Gå til innhold

Norske jenter på tinder er så satans trauste at jeg tar kvelden snart.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det der var jo ikke stort bedre :ler: Jeg forstår rett og slett ikke dere som hevder at kvinner ikke eier humor, eller ikke liker de samme humor tv-seriene. Jeg fulgte med på Seinfeld på 90-tallet, så Curb Your Enthusiasm da den gikk en tid tilbake og Louis nå. Tror det rabler en smule med generaliseringer :vetikke:

Og Mr. Big er fullstendig uinteressant :rolleyes:

Jeg skrev jo at Seinfeld og slikt ikke telte. Da du så det var det mest sannsynlig noe du visste at alle andre mente var morsomt. 

 

Poenget var heller ikke at Mr Big var så fantastisk, men at TS burde sett gjennom sex og singelliv* for svært mange kvinner har blitt oppdratt gjennom den serien  Så sier karakter X i serien "det og det er et tegn på en kvalitetsmann" så bør man gi de og de tegnene for kvinner kjøper det de har blitt fortalt ukritisk.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Awww, skuffa! Denne tråden fikk meg til å google morsomme Tinder-øyeblikk, og de to eksemplene til TS går igjen i flere av dem. :snurt: Så jeg liker deg ikke like godt lenger TS, du får litt trekk for plagiat.

Det sier seg jo nesten selv at morsomme åpningsreplikker på tinder ikke er originale.På samme måte som ingen tror at sitatene som står i tinderprofilen er noe personen har tenkt ut selv.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mennene her som påstår at kvinner mangler humor, er de samme som hadde ledd seg skakk i hjel dersom den samme morsomheten en kvinne dro, etterpå kom fra en mann.

 

Han som skiftet kjønn og la ut en lengre facebookstatus om forskjellen på å være kvinne og mann, skrev nettopp dette: Humoren min er den samme som før, men som mann blir jeg plutselig ansett som morsom.

 

Det handler om fordommer.



Anonymous poster hash: 1a1e3...a7f
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De mennene her som påstår at kvinner mangler humor, er de samme som hadde ledd seg skakk i hjel dersom den samme morsomheten en kvinne dro, etterpå kom fra en mann.

 

Han som skiftet kjønn og la ut en lengre facebookstatus om forskjellen på å være kvinne og mann, skrev nettopp dette: Humoren min er den samme som før, men som mann blir jeg plutselig ansett som morsom.

 

Det handler om fordommer.

Anonymous poster hash: 1a1e3...a7f

 

 

Det er helt grelt å høre på, hvor dårlig selvtillit damer har så fort de er en 90 mot 10, som her i tråden - og så forsvarer seg med nebb og klør.

 

Gå å smink deg eller noe.. da blir dagen bedre vettu

Anonymous poster hash: a015b...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

 

Vel, jeg vet godt hvem av dere to jeg helst hadde tilbragt en kveld sammen med. Og jeg har ikke mye til overs for sure og lettkreka personer. Tolk det slik du vil. 

 

(Og man trenger ikke bli støtt av en opplagt spøk for å trekke konklusjonen at "dette er ikke en person jeg har lyst til å bli bedre kjent med".)

Anonymous poster hash: 57f56...ac1

 

 

Takk :)

Hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

Det der var jo ikke stort bedre :ler: Jeg forstår rett og slett ikke dere som hevder at kvinner ikke eier humor, eller ikke liker de samme humor tv-seriene. Jeg fulgte med på Seinfeld på 90-tallet, så Curb Your Enthusiasm da den gikk en tid tilbake og Louis nå. Tror det rabler en smule med generaliseringer :vetikke:

Og Mr. Big er fullstendig uinteressant :rolleyes:

 

Ja..og Mr Big er fullstendig uinteressant for de fleste jenter?

Hvorfor har dere så tungt for å forstå at generaliseringer er helt nødvendig når man diskuterer? Det blir jo helt apemongo å diskutere om man alltid skal ta forbehold om at ei eller anna dame digger curb. Faktum er at antakelig 90% av de som ser på curb er gutter og menn. 

 

Kan man få lov til å generalisere da? Du tror vel ikke at 80% av alle kvinner slenger seg ned i sofaen og bare..YES! Larry David, MAH Caucasian! Nå skal vi kose oss..du og jeg og en pale ale. 

 

Vi FORSTÅR at det finnes ei og anna kul dame der ute. Grattis, du er antakelig en av dem. Nå..la oss gå tilbake til å generalisere, for uten det så kan man ikke diskutere noe som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Walden

 

De mennene her som påstår at kvinner mangler humor, er de samme som hadde ledd seg skakk i hjel dersom den samme morsomheten en kvinne dro, etterpå kom fra en mann.

 

Han som skiftet kjønn og la ut en lengre facebookstatus om forskjellen på å være kvinne og mann, skrev nettopp dette: Humoren min er den samme som før, men som mann blir jeg plutselig ansett som morsom.

 

Det handler om fordommer.

Anonymous poster hash: 1a1e3...a7f

 

 

Hahahaha

Nei, det handler om at 90% (dette er et faktum) av alle kvinner har SHOPPING som favoritthobby, og at de er en hønseflokk som stort sett kjøper og ser det mest hyperkommersielle av det hyperkommersielle. En hel generasjon som er hjernevasket av sex and the city og totalt urealistiske forventinger til menn og livet generelt. 

 

I mens var menn ute å interesserte seg for ting. 

Huske en absurd debatt på radio for litt siden, hvor ei feminist argumentere for at hun ville kvotere inn kvinnelige artister på festivaler. En mann argumenterte at jo..men det er tross alt rundt 80-90% menn som begynner å spille gitar og i band og trommer osv. Nei..det spillte ingen rolle synes feministen. Så der ser man den fullstendige og totale mangelen på logikk og forståelse hos enkelte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende utsagn og svar til dette.

 

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er typen din spesialist på tinder-jenter, bør du kanskje se deg om etter en ny kjæreste?

Anonymous poster hash: a015b...26f

 

Syntes dette var morsomt jeg! Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Synes faktisk at alle ser kliss-like ut. Det er som en eneste stor OneCall reklame. Pene tryner, men alle er så jævla like at det blir litt kjedelig. Alle er sånne modeller. Hvor har det blitt av puppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EspenAskeladd

 

 

Han som skiftet kjønn og la ut en lengre facebookstatus om forskjellen på å være kvinne og mann, skrev nettopp dette: Humoren min er den samme som før, men som mann blir jeg plutselig ansett som morsom.

 

Det handler om fordommer.

Anonymous poster hash: 1a1e3...a7f

 

Nei det handler om at humoren må passe til karakteren og publikum. De som skriver humor til komikere må tilpasse humoren til komikerens karakter(bestående av en stereotyp).Komikere velger èn av 20 karakterer/masker.  Om humorforfatteren skriver til to ulike karakterer må han lage to helt ulike material. 

 

Han som skiftet kjønn skiftet også karakter ved å anta et annet kjønn, og ny type humor vil dermed gi latter. Personen ser også annerledes ut nå, og det vil påvirke oppførsel. Det vil også gi nye muligheter for overraskelse som MÅ være til stede for latter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sletter også sånne, rett og slett fordi jeg er så dritt lei av å få så mange av dem. I starten kunne jeg le litt av det, men ettersom jeg er interessert i noe mer seriøst gidder jeg ikke kaste bort tiden min. 

Endret av urenluren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha

Nei, det handler om at 90% (dette er et faktum) av alle kvinner har SHOPPING som favoritthobby, og at de er en hønseflokk som stort sett kjøper og ser det mest hyperkommersielle av det hyperkommersielle. En hel generasjon som er hjernevasket av sex and the city og totalt urealistiske forventinger til menn og livet generelt. 

 

I mens var menn ute å interesserte seg for ting. 

Huske en absurd debatt på radio for litt siden, hvor ei feminist argumentere for at hun ville kvotere inn kvinnelige artister på festivaler. En mann argumenterte at jo..men det er tross alt rundt 80-90% menn som begynner å spille gitar og i band og trommer osv. Nei..det spillte ingen rolle synes feministen. Så der ser man den fullstendige og totale mangelen på logikk og forståelse hos enkelte. 

Det du beskriver der kalles "basic bitch". Det er altfor mange basic bitches i Norge. Det er så sterotypisk at det finnes en wikipediaside dedikert til disse tanketomme jentene.

https://en.wikipedia.org/wiki/Basic_bitch

Anonymous poster hash: 14bef...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi et klassisk tilfelle av en mann som ikke eier humoristisk sans i hovedinnlegget og så konkluderer opptil flere med at kvinner ikke har humoristisk sans????

 

Velkommen til bakvendtland. 



Anonymous poster hash: b6ba7...cee
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EspenAskeladd

 

Her har vi et klassisk tilfelle av en mann som ikke eier humoristisk sans i hovedinnlegget og så konkluderer opptil flere med at kvinner ikke har humoristisk sans????

 

Velkommen til bakvendtland. 

Anonymous poster hash: b6ba7...cee

 

Nr1 ville vært morsom om det var originalt, det er fortsatt ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere tenkt tanken at kanskje noen av jentene der muligens ikke vil ha noen og bare leker, er der bare for å få seg en ego boost? Vil bare se hvem de kan få, hvor mange?

Skjønner ikke at dere gidder. 



Anonymous poster hash: 2d9ca...eca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Det er en GRUNN til at det er så mange avvisninger tross alt. De vil kun se om de fremdeles har draget, men ønsker de å gjøre noe med det? NEI. De er for late, feige, you name ut.

Ondskapsfulle er de ihvertfall



Anonymous poster hash: 2d9ca...eca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....Det er på Tinder for guds skyld. Hvis de er så flott og herlig og ettertraktet som bildene tilsier, hvorfor er de ikke ute og allerede tatt?

De sier sitt. Det er bare på Tinder og leker seg.



Anonymous poster hash: 2d9ca...eca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...