Gå til innhold

Norske jenter på tinder er så satans trauste at jeg tar kvelden snart.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Her har vi et klassisk tilfelle av en mann som ikke eier humoristisk sans i hovedinnlegget og så konkluderer opptil flere med at kvinner ikke har humoristisk sans????

 

Velkommen til bakvendtland. 

Anonymous poster hash: b6ba7...cee

 

 

Haha, nettopp!

Anonymous poster hash: 1a1e3...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Har dere tenkt tanken at kanskje noen av jentene der muligens ikke vil ha noen og bare leker, er der bare for å få seg en ego boost? Vil bare se hvem de kan få, hvor mange?

Skjønner ikke at dere gidder. 

Anonymous poster hash: 2d9ca...eca

 

Hva slags "ego boost" får kvinner på matcher på tinder? Selv mindre pene kvinner får jo match med kjekke menn.Det er kun nedside for de kvinnene som ikke engang får respons på tinder.

 

På samme måte som en voksen mann ikke kan finne frem matteboka til en 1.klassing og sjekke hvor mange mattestykker han kan for å få "ego boost". 

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags "ego boost" får kvinner på matcher på tinder? Selv mindre pene kvinner får jo match med kjekke menn.Det er kun nedside for de kvinnene som ikke engang får respons på tinder.

Stemmer ikke helt den påstanden der. De peneste jentene får masse match på tinder, vi normale får ingen. Og som en skrev over her, er ikke alltid de peneste jentene som er de mest morsomme. Men det finner jo ikke dere ut som aldri vurderer ei som er helt normalt utseende, men som sannsynligvis er både snill og morsom!

Anonymous poster hash: 9675c...39c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ikke helt den påstanden der. De peneste jentene får masse match på tinder, vi normale får ingen. Og som en skrev over her, er ikke alltid de peneste jentene som er de mest morsomme. Men det finner jo ikke dere ut som aldri vurderer ei som er helt normalt utseende, men som sannsynligvis er både snill og morsom!

Anonymous poster hash: 9675c...39c

Beklager å skuffe deg, men så godt som alle menn jeg kjenner sveiper de fleste gjennomsnittlig pene jenter til høyre. Men nesten ingen jenter jeg kjenner sveiper spesielt mange gjennomsnittlige menn til høyre, helt uavhengig av hvordan de selv ser ut. Da må de nesten skylde seg selv for mangel på matcher. Jo penere/kjekkere en mann er, jo lettere får han matcher, og desto mer kresen blir han ofte. Vil man bare ha kjekke menn, men er høyst ordinær selv, så jobber man jo i motbakke.

Men mange jenter har også utrolig dårlige bilder, og velger omtrent det minst flatterende som hovedbilde. Så å legge litt mer arbeid i (å velge) bildene, kan nok være lurt, hvis du synes du får få matcher.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ikke helt den påstanden der. De peneste jentene får masse match på tinder, vi normale får ingen. Og som en skrev over her, er ikke alltid de peneste jentene som er de mest morsomme. Men det finner jo ikke dere ut som aldri vurderer ei som er helt normalt utseende, men som sannsynligvis er både snill og morsom!

Anonymous poster hash: 9675c...39c

Hadde kvinner brydd seg om personlighet og ikke utseende så hadde vel jeg blitt nedrent av kvinner på KG....

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ts her.

 

Ei som hadde profiltekst: "blablabla.... Alenemor til ei søt jente... blablabla".

 

To raske eksempler som jeg kommer på:

 

1.

Jeg åpner med: "Så du er alenemor til en"?

Hun svarer: "Ja, som det står i profilteksten!"

Jeg svarer: "Lyst til å bli alenemor til to?"

 

Match borte.

 

2.

Jeg åpner med: Hei, jeg swipa høyre fordi jeg likte hvordan du promoterer puppene dine på alle bildene.

Hun svarer: "Er du en av de som kun er ute etter sex"?

Jeg svarer: "Nei, absolutt ikke - men du så så utadvendt ut"

 

Match borte.

Anonymous poster hash: a015b...26f

 

Jeg forstår at damene på tinder ikke vil ha noe med deg å gjøre.

Anonymous poster hash: 55d6a...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, hvis hun skulle parert spøken din ville det blitt noe som 

 

- Vil du bli alenemor til 2?
- Hvis du er villig til å betaler fett i barnebidrag, BABE ;) VÆR SÅ GOD. 

 

Flaut nivå og helst noe man holder til seg selv. 



Anonymous poster hash: 8ff6f...97b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ikke helt den påstanden der. De peneste jentene får masse match på tinder, vi normale får ingen. Og som en skrev over her, er ikke alltid de peneste jentene som er de mest morsomme. Men det finner jo ikke dere ut som aldri vurderer ei som er helt normalt utseende, men som sannsynligvis er både snill og morsom!

Anonymous poster hash: 9675c...39c

Du, jeg fikk en match nå med en som er godt over meg på skalaen. Er simpelthen ikke sant at mindre fine jenter ikke får matcher med pene menn. Og vi skriver til og med. :Knegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å skuffe deg, men så godt som alle menn jeg kjenner sveiper de fleste gjennomsnittlig pene jenter til høyre. Men nesten ingen jenter jeg kjenner sveiper spesielt mange gjennomsnittlige menn til høyre, helt uavhengig av hvordan de selv ser ut. Da må de nesten skylde seg selv for mangel på matcher. Jo penere/kjekkere en mann er, jo lettere får han matcher, og desto mer kresen blir han ofte. Vil man bare ha kjekke menn, men er høyst ordinær selv, så jobber man jo i motbakke.

Men mange jenter har også utrolig dårlige bilder, og velger omtrent det minst flatterende som hovedbilde. Så å legge litt mer arbeid i (å velge) bildene, kan nok være lurt, hvis du synes du får få matcher.

jeg kan bekrefte dette, jeg har aldri fått en eneste match på tinder.

Anonymous poster hash: f6a0f...7cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg kan bekrefte dette, jeg har aldri fått en eneste match på tinder.

Anonymous poster hash: f6a0f...7cf

 

Hva er det du bekrefter?

Anonymous poster hash: b695b...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg kan bekrefte dette, jeg har aldri fått en eneste match på tinder.

Anonymous poster hash: f6a0f...7cf

 

 

Fordi du velger for kjekke menn? Hvis du vil ha en mann som er kjekkere enn deg selv så er vel ikke Tinder rette stedet å prøve. Velg heller en arena du briljerer på. F.eks. dart eller noe sånt. ;-)

Anonymous poster hash: 2602a...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg fikk en match nå med en som er godt over meg på skalaen. Er simpelthen ikke sant at mindre fine jenter ikke får matcher med pene menn. Og vi skriver til og med. :Knegg:

 

Men hvorfor tror du at du er så lite fin?

Du kan jo ha en vrangforestilling.

Selv tror jeg at jeg tror jeg er finere enn jeg er. For jeg får færre matcher enn jeg hadde trodd. Det blir litt hardt å slippe den vrangforestillingen.

Anonymous poster hash: 2602a...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Men hvorfor tror du at du er så lite fin?

Du kan jo ha en vrangforestilling.

Selv tror jeg at jeg tror jeg er finere enn jeg er. For jeg får færre matcher enn jeg hadde trodd. Det blir litt hardt å slippe den vrangforestillingen.

Anonymous poster hash: 2602a...bde

 

Jeg har tross alt speil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tross alt speil. ;)

 

Ok, kos deg med kjekkasen din.

Anonymous poster hash: 2602a...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tross alt speil. ;)

 

Jeg synes dette begynner å bli oppbrukt og litt for dumt. Alle som har sett bilde av deg her inne, vet at du er godt over snittet pen. At du hele tiden negger deg selv, er bare teit, og en dårlig skjult form for fisking.

Anonymous poster hash: d34df...b37

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Jeg synes dette begynner å bli oppbrukt og litt for dumt. Alle som har sett bilde av deg her inne, vet at du er godt over snittet pen. At du hele tiden negger deg selv, er bare teit, og en dårlig skjult form for fisking.

Anonymous poster hash: d34df...b37

 

 

Jeg har ikke sett bilde. Hvor?

Anonymous poster hash: 2602a...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg synes dette begynner å bli oppbrukt og litt for dumt. Alle som har sett bilde av deg her inne, vet at du er godt over snittet pen. At du hele tiden negger deg selv, er bare teit, og en dårlig skjult form for fisking.

Anonymous poster hash: d34df...b37

 

Haha, ikke vær teit. Jeg har aldri vært over snittet på noen som helst måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor tror du at du er så lite fin?

Du kan jo ha en vrangforestilling.

Selv tror jeg at jeg tror jeg er finere enn jeg er. For jeg får færre matcher enn jeg hadde trodd. Det blir litt hardt å slippe den vrangforestillingen.

Anonymous poster hash: 2602a...bde

Det kan også være at du vurderer guttene for strengt. Kvinner rangerer jo 80% av menn som under snittet utseendemessig. Hvis du bare sveiper de du mener er over snittet til høyre, vil jo det gi problemer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere eier jo for pokker ikke humor for 5 megaflate øre. Og hvis dere eier humor, er dere for selvhøytidelige til å spille videre på det.

 

Hva i helsikke gjør dere på tinder egentlig, hvis alt dere ønsker er at vi skal skrive sitater fra bibelen i et halvt år, før dere KANSKJE tør å si ja til en kaffe?

 

Herregud as!

Anonymous poster hash: a015b...26f

 

Humor kan lett misforståes over chatting når man ikke ser kroppspråket osv...kommer an på hva slags humor du bruker.

Tenk over hvordan du formulerer deg.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: aab23...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...