holde deg for god til å låne kredibilitet til alt det Disney-svadaet kvinnene klarer å lire av seg i denne tråden. Du vet like godt som meg at det ikke er sant, og om du forsøker å tvinge deg selv til å tro på eventyr av typen "hvis jeg bare liker personligheten hennes, kommer hun til å bli vakker", setter du deg selv opp for store skuffelser i livet. Og ikke bare det, du gjør deg selv til en del av problemet, dette overdrevne fokuset på utseende som det eneste saliggjørende her i livet. Slutt å være så overfladisk, og lær deg heller at et vakkert utseende ikke er alt her i livet (og finn deg ei som fattter dette selv). Anonymous poster hash: cd396...afc
Summers Skrevet 5. august 2015 #67 Skrevet 5. august 2015 Han hadde ikke sagt bare det, han kalte henne stygg. Jeg synes det er stor forskjell på å si "det er ikke utseendet hennes jeg er sammen med henne for" og å kalle noen stygg, som er et veldig nedsettende og unødvendig ord. Hadde han sagt det du liksom sier at han kan ha sagt, hadde nok ts fått høre det. Det er vel åpenbart at det var et "men" etter han sa at hun var stygg og at det var sagt i en kontekst. Hvis ikke hadde han vel ikke datet henne.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #68 Skrevet 5. august 2015 Det er vel åpenbart at det var et "men" etter han sa at hun var stygg og at det var sagt i en kontekst. Hvis ikke hadde han vel ikke datet henne. Nettopp. Men det her begynner å bli ubehagelig, så la oss heller joine de andre i korsfestelsen av denne forferdelige typen til TS, som har gjort kardinalsynden å ikke være så overfladisk som kvinner forventer at han skal være. Korsfest! Korsfest! Anonymous poster hash: cd396...afc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #69 Skrevet 5. august 2015 Menn er ofte mer visuelle enn kvinner, og da skulle man tro at utseendet har mer å si for menn enn for kvinner (men det er mulig jeg tar feil). Kanskje menn føler seg forpliktet til å late som de er så visuelle, fordi dere kvinner forventer at mannen både skal være visuell, og synes at dere er så pene? Du ser jo hvilken medfart deiten til TS får i denne tråden, kun fordi han tydeligvis ikke tar dette med utseende så seriøst. Anonymous poster hash: cd396...afc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #70 Skrevet 5. august 2015 Skjerp deg, gutt. Du har både pung og penis, og burde holde deg for god til å låne kredibilitet til alt det Disney-svadaet kvinnene klarer å lire av seg i denne tråden. Du vet like godt som meg at det ikke er sant, og om du forsøker å tvinge deg selv til å tro på eventyr av typen "hvis jeg bare liker personligheten hennes, kommer hun til å bli vakker", setter du deg selv opp for store skuffelser i livet. Og ikke bare det, du gjør deg selv til en del av problemet, dette overdrevne fokuset på utseende som det eneste saliggjørende her i livet. Slutt å være så overfladisk, og lær deg heller at et vakkert utseende ikke er alt her i livet (og finn deg ei som fattter dette selv).Anonymous poster hash: cd396...afc Oi, har jeg både pung og penis? Som jente er jeg noe overrasket over at ingen har fortalt meg dette før! Uansett, siden du nettopp røpet deg selv som troll skal jeg innrømme du er ganske morsom. Noe trist, men morsomt.Anonymous poster hash: 49c65...a8e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #71 Skrevet 5. august 2015 Oi, har jeg både pung og penis? Som jente er jeg noe overrasket over at ingen har fortalt meg dette før! Uansett, siden du nettopp røpet deg selv som troll skal jeg innrømme du er ganske morsom. Noe trist, men morsomt.Anonymous poster hash: 49c65...a8e Jeg antok bare at du var mann, siden du liksom skulle fortelle meg hvordan det er å ha en penis...Anonymous poster hash: cd396...afc
Ms.Sommerfugl Skrevet 5. august 2015 #72 Skrevet 5. august 2015 Hallo i luken, lærte mor deg å aldri tro på RYKTER? Dette er faktisk bare et rykte, og selv om det kommer fra venners venner så betyr ikke det at det er sant. Merkelig at ingen har stilt spørsmålstegn ved dette, om det faktisk er sant. Hvis det er sant, stiller jo saken seg helt annerledes, men her syns jeg TS bør sjekke opp i fakta selv. F.eks spørre rett ut, istedet for å gå rundt og tenke; "ahh, han syns jeg er så stygg fordi noen sa det..." Jeg kan godt si at AB#afc er stygg, men det betyr ikke at det er sant. Det er lett å starte rykter, og det er ofte lett å tro på det. Så sjekk opp i fakta før du gjør noe, TS. SPØR HAN! 4
guttemann Skrevet 5. august 2015 #73 Skrevet 5. august 2015 Kan du ikke droppe sånne "endelig ei med livmor med gangsyn"-kommentarer. Det er bare provoserende og en smule sjåvinistisk. Nei, altså, jeg synes og har alltid syntes at min samboer er kjekk og attraktiv. Det er han nok "objektivt" sett også, men han, i likhet med de fleste normale mennesker, ser ikke ut som en supermodell. Spar meg også for den lett nedlatende "rosablogg"-kommentaren. Den bloggen jeg leser mest er skrevet av Gunnar Tjomlid, by the way. De aller fleste har dypere verdier i livet enn utseendet, men det er jo en gang sånn at alle mennesker blir dømt etter utseendet til en viss grad, derfor vil også utseendet være viktig for de fleste mennesker. Jeg tror heller ikke på det du sier om at menn flest ikke er så opptatt av et pent ytre hos kvinner. Menn er ofte mer visuelle enn kvinner, og da skulle man tro at utseendet har mer å si for menn enn for kvinner (men det er mulig jeg tar feil). En kvinne som leser bloggen til tjomlid. 😳
sol87 Skrevet 5. august 2015 #74 Skrevet 5. august 2015 Kanskje menn føler seg forpliktet til å late som de er så visuelle, fordi dere kvinner forventer at mannen både skal være visuell, og synes at dere er så pene? Du ser jo hvilken medfart deiten til TS får i denne tråden, kun fordi han tydeligvis ikke tar dette med utseende så seriøst. Anonymous poster hash: cd396...afc Hvis han ikke tar det så seriøst og ikke er så opptatt av det, er det veldig rart at han går og snakker om det til andre. 1
sol87 Skrevet 5. august 2015 #75 Skrevet 5. august 2015 En kvinne som leser bloggen til tjomlid. Det er mange kvinner som leser den bloggen. Bare sjekk kommentarfeltene. 1
guttemann Skrevet 5. august 2015 #76 Skrevet 5. august 2015 Det er mange kvinner som leser den bloggen. Bare sjekk kommentarfeltene.Vel, for å si det sånn: Det er en forsvinnende liten andel av kvinnelige blogglesere som oppsøker den. Ikke krangle når noen gir deg et kompliment. ^^
sol87 Skrevet 5. august 2015 #77 Skrevet 5. august 2015 Vel, for å si det sånn: Det er en forsvinnende liten andel av kvinnelige blogglesere som oppsøker den. Ikke krangle når noen gir deg et kompliment. ^^ JEG KRANGLER IKKE!!! Neida.
Ardwinna Skrevet 5. august 2015 #78 Skrevet 5. august 2015 Det gjør det jo mye verre! En ting er å få "kritikk" fra en kjæreste/date face to face, men å bli baksnakket om til venner er jo i tillegg ydmykende, nedlatende og enormt respektløst. Selv oppdaget jeg at eksen min snakket stygt om meg til felles venner bak min rygg, og jeg blir fortsatt kvalm når jeg tenker på det. Har aldri blitt så ydmyket i hele mitt liv.Anonymous poster hash: 49c65...a8e Jeg er enig med deg men da jeg leste bare første innlegget kom det ikke så klart frem at han hadde snakket stygt om utseendet hennes og gjort det ved flere anledninger. Da var det fremdeles åpent for tolkning om at det kunne ha vært en ubetenksom kommentar som slapp ut. Men etter at TS utdypet mer kom det bedre frem at dette handler om mer enn ubetenksomhet. Derfor korrigerte jeg meg selv i innlegg #12.
Choclit Skrevet 5. august 2015 #79 Skrevet 5. august 2015 (endret) Ja, men dette er jo i samme kategori som å forsiktig fortelle at noen mangler en arm, er litt smått enkle, osv ...? Det verste er jo at folk har fortalt det til deg, hva er poenget med det? Han kan likevel være glad i TS selv om han har øyne som klarer å bedømme hva han oppfatter. Men på den annen side, det føles nok veldig au ... Jeg fikk sjokk da jeg oppdaget den første rynken, tross alt er utseendet en kvinnes "gull" nærmest. Update: Misforstod, hvis han har snakket negativt om utseendet hennes ved mange anledninger høres han mer usikker ut. Enten liker han henne, men er usikker på samfunnets forventninger, eller bare ganske enkelt en umoden fyr. Yikes. Lurer på alderen hans Endret 5. august 2015 av Choclit
Ardwinna Skrevet 5. august 2015 #80 Skrevet 5. august 2015 Som sagt, det er helt normalt at venner seg i mellom deler positive og negative sider ved folk de driver og deiter. Alle som har venner vet dette. Anonymous poster hash: cd396...afc Det er minst like normalt å ha nok respekt for folk til å ikke snakke nedsettende om dem til andre. Baksnakking er baksnakking.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå