AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #721 Del Skrevet 13. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er TS, er så interessert i dette som du sier så vet du dette. Kommunesenteret da. Anonymkode: ea366...78d Jeg er ikke TS, og hvorfor skulle jeg vite dette? Jeg pugger unødvendige fakta på en systematisk måte, jeg setter meg sjeldent faktisk inn i noe. Potsdam er hovedstaden i den tyske delstaten Brandenburg, men vet jeg noe om Potsdam eller Brandenburg? På ingen som helst måte. Anonymkode: 49f61...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #722 Del Skrevet 13. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet du at mannen hennes ikke hadde voldtatt og drept deg hvis dere ble tatt på fersken? 😬 Anonymkode: 02381...d44 hehe.... han kan nå prøve....... Anonymkode: ea366...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 13. oktober 2020 #723 Del Skrevet 13. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke TS, og hvorfor skulle jeg vite dette? Jeg pugger unødvendige fakta på en systematisk måte, jeg setter meg sjeldent faktisk inn i noe. Potsdam er hovedstaden i den tyske delstaten Brandenburg, men vet jeg noe om Potsdam eller Brandenburg? På ingen som helst måte. Anonymkode: 49f61...978 Lurer på hvorfor dette ligger under sex forumet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #724 Del Skrevet 13. oktober 2020 Jeg er lesbisk. Anonymkode: 0253a...85d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #725 Del Skrevet 13. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: hehe.... han kan nå prøve....... Anonymkode: ea366...78d Jeg kommer alltid stille hjem når jeg ikke kommer til vanlig tid 👍 Og så vet jeg akkurat hvor øksa står. Kanskje han også vet det? Anonymkode: 02381...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #726 Del Skrevet 14. oktober 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Da jeg var 15 år kom jeg tidlig hjem en kveld og fant min mor på sofaen som hadde sex med sin venninne. Jeg fikk helt sjokk, men de så meg ikke. I tiden etterpå innså jeg at de hadde et forhold (fant brev o.l når jeg gravde). Vurderte aldri å si noe til pappa da jeg syns temaet var veldig tabu. Men etter noen måneder må mamma ha fortalt det til ham, for hun flyttet ut og de ble skilt. Beleilig nok ble venninnen også skilt i samme tidspunkt og for å spare penger leide de seg en leilighet sammen 🙄 Mine yngre søsken ante nok ingenting men jeg visste... Dette varte i ca. 3 år og er nå mange år siden. I dag er mamma sammen med en mann, og dette forholdet til venninnen har aldri sett dagens lys. Anonymkode: 4e958...5f9 Huff da... Så de bodde sammen i tre år uten at noen andre enn deg visste at de var sammen, og de visste ikke at du visste? Anonymkode: 7dc6b...210 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #727 Del Skrevet 14. oktober 2020 Én ting jeg tror jeg aldri kommer til å fortelle til noen irl og som passer på dette forumet: En gang jeg hadde et helt ok one night stand hjemme hos meg selv kom jeg på underveis at jeg kunne jo bare ha kontaktet han herlige fyren jeg lå med helgen før så hadde jeg fått bedre sex og én færre partner å bekymre meg for. Han bodde i samme studentboligområde. Først irriterte det meg litt at jeg hadde glemt han, så ble jeg kåt på tanken på å gjøre noe crazy. Skrev til han andre mens jeg lå i senga med han ene etter sex, viste seg at han andre var veldig klar. Sa til han ene at han ikke fikk sove der og fulgte han etterhvert ut og sikkert under et minutt etter at jeg klemte hade stod jeg på nøyaktig samme sted og klinte med han andre. Så opp og ha sex i den samme senga. Han andre ble kjæresten min noen uker etter og forble det i et års tid, sa aldri noe om at han var nummer to den natta. Anonymkode: 7dc6b...210 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #728 Del Skrevet 14. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Fortell mer. Hvem foreslo det, og hvordan gikk det for seg? Mann her Anonymkode: 38516...9b8 Det begynte med nakenbading ved stranden ved hotellet med to gutter. Så ble litt kyssing og slik der nede. Så gjekk vi opp på hotell rom til den ene av de. Der var det 2 andre gutter og drakk. Vi gjekk inn på rommet og begynte mens det stod 2 i dør å så på. Det gjekk ikke lang tid før dei var rundt meg og. Helt fantastisk opplevelse. Kvinne 41 Anonymkode: e2452...c1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #729 Del Skrevet 14. oktober 2020 14 timer siden, bullehurk skrev: Vil du gjør det nå igjen ? Som 41 åring med russegutter ?? Ingen moralisme, jeg er 43, å liker yngre menn. Men russegutter blir for drøyt for meg, bare lurer på hva du tenker. Ja. Kunne tenkt meg å få opplevd det igjen. Men ikke med russegutter. Nå kunne de hvert rundt min alder og viste hva de gjorde. Helst litt røft og hardt. Kvinne 41 Anonymkode: e2452...c1d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #730 Del Skrevet 14. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et rom i en Norsk by hvor jeg spanker unge kvinner. Ofte etter å ha bundet dem fast...... Nå skal jeg lage et kors på veggen slik at de må stå mens de mottar sin fortjente straff. Ofte setter jeg på dem en vibrator tapet fast til låret slik at de kommer gang på gang til de til slutt henger i stroppene fordi bena ikke klarer å bære dem. Anonymkode: ad566...c4a Jatakk.... Det hadde jeg villet prøvd en gang. Men har mann og barn, så det forblir med fantasien. Anonymkode: d0995...f73 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #731 Del Skrevet 14. oktober 2020 Jeg vil ikke gi så mange detaljer, men når jeg var 18 år hadde jeg sex med et familiemedlem som er like gammel som pappa kommer aldri til å fortelle noen dette.. Anonymkode: b940d...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #732 Del Skrevet 14. oktober 2020 Jeg har aldri følt meg så skikkelig, prippen og kjedelig som etter å ha lest denne tråden. Anonymkode: b71b3...ddb 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #733 Del Skrevet 14. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri følt meg så skikkelig, prippen og kjedelig som etter å ha lest denne tråden. Anonymkode: b71b3...ddb Samme, men helt ærlig så gjør det meg ingenting. Digg å være kjedelig, liker jo sex og kan gjerne pule selv om jeg ikke gjør det oppned med naboen som er faren til moren til søstera mi. Anonymkode: 6a3aa...433 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #734 Del Skrevet 14. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff da... Så de bodde sammen i tre år uten at noen andre enn deg visste at de var sammen, og de visste ikke at du visste? Anonymkode: 7dc6b...210 Det stemmer. Men de var "flinke" til å holde alt overfladisk. Egne rom selvfølgelig, aldri noe synlig kjærtegn foran andre. Utad så det absolutt ut som to venninner som delte på litt tøffe utgifter. Dro på ferier også gjorde de. Veldig gode venninner med andre ord Skal også sies at de hadde barna sine på 50/50-ordning med far så vi bodde der bare annenhver uke. Hva de gjorde den uken de var barnefri må gudene vite. Anonymkode: 4e958...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #735 Del Skrevet 14. oktober 2020 Jeg elsker å ha trekant med meg og to menn. Vært så heldig å fått oppleve det flere ganger. Har også hatt firkant sammen med partner og et annet par ved flere anledninger. Har også hatt trekant på fest hvor alle sammen stod å så på mens vi hadde oss. Skjemmes ikke av disse tingene, men snakker heller ikke høyt om det. Anonymkode: 5c21d...746 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #736 Del Skrevet 14. oktober 2020 Hadde regelmessig sex med kusina min da vi var mellom 11 og 14 (like gamle). Da jeg studerte i Oslo hadde jeg 3 "venninner" på Vindern som jeg "betjente" regelmessig. Aldri mot cash, men det fulgte mange goder med.... Anonymkode: b47ef...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #737 Del Skrevet 14. oktober 2020 Mannen tror sikkert jeg er aseksuell men saken er at jeg ikke tenner noe særlig sammen med ham. Jeg gir ham sex men det er ofte bare plikt og at jeg er redd for å miste ham ellers. Ellers trives jeg ganske godt sammen med ham og jeg syns han er ganske fin mann for alderen. Jeg vet om en annen person (hanne) som jeg kjenner og som jeg tenner på når jeg tenker på ham. Det har aldri skjedd noe direkte mellom oss. Men jeg har tilfredsstilt meg selv mens jeg har fantasert om ham. Må legge til at jeg og mannen har vært gift lenge (30 år) Kanskje det er det forbudte som tenner, litt rå fantasier. Har aldri ligget med noen andre i virkeligheten i løpet av mitt ekteskap. Anonymkode: db1cf...c4e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #738 Del Skrevet 14. oktober 2020 Jeg har vært småforelsket/kåt på læreren min fra vgs i 20 år. Vi har fremdeles litt kontakt, har aldri skjedd noe seksuelt mellom oss men drømmer om å ha sex med ham. Anonymkode: 52422...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 15. oktober 2020 #739 Del Skrevet 15. oktober 2020 På 14.10.2020 den 20.32, AnonymBruker skrev: Mannen tror sikkert jeg er aseksuell men saken er at jeg ikke tenner noe særlig sammen med ham. Jeg gir ham sex men det er ofte bare plikt og at jeg er redd for å miste ham ellers. Ellers trives jeg ganske godt sammen med ham og jeg syns han er ganske fin mann for alderen. Jeg vet om en annen person (hanne) som jeg kjenner og som jeg tenner på når jeg tenker på ham. Det har aldri skjedd noe direkte mellom oss. Men jeg har tilfredsstilt meg selv mens jeg har fantasert om ham. Må legge til at jeg og mannen har vært gift lenge (30 år) Kanskje det er det forbudte som tenner, litt rå fantasier. Har aldri ligget med noen andre i virkeligheten i løpet av mitt ekteskap. Anonymkode: db1cf...c4e Du kunne vært min kone. Kjenner meg igjen i forholdet, både på mangel av sex, lengde på ekteskap og troskap, men det er vel flere av oss. Snakk med meg så kan vi komme til en ordning uten å miste meg ❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #740 Del Skrevet 15. oktober 2020 Elsker å ha sex med yngre menn, testet - og greier ikke å tenne på menn på min egen alder mer (50). Menn i 30-årene er magisk ⭐️ Anonymkode: 24b7a...e1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå