Gå til innhold

Daten kalte meg stygg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler du deg truffet av emnet i tråden? Du virker sint. TS

Anonymous poster hash: 3ae70...f9b

Nå projiserer du bare dine egne følelser over på meg. Jeg er ikke sint, men får en del sinte svar her.

Anonymous poster hash: cd396...afc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes ikke at min eks objektivt sett var verdens vakreste, langt i fra, men jeg ville aldri funnet på å si det høyt til andre! Det er jo hele poenget her.

Anonymous poster hash: 49c65...a8e

Virkelig? Så du ville aldri finne på å i fortrolighet fortelle en nær venninne av deg at du gjerne skulle ønske han var kjekkere, men samtidig så er totalpakken såpass bra at det går fint? Da lurer jeg på om du deler noe som helst med dine venner, egentlig, om dere i det hele tatt har fortrolige samtaler.

Gjest Snuppi
Skrevet

Som sagt, det er helt normalt at venner seg i mellom deler positive og negative sider ved folk de driver og deiter. Alle som har venner vet dette.

En har ikke mye respekt for dama om en sier slikt høyt.

De fleste vet dette.

AnonymBruker
Skrevet

Som sagt, det er helt normalt at venner seg i mellom deler positive og negative sider ved folk de driver og deiter. Alle som har venner vet dette.

Å snakke om kjæresten/daten i negative ordlag til venner reflekterer dårlig både på daten og den som baksnakker. Alle som har venner vet dette.

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

Virkelig? Så du ville aldri finne på å i fortrolighet fortelle en nær venninne av deg at du gjerne skulle ønske han var kjekkere, men samtidig så er totalpakken såpass bra at det går fint? Da lurer jeg på om du deler noe som helst med dine venner, egentlig, om dere i det hele tatt har fortrolige samtaler.

Dette kommer kanskje som et sjokk for deg, men flertallet er sammen med et menneske som de er tiltrukket av fysisk og mentalt.

De liker det menneske som han eller hun er. Hvorfor skal en være respektløs ovenfor mannen eller kvinnen som en bryr seg om?

Skrevet

Endelig en fyr som ikke er overflatisk og  hele KG sier dump han. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Endelig en annen som forstår. Og selvsagt er han også et hannkjønn :fnise:

Skrevet

Endelig en annen som forstår. Og selvsagt er han også et hannkjønn :fnise:Anonymous poster hash: cd396...afc

Hva er det å forstå?

At en kukskalle går rundt og kaller daten stygg?

Æjeg hadde personlig sluttet kontakt,hvorfor date noen som synes du er stygg liksom?

• Liker 2
Skrevet

Og selvsagt er han også et hannkjønn :fnise:

Merkelige greier:-)

Skrevet

Greit, så du har fått høre det fra felles venner. Men hvorfor er du så sykt opptatt av utseendet? Hvorfor er det så ille at han ikke syns du er så velsignet fra naturens side når det gjelder akkurat den ene tingen? Må liksom alle menn synes at akkurat deres dame er så vanvittig vakker? Det er jo ikke mulig, uten at noen lyver.

Å herre...Alle skjønner at ikke alle ser ut som supermodeller, og jeg vet at samboeren min ikke er en supermodell, men jeg synes han er kjempefin, fordi jeg er glad i ham. Liker man noen på den måten, synes man sannsynligvis at personen er fin. Og om man elsker partneren, men ikke synes han eller hun er verdens vakreste, så går man ikke rundt og forteller om dette til andre! Da skal man faktisk lyve. Akkurat som at jeg lyver når ei venninne har klippet håret sitt og spør om det ble fint. Man trenger faktisk ikke å snakke "rett fra levra" om alt. Det er også en stor forskjell på å si "ikke så velsignet" fra naturens siden og "stygg", som han også har sagt. Det er noe av det verste man kan si om en person, mener jeg, og totalt unødvendig. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vært borti kompiser som har sagt lett nedsettende ting om en ny dame, som "hun er ingen fotomodell" eller "hun er ikke kjempepen, altså". Men det var når de var 19, hadde dårlig selvtillit, og var nervøse for at noen ikke skulle synes dama var bra nok, så folk heller skulle bli positivt overrasket. Vitner uansett om at man ikke er helt fullt utvokst i knollen, uansett årsak, og uansett hva han synes om utseendet ditt. Så hvis du er sikker på at dette stemmer (folk sier så mye rart) er han nok ikke akkurat noe å satse på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, fordi for meg var han verdens vakreste, nettopp fordi jeg elsket ham. Om jeg ikke syntes han var attraktiv hadde jeg ikke vært sammen med ham. Og nei, jeg skulle ikke ønske han var "kjekkere", han var mer enn bra nok. Selv om han i andres øyne sikkert ikke var en "looker".

Jeg har uansett ingen grunn til å si noe negativt om de jeg er glad i, mulig det er fordi jeg er voksen? Jeg kunne fint snakke med en venninne om en teit krangel vi hadde, men å skulle si at jeg synes han var stygg? Fryktelig barnslig og unødvendig.

Er definisjonen på fortrolige samtaler å snakke negativt om en kjærestes utseende? Det var nytt for meg.

• Liker 2
Skrevet

Han er vel ganske opptatt av utseendet hennes når han føler for å kommentere det til alle andre. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å herre...Alle skjønner at ikke alle ser ut som supermodeller, og jeg vet at samboeren min ikke er en supermodell, men jeg synes han er kjempefin, fordi jeg er glad i ham. Liker man noen på den måten, synes man sannsynligvis at personen er fin. Og om man elsker partneren, men ikke synes han eller hun er verdens vakreste, så går man ikke rundt og forteller om dette til andre! Da skal man faktisk lyve. Akkurat som at jeg lyver når ei venninne har klippet håret sitt og spør om det ble fint. Man trenger faktisk ikke å snakke "rett fra levra" om alt. Det er også en stor forskjell på å si "ikke så velsignet" fra naturens siden og "stygg", som han også har sagt. Det er noe av det verste man kan si om en person, mener jeg, og totalt unødvendig. 

Endelig noen med både livmor og gangsyn her. Enig i mye av det du sier her. Men en ting må du forstå:

Det med at noen "blir vakker" fordi man liker dem, det er sånn det fungerer for dere kvinner. Men sånn fungerer det ikke for menn. Menn lærer seg i stedet å finne seg i det, fordi vi er mindre overfladiske enn dere sånn sett. Vi er ikke like avhengige av hverken et pent ytre på dama, eller det å bli oppfattet som at vi selv har et pent ytre.

Så skjerpings, kvinner. Legg bort rosabloggene, og skaff dere noen dypere verdier i livet. Lær av oss menn. Lær f.eks. av deiten til trådstarter, som helt åpenbart bare anser et pent ytre som et av mangfoldige likeverdige kvaliteter.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han er vel ganske opptatt av utseendet hennes når han føler for å kommentere det til alle andre. 

Kanskje han ble sput og bare var ærlig? TS har jo sagt at hun ikke synes han er så kjekk heller. 

Kanskje sa en kompis "Hun er ikke akkurat den peneste jenta i skuffen"

og han svarte:

"Hun er kanskje ikke så pen, men hun har et hjerte av gull og den smarteste jenta jeg har møtt"  "Jeg har uansett aldri brydd meg om utseende".

Endret av Summers
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært borti kompiser som har sagt lett nedsettende ting om en ny dame, som "hun er ingen fotomodell" eller "hun er ikke kjempepen, altså". Men det var når de var 19, hadde dårlig selvtillit, og var nervøse for at noen ikke skulle synes dama var bra nok, så folk heller skulle bli positivt overrasket. Vitner uansett om at man ikke er helt fullt utvokst i knollen, uansett årsak, og uansett hva han synes om utseendet ditt. Så hvis du er sikker på at dette stemmer (folk sier så mye rart) er han nok ikke akkurat noe å satse på.

Akkurat!

Se her AB...afc, dette er et eksempel på en voksen og oppegående mann.

AnonymBruker
Skrevet

Dette kommer kanskje som et sjokk for deg, men flertallet er sammen med et menneske som de er tiltrukket av fysisk og mentalt.

De liker det menneske som han eller hun er. Hvorfor skal en være respektløs ovenfor mannen eller kvinnen som en bryr seg om?

Tja... Jeg dater nå en mann som driver meg til vanvidd i sengen, bare jeg tenker på ham kribler det i magen og sommerfuglene flakser vilt. Og jeg begynner å bli forelsket. Men han er ikke en pen mann i utgangspunktet. Faktisk vil han nok gå som stygg for mange. Men hans personlighet er så fantastisk vakker, og hver gang jeg ser ham inn i øynene så føler jeg at jeg drukner. Og jeg tenner på ham - så til de grader. Men ikke pga utseende.

Anonymous poster hash: fcaa2...784

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ble sput og bare var ærlig? TS har jo sagt at hun ikke synes han er så kjekk heller. 

Kanskje sa en kompis "Hun er ikke akkurat den peneste"

og han svarte:

"Hun er kanskje ikke så pen, men hun har et hjerte av gull og den smarteste jenta jeg har møtt"  "Jeg har uansett aldri brydd meg om utseende".

Ja, det er helt åpenbart et "men..." her som vi ikke har fått høre noe om. Situasjonen tilsier det (med mindre man er en bitter KG-kvinne som tror at ment går rundt og bare slenger rundt seg med sånn på måfå).

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat!

Se her AB...afc, dette er et eksempel på en voksen og oppegående mann.

Helt enig i at en voksen og oppegående mann forteller kvinner det de helst vil høre. Tro ikke for et øyeblikk at jeg ikke gjør det samme utenfor KG ;)

Skrevet

Kanskje sa en kompis "Hun er ikke akkurat den peneste"

og han svarte:

Han hadde ikke sagt bare det, han kalte henne stygg. Jeg synes det er stor forskjell på å si "det er ikke utseendet hennes jeg er sammen med henne for" og å kalle noen stygg, som er et veldig nedsettende og unødvendig ord. Hadde han sagt det du liksom sier at han kan ha sagt, hadde nok ts fått høre det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...