Gå til innhold

Norske jenter på tinder er så satans trauste at jeg tar kvelden snart.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Fordi du velger for kjekke menn? Hvis du vil ha en mann som er kjekkere enn deg selv så er vel ikke Tinder rette stedet å prøve. Velg heller en arena du briljerer på. F.eks. dart eller noe sånt. ;-)

Anonymous poster hash: 2602a...bde

 

jeg er mann og har aldri fått noe match på tinder, jeg har sveipet alle som er mulige til høyre.

Anonymous poster hash: f6a0f...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

jeg er mann og har aldri fått noe match på tinder, jeg har sveipet alle som er mulige til høyre.

Anonymous poster hash: f6a0f...7cf

 

 

Det er synd å høre. Da er nok ikke Tinder rette stedet. Prøv Turistforeningen eller noe slikt.

Anonymous poster hash: 2602a...bde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er synd å høre. Da er nok ikke Tinder rette stedet. Prøv Turistforeningen eller noe slikt.

Anonymous poster hash: 2602a...bde

 

nei, jeg har forstått nå etter å ha lest mye her inne at jeg bare egentlig bør legge inn årene for godt. like greit egentlig.

Anonymous poster hash: f6a0f...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Det er tydeligvis ikke bare norske jenter som mangler humor.

 

 

 

 

 

 



Anonymous poster hash: d19b3...545
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ts her.

 

Ei som hadde profiltekst: "blablabla.... Alenemor til ei søt jente... blablabla".

 

To raske eksempler som jeg kommer på:

 

1.

Jeg åpner med: "Så du er alenemor til en"?

Hun svarer: "Ja, som det står i profilteksten!"

Jeg svarer: "Lyst til å bli alenemor til to?"

 

Match borte.

 

2.

Jeg åpner med: Hei, jeg swipa høyre fordi jeg likte hvordan du promoterer puppene dine på alle bildene.

Hun svarer: "Er du en av de som kun er ute etter sex"?

Jeg svarer: "Nei, absolutt ikke - men du så så utadvendt ut"

 

Match borte.

Anonymous poster hash: a015b...26f

 

Skal jeg fortelle deg hvorfor de ikke forstår humoren din:

1. De får mange slibrige meldinger, og er lei av det. Det er ikke godt å vite at du tuller, for folk er utrolige. Dessuten er humor lettere når man kjenner hverandre, eller i alle fall snakker ansikt til ansikt.

2. Du er ikke morsom. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig, TS, prøv denne:

 

"I put the STD in STUD, all I need is U"



Anonymous poster hash: d19b3...545
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her.

Ei som hadde profiltekst: "blablabla.... Alenemor til ei søt jente... blablabla".

To raske eksempler som jeg kommer på:

1.

Jeg åpner med: "Så du er alenemor til en"?

Hun svarer: "Ja, som det står i profilteksten!"

Jeg svarer: "Lyst til å bli alenemor til to?"

Match borte.

2.

Jeg åpner med: Hei, jeg swipa høyre fordi jeg likte hvordan du promoterer puppene dine på alle bildene.

Hun svarer: "Er du en av de som kun er ute etter sex"?

Jeg svarer: "Nei, absolutt ikke - men du så så utadvendt ut"

Match borte.

Anonymous poster hash: a015b...26f

Du virker helt blåst. Klart skygger banen. Det der ikke humor, det er mangel på sosiale antenner.

Anonymous poster hash: 498a6...086

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hmmm... Det er tydeligvis ikke bare norske jenter som mangler humor.

 

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: d19b3...545

 

De fleste der vr jo bra bortsett fra et par.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Skal jeg fortelle deg hvorfor de ikke forstår humoren din:

1. De får mange slibrige meldinger, og er lei av det. Det er ikke godt å vite at du tuller, for folk er utrolige. Dessuten er humor lettere når man kjenner hverandre, eller i alle fall snakker ansikt til ansikt.

2. Du er ikke morsom. 

1. Ok,takk

2. Nei vel

 

Du virker helt blåst. Klart skygger banen. Det der ikke humor, det er mangel på sosiale antenner.

Anonymous poster hash: 498a6...086

Takk for en så konkret, fin og konstruktiv tilbakemelding. Den skal jeg ta med meg videre.



Anonymous poster hash: a015b...26f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere eier jo for pokker ikke humor for 5 megaflate øre. Og hvis dere eier humor, er dere for selvhøytidelige til å spille videre på det.

 

Hva i helsikke gjør dere på tinder egentlig, hvis alt dere ønsker er at vi skal skrive sitater fra bibelen i et halvt år, før dere KANSKJE tør å si ja til en kaffe?

 

Herregud as!

Anonymous poster hash: a015b...26f

 

Jeg er ikke mann, og opp gjennom tiden har det hendt at jeg har prøvd å få venner på nettet - aktivitetsvenner etc. Men jentene er veldig selvhøytidelige, til og med når man bare skal bli venner med en annen person av samme kjønn. Man blir intervjuet som en 5.klassing og svarer bare kort og gørrkjedelig. Så jeg kan i grunnen forstå frustrasjonen fordi jeg har faktisk vært inne på den tanken der selv og lurt på om vi virkelig er sånn. 

 

Jeg råder jenter/kvinner om å forsøke å bli kjent med hverandre på nett, jeg. Så ser dere hvor ensformig og kjedelig noe av det kan bli. Kanskje lære å bli litt mer interessert i å holde på interessen til mennesket man kommuniserer med, ikke bare få den og miste den.

Anonymous poster hash: 53728...d5b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

TS her

1. Ok,takk

2. Nei vel

 

Takk for en så konkret, fin og konstruktiv tilbakemelding. Den skal jeg ta med meg videre.

Anonymous poster hash: a015b...26f

 

Du er ikke så veldig konstruktiv selv, når du sender en rekke (etter min mening teite) meldinger til damer, og etter en del negative tilbakemeldinger velger du ikke å endre deg, nei, du beskylder dem for å være sure og selvhøytidelige. Jeg har tidligere brukt en del tid på datingsider, og intromeldinger som handlet om sex gadd jeg ikke en gang å svare på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke så veldig konstruktiv selv, når du sender en rekke (etter min mening teite) meldinger til damer, og etter en del negative tilbakemeldinger velger du ikke å endre deg, nei, du beskylder dem for å være sure og selvhøytidelige. Jeg har tidligere brukt en del tid på datingsider, og intromeldinger som handlet om sex gadd jeg ikke en gang å svare på. 

Så er du vel også en sur og selvhøytidelig dame da.

Singel enda much, eller fått deg type fra en datingside du brukte?

Anonymous poster hash: a015b...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er ikke mann, og opp gjennom tiden har det hendt at jeg har prøvd å få venner på nettet - aktivitetsvenner etc. Men jentene er veldig selvhøytidelige, til og med når man bare skal bli venner med en annen person av samme kjønn. Man blir intervjuet som en 5.klassing og svarer bare kort og gørrkjedelig. Så jeg kan i grunnen forstå frustrasjonen fordi jeg har faktisk vært inne på den tanken der selv og lurt på om vi virkelig er sånn. 

 

Jeg råder jenter/kvinner om å forsøke å bli kjent med hverandre på nett, jeg. Så ser dere hvor ensformig og kjedelig noe av det kan bli. Kanskje lære å bli litt mer interessert i å holde på interessen til mennesket man kommuniserer med, ikke bare få den og miste den.

Anonymous poster hash: 53728...d5b

 

Dette. Det er så vanvittig at mange damer ikke skjønner de er vanskelige å kommunisere med. Mye av grunnen til at mange menn ikke syns det er verdt bryet å prøve.

Anonymous poster hash: 14bef...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman

Trodde aldri jeg skulle si dette, men TS du har kanskje litt rett. Nå har jeg skrevet med en som er totalt på bærtur. Ingen mennesker kan være så blåååååst. Dette må være en drøm. Snart våkner jeg og finner ut at dette aldri skjedde.

 

Mennesker as. Hva skjer med verden :S ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde aldri jeg skulle si dette, men TS du har kanskje litt rett. Nå har jeg skrevet med en som er totalt på bærtur. Ingen mennesker kan være så blåååååst. Dette må være en drøm. Snart våkner jeg og finner ut at dette aldri skjedde.

 

Mennesker as. Hva skjer med verden :S ?

 

Ja. Mennesker ass.

Anonymous poster hash: 53728...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre deg TS,hvorfor det er så viktig for deg med dette du kaller "humor"..?

 

Jeg bare lurer ,for en eks av meg var på samme måte som deg.. ble sur når jeg ikke skjønte humoren hans osv, og kom ofte med uttalelser som jeg tolket som personlige stikk....

Så,hvorfor er det så viktig..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jeg spørre deg TS,hvorfor det er så viktig for deg med dette du kaller "humor"..?

 

Jeg bare lurer ,for en eks av meg var på samme måte som deg.. ble sur når jeg ikke skjønte humoren hans osv, og kom ofte med uttalelser som jeg tolket som personlige stikk....

Så,hvorfor er det så viktig..?

Humoren er vel ikke det viktigste i utgangspunktet, men den reaksjonen som blir gitt hvis jenta ikke skjønner / vil skjønne humoren.

 

Det er forskjell på å si - "Jeg skjønner du har humor, men dessverre ikke min type humor", enn å si "Du er blåst i hodet ditt".

Anonymous poster hash: a015b...26f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Ei som hadde profiltekst: "blablabla.... Alenemor til ei søt jente... blablabla".

To raske eksempler som jeg kommer på:

1.

Jeg åpner med: "Så du er alenemor til en"?

Hun svarer: "Ja, som det står i profilteksten!"

Jeg svarer: "Lyst til å bli alenemor til to?"

Match borte.

2.

Jeg åpner med: Hei, jeg swipa høyre fordi jeg likte hvordan du promoterer puppene dine på alle bildene.

Hun svarer: "Er du en av de som kun er ute etter sex"?

Jeg svarer: "Nei, absolutt ikke - men du så så utadvendt ut"

Match borte.

Anonymous poster hash: a015b...26f

I samtale 1 så var du jo bare usmakelig. "Hei jeg har lyst til å gjøre deg gravid for så å stikke av." Hun har allerede opplevd det helvetet en gang, i og med at hun er alenemor. Å spøke med antakeligvis det tøffeste som hun har opplevd i livet sitt er DÅRLIG humor, ikke god.

Greia er at det du anser som god humor er tydeligvis humor som er nedsettende/nedlatende for dama. Klarer du ikke å spøke på en positiv måte? Å starte en samtale med dårlig tilskjulte fornærmelser er sjelden særlig fruktbart.

Det du faktisk sa til dame nr 1: "jeg vil ligge med deg og etterlate deg i den samme uønskede situasjonen du er i nå." Til dame nr 2: "du ser ut som ei hore på bildene dine." Er du virkelig så overrasket over at de ikke gadd å bruke energi på deg?

Men for all del, hvis du ønsker ei dame med dårlig selvtillit som vil ha bekreftelse på at hun ikke er verdt ærlighet eller komplimenter, ja da er det jo bare å fortsette i samme spor.

Endret av Ultiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre deg TS,hvorfor det er så viktig for deg med dette du kaller "humor"..?

 

Jeg bare lurer ,for en eks av meg var på samme måte som deg.. ble sur når jeg ikke skjønte humoren hans osv, og kom ofte med uttalelser som jeg tolket som personlige stikk....

Så,hvorfor er det så viktig..?

 

Datet selv en fyr som syns det var så gøy å lure meg. Han kunne starte på en historie som var usann for så å bare utbordere helt til det ble usannsynlig. Bare for å sjekke når jeg faktisk oppdaget at det var oppspinn. Føltes respektløst å lyve til meg, bare for å prøve å få fram hvor dum jeg var som ikke skjønte at det var tull i utgangspunktet. Skjønner ikke behovet for slike "maktdemonstrasjoner", for å prøve å fremstå som smartere enn den man er sammen med. Regner med at det bunner i dårlig selvtillit? Kunne jo til slutt ikke tro på noe han sa fordi jeg ikke visste om han løy eller ikke. Han brakte sinnssykt mye negativ energi inn i forholdet og jeg er så glad for at jeg kutta ham ut fort.

Anonymous poster hash: 0ee59...15d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hvis hun skulle parert spøken din ville det blitt noe som

- Vil du bli alenemor til 2?

- Hvis du er villig til å betaler fett i barnebidrag, BABE ;) VÆR SÅ GOD.

Flaut nivå og helst noe man holder til seg selv.

Anonymous poster hash: 8ff6f...97b

Høres slitsomt ut å skulle fornærme og fordumme hverandre hele tida. Selv hadde jeg ikke giddet å tilbringe tida med noen som elsket å velte seg i spydighet og kødd. Sikkert derfor TS sliter også, de fleste slutta vel med sånn humor på VGS.

Anonymous poster hash: 8fd43...c6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...