AnonymBruker Skrevet 5. juni #901 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sliter med angstanfall. ingen andre vet det. Ikke min lege heller Anonymkode: a5d57...db8 Nesten alle har hatt perioder de sliter med angstanfall. Hele tik tok er full av folk som til og med filmer det for oppmerksomhet. Angstanfall er mitt minste problem i min psykiske helse. Ingen trenger å få vite det, men det kan være lurt å lese seg opp på teknikker osv. Anonymkode: 1159a...b03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #902 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 9.21): Pult unge på ei gift dame. Anonymkode: 4ed3a...dd1 Og mannen hennes tror det er hans barn? Anonymkode: b2ada...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #903 Del Skrevet 28. august Er bifil, men har tilfeldigvis kun endt opp med å ha sex med andre kvinner. Er nå nysgjerrig på å prøve å date en mann, men er faktisk så nervøs for det å ha sex med en med penis at det holder meg litt tilbake… har aldri brukt dildo på meg selv engang… k28 Anonymkode: 72618...6b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 28. august #904 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 4.6.2024 den 17.27): + 1 Signeres ! Garantet tosifret for min del, iallefall hvis man regner med samboende. Mange med menn som ikke var noe fart i lenger, som ville ha noe ungt på si. Herlige minner fra 80-90 tallet. Anonymkode: ea366...78d Samme fortid som meg😀 Men du merket sikkert også at det ikke alltid at status ble nevnt i forkant? Altså svar på gift eller singel.. (sitat slutt) Men til felles ville vi bare knulle vettet av hverandre. Etter sex sovnet vi utslitt, da fikk de det plutselig travelt med å komme seg hjem til mannen. Ingen fare, som de sa, de brukte venninna som alibi. Det ble aldri noe ONS av dette.. vi klarte ikke å unngå å ta kontakt, når vi traff hverandre på byen. Litt skjult, så ikke andre skulle fatte hva vi drev på med. Dette.. men alle mine affærer holder jeg hemmelig.. For jeg vet venninner snakker seg i mellom, så det har blitt noen alibi venninner også.. kanskje mest fordi jeg var en grahoinn de kunne stole på. De fleste sa at mannen var ferdig med sexlivet.. enten fordi de var ikke tess lengre, eller ikke brydde seg noe om damens sexliv.. Det ble litt spesiellt dette med en gift kvinne eller en kvinne i forhold.. alle hadde en årsak, og det var manglende omsorg, kjærlighet og sex.. De var fanget i et ekteskap, de ikke kom seg ut av.. Takknemligheten fra disse kvinnene, var at jeg berget forholdet deres. Så jeg følte meg som en omsorgsknuller og litt Mor Theresa😇😉 Men joda.. jeg er fremdeles mannens største skrekk og mareritt, så pass på kjærringan deres😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #905 Del Skrevet 28. august At jeg har en skitten fantasi og en frekk humor, sånn at jeg kan vinkle nesten alt til å bli dirty. At jeg er singel, men drømmer om en mann. Og da jeg finner han, så håper jeg at han er av den utholdende typen, fordi jeg kommer til å be han om å ta meg minst tre ganger daglig - eller mer. For som venninna mi sier; Håper han du finner er utholdende, ellers kommer du til å slite han ut 😚 Har lyst til at den rette mannen skal finne meg, kle av meg, hive meg ned i senga og " eie " meg. At han skal knulle meg til jeg ser både stjerner og planeter. Knulle meg til jeg roper ut navnet hans i ren nytelse. Knulle meg i alle retninger, til jeg sovner i armene hans. Ligge der nyknulla, varm, myk og deilig Anonymkode: 1ef14...4d5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #906 Del Skrevet 28. august Bamseklemmer skrev (18 timer siden): Samme fortid som meg😀 Men du merket sikkert også at det ikke alltid at status ble nevnt i forkant? Altså svar på gift eller singel.. (sitat slutt) Men til felles ville vi bare knulle vettet av hverandre. Etter sex sovnet vi utslitt, da fikk de det plutselig travelt med å komme seg hjem til mannen. Ingen fare, som de sa, de brukte venninna som alibi. Det ble aldri noe ONS av dette.. vi klarte ikke å unngå å ta kontakt, når vi traff hverandre på byen. Litt skjult, så ikke andre skulle fatte hva vi drev på med. Dette.. men alle mine affærer holder jeg hemmelig.. For jeg vet venninner snakker seg i mellom, så det har blitt noen alibi venninner også.. kanskje mest fordi jeg var en grahoinn de kunne stole på. De fleste sa at mannen var ferdig med sexlivet.. enten fordi de var ikke tess lengre, eller ikke brydde seg noe om damens sexliv.. Det ble litt spesiellt dette med en gift kvinne eller en kvinne i forhold.. alle hadde en årsak, og det var manglende omsorg, kjærlighet og sex.. De var fanget i et ekteskap, de ikke kom seg ut av.. Takknemligheten fra disse kvinnene, var at jeg berget forholdet deres. Så jeg følte meg som en omsorgsknuller og litt Mor Theresa😇😉 Men joda.. jeg er fremdeles mannens største skrekk og mareritt, så pass på kjærringan deres😅 Mmmm, ta meg...... Anonymkode: 1ef14...4d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #907 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 7.38): Ringte inn til sextlf, snakka med menn mens de onanerte. Var relativt ung, og synes det var spennende å høre på. Skjønte ikke så mye av det den gangen. Presenterte meg som Marit. Kan ikke helt forstå at de ikke hørte hvor ung jeg var. Kan hende de hørte det, men ikke brydde seg. Jeg var 12 år. Anonymkode: 6e372...13f Det gjorde vi også i den alderen! Anonymkode: 6dafd...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #908 Del Skrevet 29. august Har dratt stake sammen med en kompis i badstua 😆 Anonymkode: 58f0b...375 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #909 Del Skrevet 29. august Jeg innledet ett seksuelt forhold til typen til søsteren min når jeg var litt vel ung😳 Det var både deilig og veldig turn om men både flaut og upsssende😳 Anonymkode: 9968a...1d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #910 Del Skrevet 29. august Jeg tenner ikke egentlig på min kone lengre og jeg synes vi har dårlig sex. Jeg kunne aldri sagt det til henne, det hadde knust henne. Vi har fortsatt sex men jeg vil egentlig ikke. Etter hver gang så tenker jeg "herregud så oppskrytt sex er" Anonymkode: 28f95...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #911 Del Skrevet 29. august Jøss, i denne tråden var jo nesten alt sexrelatert😅 Anonymkode: 0b32b...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #912 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jøss, i denne tråden var jo nesten alt sexrelatert😅 Anonymkode: 0b32b...dda Kanskje ikke så forferdelig merkelig mtp hvilken forumgruppe dette er... Anonymkode: f40ca...3c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #913 Del Skrevet 29. august Hatt sex med en kollega som er 15 år yngre enn meg , han er mann , jeg kvinne . Anonymkode: 6b5c7...81c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #914 Del Skrevet 4. september Har en fantasi om å dele konen min en annen mann for dobbel nytelse, for tiden er driften så sterk at jeg tenker på dette hver gang vi har sex. - Når jeg var forlovet og 22 år ble jeg runket av en ukjent eldre dame på ett fly fra spania til tyskland som satt i setet ved siden av. - Har blitt runket av tidligere stesøster. Hun var 15 da. - Betalte for hore når jeg var 18 år gammel. Anonymkode: 83c92...75d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bos43 Skrevet 4. september #915 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (På 29.8.2024 den 14.12): Hatt sex med en kollega som er 15 år yngre enn meg , han er mann , jeg kvinne . Anonymkode: 6b5c7...81c Det drømmer jeg om. Er mann ca. 65 og drømmer om sex med kvinne ca 50 + -. Er gift og bor i Oslo, men kona har mistet piffen. Skulle vært herlig å leke og «bolle» seg så man ble sprengkåt og måtte bare skli ståkuken inn i en våt kuse som bare venter på å kjenne jernet skli inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #916 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (På 29.7.2015 den 9.46): Blir kåt av en leng stiv hestekuk. Men innrømmer det nok aldri... Anonymous poster hash: c61d4...adf Huff, jeg også, kommer aldri til å si det til en levende sjel. Men jeg tok det hakket videre, men går ikke inn i detaljer da det i dag bryter med norsk lov. Jeg er en bilfil kvinne, og jeg har hatt sex med, ikke faren, men moren til en venninne. Var utro mot eksen med en kvinnelig kollega. Og kona til en kompis. Jeg gjorde en gang en stor feil/tabbe på jobben som kostet firma store summer, men la skylden over på en annen person. Hun visste ingenting, stakkar. Jeg har vært en skikkelig drittkjerring i mine yngre dager. Alt dette er over 25 år siden. Anonymkode: 4e8d4...f4b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå