Gå til innhold

Daten kalte meg stygg

Fremhevede innlegg

Gjest Snuppi
Skrevet

Ingen mann kan tillate seg å være så ærlig. Det er et tegn på dårlige sosiale antenner, og en underutviklet forståelse for kvinners følelsesliv. Så vær glad du er kvitt ham, og finn deg heller en jovial løgnhals som får deg til å føle deg bra.

Anonymous poster hash: cd396...afc

Er dette de sosiale antennene som du skriver om??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dette de sosiale antennene som du skriver om??

Som AB kan man droppe disse :danse:

Gjest Snuppi
Skrevet

Som AB kan man droppe disse :danse:

Nei....

AnonymBruker
Skrevet

Nei....

Men få spørre deg da: Hvorfor er du så opphengt i utseendet? Hvorfor er det så forfærdelig av en mann å ikke synes at dama hans er verdens vakreste? Hvorfor er det så ille at han har litt andre verdier enn hva dere selv har?

AnonymBruker
Skrevet

Nei vet du hva. Dette er ikke ok. Jeg ville dumpet han tvert hadde jeg vært deg TS.

En mann som sier slike ting er ikke verdt tiden din. Det er faktisk en ganske frekk ting

å snakke med noen andre om slike ting, vedrørende en man dater, spør du meg.

Der er ille nok å mene dette om den man dater, men å faktisk si det høyt til andre.

Snakk om tragisk fyr. Dropp han og finn deg en mann som er verdt tiden din TS.

Glad du skriver at du har selvtillit nok til å ikke la dette gå inn på deg. En annen

kunne fort ha fått dårlig selvtillit av mindre. Man forventer jo at en man dater skal

like utseendet ens, og finne en tiltrekkende.

Dropp han å si til han at du dessverre finner han lite empatisk og ikke har den personligheten

du forventer av en eventuell partner.

Anonymous poster hash: 85da8...739
  • Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Greit, så du har fått høre det fra felles venner. Men hvorfor er du så sykt opptatt av utseendet? Hvorfor er det så ille at han ikke syns du er så velsignet fra naturens side når det gjelder akkurat den ene tingen? Må liksom alle menn synes at akkurat deres dame er så vanvittig vakker? Det er jo ikke mulig, uten at noen lyver.

Du er jo bare helt på bærtur.

Ikke får du med deg problemstillingen, som igjen gjør at du skriver all slags vas  for  å hakke på Ts.

Endret av Snuppi
AnonymBruker
Skrevet

Greit, så du har fått høre det fra felles venner. Men hvorfor er du så sykt opptatt av utseendet? Hvorfor er det så ille at han ikke syns du er så velsignet fra naturens side når det gjelder akkurat den ene tingen? Må liksom alle menn synes at akkurat deres dame er så vanvittig vakker? Det er jo ikke mulig, uten at noen lyver. Anonymous poster hash: cd396...afc

Jeg vil ikke ha en kjæreste som ikke synes jeg er pen nei. Jeg synes heller ikke noe om at en mulig fremtidig partner og fortrolig går rundt å snakker om meg i negative ordelag. Det er ikke normal folkeskikk synes jeg. Jeg er ikke så opptatt av utseende men en partner må være attraktiv for meg for at jeg skal bli sammen med han. Synes nok det er mennesker som går rundt å kommenterer andres utseende som er opptatt av det.

Anonymous poster hash: 3ae70...f9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg sakt: Vel, jeg liker ikke peanøtter uansett, så det er vel like greit. 

Anonymous poster hash: bc68e...4e6
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo bare helt på bærtur.

Ikke får du med deg problemstillingen, som igjen gjør at du skriver all slags vas  for  å hakke på Ts.

"Hakke på TS"? Den får du vennligst dokumentere.

Det jeg ikke forstår er hvorfor bare denne ene kvaliteten (et pent ytre) er så sinnsykt viktig for dere kvinner at dere går helt i fistel med en gang en mann vurderer "totalpakken" som god nok, på tross av et kanskje litt mer uheldig ytre. Hva skjer med overfladiskheten, og hva skjer med å prakke den på menn i tillegg?

Gjest Snuppi
Skrevet

Men få spørre deg da: Hvorfor er du så opphengt i utseendet? Hvorfor er det så forfærdelig av en mann å ikke synes at dama hans er verdens vakreste? Hvorfor er det så ille at han har litt andre verdier enn hva dere selv har?

Det er denne mannen som er opphengt i utseende!

Om du ikke har fått det med deg, er det han som har brakt utseende på bane.

En går ikke ut med en mann som snakker negativt om utseende ditt bak ryggen din - til dine egne venner.

Har du hørt om selvrespekt?

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke fått med meg at han har gått bak noens rygg. Alt jeg ser er at han har vært ærlig om hva han tenker om henne (sikkert fordi hun har spurt).

Hvorfor? Kanskje han ikke bryr seg så mye om utseendet? Kanskje andre ting er mye viktigere for ham?

Har du lest hovedinnlegget til TS i det hele tatt? Han har gått til andre og sagt dette om henne.

Altså med andre ord har ikke TS spurt om dette, men mannen hun dater har sagt dette om hennes

utseendet til andre mennesker bak TS sin rygg. Hvorfor i all verden dater han henne da? Man

dater da vel ikke mennesker man finner uattraktive? Og det er en stor forskjell på å mene dette,

og å faktisk gå til andre mennesker å snakke slik om en person man dater, det er rett og slett

respektløst, og har ingenting med ærlighet å gjøre. Hvis jeg hadde datet en mann som snakket

negativt om mitt utseendet til andre mennesker hadde hvert fall ikke jeg hatt noe ønske om å treffe

denne personen videre. Hadde jeg derimot stilt personen ett spørsmål om mitt utseendet og den

personen hadde sagt disse tingene men påpekt at personlighet og andre ting betydde mer enn

utseendet hadde saken vært en helt annen.

Anonymous poster hash: 85da8...739

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

"Hakke på TS"? Den får du vennligst dokumentere.

Det jeg ikke forstår er hvorfor bare denne ene kvaliteten (et pent ytre) er så sinnsykt viktig for dere kvinner at dere går helt i fistel med en gang en mann vurderer "totalpakken" som god nok, på tross av et kanskje litt mer uheldig ytre. Hva skjer med overfladiskheten, og hva skjer med å prakke den på menn i tillegg?

Det er bare til å lese dine egne poster.

Du er ikke med i det hele tatt og skyter fra hoften, uten å vite hva du snakker om.

Så lenge ingen spør deg om du kan uttale deg om utseende deres, holder du kjeft.

Du er ikke et opplysningorgan, som skal opplyse andre om deres utseende.

Det er også veldig skremmende at du synes at det er helt greit å såre noen.

Empati, hva er det for noe?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke ha en kjæreste som ikke synes jeg er pen nei.

Hva med en kjæreste som ikke syns du er flink til å lage mat da? Eller en kjæreste som ikke syns du er flink til å spille fiolin? Hva med en kjæreste som syns din tekniske insikt er lite imponerende? Hva er det som setter utseendet i en slik særstillling i forhold til alle andre kvaliteter, at han bare må synes at du er pen for at det skal være noen vits?

Hva vil du helst ha:

- en type som syns du ser "helt ok" ut, men som digger personligheten din.

- en type som syns du er "pen/vakker/whatever", men som syns personligheten din er "helt ok".

AnonymBruker
Skrevet

Hva med en kjæreste som ikke syns du er flink til å lage mat da? Eller en kjæreste som ikke syns du er flink til å spille fiolin? Hva med en kjæreste som syns din tekniske insikt er lite imponerende? Hva er det som setter utseendet i en slik særstillling i forhold til alle andre kvaliteter, at han bare må synes at du er pen for at det skal være noen vits? Hva vil du helst ha: - en type som syns du ser "helt ok" ut, men som digger personligheten din. - en type som syns du er "pen/vakker/whatever", men som syns personligheten din er "helt ok". Anonymous poster hash: cd396...afc

Du kan jo lage en egen tråd om problemstillingen så får du sikkert svar på det du lurer på. TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er denne mannen som er opphengt i utseende!

Om du ikke har fått det med deg, er det han som har brakt utseende på bane.

En går ikke ut med en mann som snakker negativt om utseende ditt bak ryggen din - til dine egne venner.

Har du hørt om selvrespekt?

Han deiter henne, gjør han ikke? Tydeligvis ikke så viktig, med andre ord, tydeligvis ikke opphengt i det. Det er vel bare vennene hans som har spurt. Det mangler også helt åpenbart et "men..." her som TS ikke sier noe om (sikkert fordi hun ikke har hørt akkurat den biten).

Kompis 1: "Så hva tenker du om deiten din da?"

Kompis 2: "Tja, ikke akkurat noen fruktkurv, men digger personligheten hennes. Tenker jeg fortsetter å deite henne."

Ca. noe sånn er det antageligvis som har gått for seg her. Men dere vil tydeligvis mye heller høre dette:

Kompis 2: "Hun er grisedeilig, men faen så masete og jævlig! Tenker jeg fortsetter å deite henne."

Ko-ko!

AnonymBruker
Skrevet

Det var veldig ubetenksomt sagt av ham men husk at det var ikke for dine ører. Han sa det til venner og hadde vel ikke ment at du skulle få høre det. Dumt å uttale seg på den måten men det er jo ikke dermed sagt at han ikke liker deg. For alt du vet er han helt på knærne etter deg men tok en i overkant flåsete tone til vennene.

Det gjør det jo mye verre! En ting er å få "kritikk" fra en kjæreste/date face to face, men å bli baksnakket om til venner er jo i tillegg ydmykende, nedlatende og enormt respektløst. Selv oppdaget jeg at eksen min snakket stygt om meg til felles venner bak min rygg, og jeg blir fortsatt kvalm når jeg tenker på det. Har aldri blitt så ydmyket i hele mitt liv.

Anonymous poster hash: 49c65...a8e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han deiter henne, gjør han ikke? Tydeligvis ikke så viktig, med andre ord, tydeligvis ikke opphengt i det. Det er vel bare vennene hans som har spurt. Det mangler også helt åpenbart et "men..." her som TS ikke sier noe om (sikkert fordi hun ikke har hørt akkurat den biten). Kompis 1: "Så hva tenker du om deiten din da?" Kompis 2: "Tja, ikke akkurat noen fruktkurv, men digger personligheten hennes. Tenker jeg fortsetter å deite henne." Ca. noe sånn er det antageligvis som har gått for seg her. Men dere vil tydeligvis mye heller høre dette: Kompis 2: "Hun er grisedeilig, men faen så masete og jævlig! Tenker jeg fortsetter å deite henne." Ko-ko! Anonymous poster hash: cd396...afc

Føler du deg truffet av emnet i tråden? Du virker sint. TS

• Liker 3
Gjest Snuppi
Skrevet

Han deiter henne, gjør han ikke? Tydeligvis ikke så viktig, med andre ord, tydeligvis ikke opphengt i det. Det er vel bare vennene hans som har spurt. Det mangler også helt åpenbart et "men..." her som TS ikke sier noe om (sikkert fordi hun ikke har hørt akkurat den biten).

Kompis 1: "Så hva tenker du om deiten din da?"

Kompis 2: "Tja, ikke akkurat noen fruktkurv, men digger personligheten hennes. Tenker jeg fortsetter å deite henne."

Ca. noe sånn er det antageligvis som har gått for seg her. Men dere vil tydeligvis mye heller høre dette:

Kompis 2: "Hun er grisedeilig, men faen så masete og jævlig! Tenker jeg fortsetter å deite henne."

Ko-ko!

En må faktisk være seksuelt tiltrukket av et menneske.

Personligheten kan være super, men om du ikke liker utseende til vedkommende, er det ikke håp for at det kommer til å bli et forhold.

Om en omtaler noen slik som du gjør i ditt eksempel, viser det bare manglende respekt for det mennesket som en dater.

En kan umulig like noen om en omtaler noen på den måten.

Den som snakker slik, er ikke verdt å bruke tiden sin på.

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare til å lese dine egne poster.

Du er ikke med i det hele tatt og skyter fra hoften, uten å vite hva du snakker om.

Så lenge ingen spør deg om du kan uttale deg om utseende deres, holder du kjeft.

Du er ikke et opplysningorgan, som skal opplyse andre om deres utseende.

Det er også veldig skremmende at du synes at det er helt greit å såre noen.

Empati, hva er det for noe?

Som sagt, det er helt normalt at venner seg i mellom deler positive og negative sider ved folk de driver og deiter. Alle som har venner vet dette.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes ikke at min eks objektivt sett var verdens vakreste, langt i fra, men jeg ville aldri funnet på å si det høyt til andre! Det er jo hele poenget her.

Anonymous poster hash: 49c65...a8e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...