AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Da har jeg fått høre gjennom venners venner at daten jeg har holdt på med i flere måneder har sagt at jeg ikke er så velsignet fra naturens vegne. Ble utrolig skuffet, hvorfor date noen man synes er stygg? Jeg synes ikke dette om meg selv og har heldigvis så god selvtillit at det ikke går videre inn på meg. Men jeg føler noe er ødelagt meg og han i mellom og jeg ser ikke på han som sympatisk eller den gode personen jeg trodde han var lenger. Jeg likte han godt men det har liksom begynt å blekne for meg nå. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 3ae70...f9b
Nemigirl Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 (endret) Ville bare kuttet han ut med beskjed om at du håper han finner en som er mere "velsignet fra naturens vegne", og at du selv ønsker å finne en som er mindre overflatisk, men tilsvarende mer empatisk fra "naturens vegne". You go girl - lykke til :-) Endret 5. august 2015 av Nemigirl 23
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Du dumper ham, selvfølgelig. Ikke gå inn i et forhold med noen som forteller andre at han synes du er stygg! Du får fortelle ham at han har en stygg personlighet.Anonymous poster hash: 49c65...a8e 12
belle_ Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Fra natures side? At du er stygg uten sminke eller generelt? Om han mener du er stygg så tolker jeg det som han ikke har noen følelser for deg, når man får følelser for noen som kanskje ikke er superpen blir de likevel pen fordi man ser det som er på innsiden. Dermed tolker jeg at han ikke har følelser for deg og ville avlsuttet det hele. Ingen vil vel holde på med/være sammen med noen som mener en er stygg? 1
Ardwinna Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Det var veldig ubetenksomt sagt av ham men husk at det var ikke for dine ører. Han sa det til venner og hadde vel ikke ment at du skulle få høre det. Dumt å uttale seg på den måten men det er jo ikke dermed sagt at han ikke liker deg. For alt du vet er han helt på knærne etter deg men tok en i overkant flåsete tone til vennene. Hva du burde gjøre? Er du interessert i å utvikle forholdet videre så snakker du med fyren. Hvis følelsene har bleknet og du har fått ham i vranghalsen så avslutter du hele greia og går videre. 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Konfronter ham. "Jasså, du går rundt og sier at jeg ikke er særlig velsignet fra naturens side?" Ikke bare legg deg ned og sippe. Gi ham jævlig dårlig samvittighet for det har han godt av!Anonymous poster hash: 05901...777 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Hva mente han egentlig med dette da, er du sikker på han mente du var stygg? Når noen sier "velsignet fra naturens side" tenkte jeg i første omgang på at du f.eks kanskje ikke har så store bryster eller rumpe, ikke at du er stygg. Men jeg vet jo heller ikke hva mannen har sagt eller i hvilken setting det er. Hadde noen sagt disse tingene om meg og det handlet om "attributter" ville jeg kanskje kunnet leve med det avhengig av om vedkommende har rett eller ikke. Er det om utseendet ditt, slik du sier, at du er STYGG, nei da hadde det blitt avskjed på grått papir. Anonymous poster hash: 4ff06...8e4 7
Gjest Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 Jeg har datet og vært sammen med menn jeg ikke har likt på grunn av utseende, men personligheten. Det høres forøvrig ikke ut som at han her har fin personlighet når han kaller deg stygg til andre... Det har ikke jeg gjort.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #9 Skrevet 5. august 2015 Hva mente han egentlig med dette da, er du sikker på han mente du var stygg? Når noen sier "velsignet fra naturens side" tenkte jeg i første omgang på at du f.eks kanskje ikke har så store bryster eller rumpe, ikke at du er stygg. Men jeg vet jo heller ikke hva mannen har sagt eller i hvilken setting det er. Hadde noen sagt disse tingene om meg og det handlet om "attributter" ville jeg kanskje kunnet leve med det avhengig av om vedkommende har rett eller ikke. Er det om utseendet ditt, slik du sier, at du er STYGG, nei da hadde det blitt avskjed på grått papir. Anonymous poster hash: 4ff06...8e4 Stygg, lite attraktiv og lite velsignet fra naturens side er ting han har sagt. Så dette er ikke bare en flåsete kommentar som kom ut feil. Synes heller ikke selv han er så kjekk at han kan sitte på sin høye hest å si slikt om meg. Anonymous poster hash: 3ae70...f9b 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #10 Skrevet 5. august 2015 Ingen mann kan tillate seg å være så ærlig. Det er et tegn på dårlige sosiale antenner, og en underutviklet forståelse for kvinners følelsesliv. Så vær glad du er kvitt ham, og finn deg heller en jovial løgnhals som får deg til å føle deg bra. Anonymous poster hash: cd396...afc 3
Florence Skrevet 5. august 2015 #11 Skrevet 5. august 2015 Ville bare kuttet han ut med beskjed om at du håper han finner en som er mere "velsignet fra naturens vegne", og at du selv ønsker å finne en som er mindre overflatisk, men tilsvarende mer empatisk fra "naturens vegne". You go girl - lykke til :-) Dette! Ganske sikker på at de aller fleste av oss ikke er sammen med verdens vakreste mennesker, men det får da være måte på hva man skal si.
Ardwinna Skrevet 5. august 2015 #12 Skrevet 5. august 2015 Stygg, lite attraktiv og lite velsignet fra naturens side er ting han har sagt. Så dette er ikke bare en flåsete kommentar som kom ut feil. Synes heller ikke selv han er så kjekk at han kan sitte på sin høye hest å si slikt om meg.Anonymous poster hash: 3ae70...f9b Da takker du for deg og viser han finger'n på vei ut døra. Problem løst. 1
Sandie Skrevet 5. august 2015 #13 Skrevet 5. august 2015 Nei dette hadde jeg ikke brukt mer tid på. Hva er vitsen med å fortelle andre at han synes du er stygg?Er han flau over deg?Du fortjener bedre. Uansett om det ikke var ment for dine ører gjør det jo ingenting bedre,snarere tvert i mot.Hadde blitt veldig lei meg om noen snakket slik bak ryggen min.Jeg har datet menn jeg har likt mest på grunn av personlighet og ikke utseende,men det kunne aldri falle meg inn å snakke nedsettende om utseendet deres til andre.
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 5. august 2015 #14 Skrevet 5. august 2015 For en drittsekk. Han har holdt på med deg i flere måneder, også snakker han tull bak ryggen din? Konfronter han, få han til å innse at han er en idiot, også kutter du han ut. Ikke gi han en ny sjanse, uansett hva han sier. Egentlig er det bare bra at du fikk vite om hvordan han er som en person nå, ellers kunne det ha vært mye mer følelser involvert i ettertid.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #15 Skrevet 5. august 2015 Wow. Ikke sats på han i hvert fall. Og når du gir han beskjed om at du ikke gidder mer, så pass på å være litt spydig og fortell han hvorfor. Slik som Nemigirl foreslo. Anonymous poster hash: 7702f...958
Sandie Skrevet 5. august 2015 #16 Skrevet 5. august 2015 Ingen mann kan tillate seg å være så ærlig. Det er et tegn på dårlige sosiale antenner, og en underutviklet forståelse for kvinners følelsesliv. Så vær glad du er kvitt ham, og finn deg heller en jovial løgnhals som får deg til å føle deg bra. Anonymous poster hash: cd396...afc Ja for å gå bak ryggen på folk er jo ærlig gjort. Hvorfor date noen i månedsvis om man synes vedkommende er uattraktiv? 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #17 Skrevet 5. august 2015 Ja for å gå bak ryggen på folk er jo ærlig gjort. Hvorfor date noen i månedsvis om man synes vedkommende er uattraktiv? Har ikke fått med meg at han har gått bak noens rygg. Alt jeg ser er at han har vært ærlig om hva han tenker om henne (sikkert fordi hun har spurt). Hvorfor? Kanskje han ikke bryr seg så mye om utseendet? Kanskje andre ting er mye viktigere for ham? Anonymous poster hash: cd396...afc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #18 Skrevet 5. august 2015 Har ikke fått med meg at han har gått bak noens rygg. Alt jeg ser er at han har vært ærlig om hva han tenker om henne (sikkert fordi hun har spurt). Hvorfor? Kanskje han ikke bryr seg så mye om utseendet? Kanskje andre ting er mye viktigere for ham? Anonymous poster hash: cd396...afc Greit å lese HI før man svarer i en tråd. Har aldri spurt om det. TSAnonymous poster hash: 3ae70...f9b 5
Gjest Snuppi Skrevet 5. august 2015 #19 Skrevet 5. august 2015 Stygg, lite attraktiv og lite velsignet fra naturens side er ting han har sagt. Så dette er ikke bare en flåsete kommentar som kom ut feil. Synes heller ikke selv han er så kjekk at han kan sitte på sin høye hest å si slikt om meg.Anonymous poster hash: 3ae70...f9b Hvem er det som prater sånn egentlig? Det minner meg om min gamle avdøde farmor og hennes venninner. De kunne si slike ting, at .... ikke er velsignet fra naturens side. Han er ikke det store tapet.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #20 Skrevet 5. august 2015 Greit å lese HI før man svarer i en tråd. Har aldri spurt om det. TSAnonymous poster hash: 3ae70...f9b Greit, så du har fått høre det fra felles venner. Men hvorfor er du så sykt opptatt av utseendet? Hvorfor er det så ille at han ikke syns du er så velsignet fra naturens side når det gjelder akkurat den ene tingen? Må liksom alle menn synes at akkurat deres dame er så vanvittig vakker? Det er jo ikke mulig, uten at noen lyver. Anonymous poster hash: cd396...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå