Gå til innhold

Del ting du ALDRI kan fortelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne er drøy og jeg blir flau bare jeg tenker på det, selv årevis etterpå.

Ble full napp på byen og ble invitert med hjem til en flott og strøken dame, var skikkelig fornøyd. Det gikk rette veien og det ble klinings i sofaen, så dette så lyst ut. Hun avbryter kliningen og sier at hun går på badet og gjør seg klar med et glimt i øyet. Yess da fikk jeg sjansen til å slippe fyllefisen som jeg hadde holdt på lenge. Visste at dette ikke kom til å lukte blomster , så jeg åpnet vinduet og tenkte jeg skulle slippe den ut i friluft. Men når du har gått noen dager på dilla så kan fisen materialisere seg til en klatt i buksa, og det var akkurat det den gjorde. Herregud hva gjør jeg nå, for det første luktet det helt for jævlig og smørja i trusa ville spolere hele opplegget. Heiv av meg buksa, boxer og sokkene i en fart, dyppet sokkene i gullfiskbollen og vasket meg i ræva. Hmmm hva kunne jeg tørke meg med, ja det ble gardinene det. Så hører jeg låsen på toalettet, det er da jeg hiver klærne mine ut av vinduet. Sitter i sofaen naken nedentil når hun kommer inn i stua og sier: "du kaster ikke akkurat bort tiden". Hun går bort til vinduet for å lukke det, "Hva faen, har du kastet klærne dine på balkongen til naboen", æhhh skulle legge de i vinduskarmen men så falt de ned. Jaja sier hun, "kjenner godt naboen så dette skal vi fikse". Bra sier jeg, men nå er det så seint og han sover sikkert, så det kan vi bare drite i nå. (Humret og tenkte med meg selv, drite i var vel rette ordet)

Fikk heldigvis gått på badet og gjort en skikkelig vask før vi havnet i senga. Heile natta var skikkelig bra, men bakrusen dagen derpå og uten klær var verre. Kan bare si at jeg dreit i å ta med meg klærne, stjal en shorts som jeg fant og heldigvis klarte å lirke på meg. Forlot åstedet før hun våknet og så meg aldri tilbake. Taxisjåføren så litt skeptisk ut til å ta på en mann i åletrang shorts langt utenfor sesongen.

Anonymkode: 749ab...966

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På en fest jeg var på for maaaaange år siden var det ei som sovnet på sofaen da festen var så godt som over. Festen var hos en kompis så jeg skulle uansett overnatte. Før jeg la meg gikk jeg inn i stuen og tafset på henne diverse steder under klærne.

Anonymkode: aab78...0a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johaug har inspirert meg til å vurdere doping. Trenger bare en lege å skylde på først.

Anonymkode: 01e5e...fcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutes ago, AnonymBruker said:

På en fest jeg var på for maaaaange år siden var det ei som sovnet på sofaen da festen var så godt som over. Festen var hos en kompis så jeg skulle uansett overnatte. Før jeg la meg gikk jeg inn i stuen og tafset på henne diverse steder under klærne.

Anonymkode: aab78...0a4

seksuelt misbruk er virkelig noe å skryte av. 

Anonymkode: 719ae...dad

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, padawan said:

Nja, det er menn som tenner på sex med andre menn uten å ha den emosjonelle tiltrekningen. For mange er seksuell tiltrekning sidestilt med romantiske følelser og det er vel mye av grunnen til at sex mellom menn som kun forelsker seg i jenter men har seksuell tiltrekning til andre menn er såpass tabubelagt. 

Ja, som for eksempel her: 

On 24.8.2017 at 4:13 AM, AnonymBruker said:

Etter dette har jeg hatt sex med menn et par ganger for å oppleve mer analsex på tross av at jeg ikke synes menn er emosjonelt eller seksuelt tiltrekkende. Jeg håper jeg finner en kvinnelig kjæreste som liker å fingre meg eller bruke strap-on. 

Men poenget mitt var mest at jeg ikke syntes vedkommende var grisete, ikke at han hadde en bestemt type tiltrekning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt sluttet og tro på ekte kjærlighet og mennesker generellt.

Anonymkode: fee8a...bf7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg har helt sluttet og tro på ekte kjærlighet og mennesker generellt.

Anonymkode: fee8a...bf7

:klem:

Håper det endrer seg raskt!

Endret av Hermine Grang
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Mitt egentlige liv. Til og med i forholdene jeg har hatt. Alle har trodd jeg har vært lykkelig men jeg kan aldri bli lykkelig. 

large.jpg

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med min eks-svigermor. Skikkelig fucked up. Har ikke fortalt det til en kjeft..... Det skjedde altså etter at det ble slutt med meg og eksen, så jeg var ikke utro. Møtte på henne på byen, begge var fulle, og hun la an på meg. Helt utrolig at jeg ga etter, det er helt forskrudd....

Anonymkode: 687b9...9c0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2017 den 17.20, AnonymBruker skrev:

Jeg har jevnlig sex med min tante. Vi er begge gift.

Anonymkode: 208ce...4aa

Ja, for problemet er jo at dere begge er gift...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Johaug har inspirert meg til å vurdere doping. Trenger bare en lege å skylde på først.

Anonymkode: 01e5e...fcc

Hva har dette med seksualitet å gjøre? 

Anonymkode: b01a9...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CaramelDevil skrev:

Ja, for problemet er jo at dere begge er gift...

Hvis tanta er inngift, er det ingen biologisk slektskap, så da ser jeg ikke noe problem i det. Litt merkelig selvsagt, men som sagt, ingen biologisk "konflikt" i å ha seksuelt samvær.

Anonymkode: 687b9...9c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sex med min eks-svigermor. Skikkelig fucked up. Har ikke fortalt det til en kjeft..... Det skjedde altså etter at det ble slutt med meg og eksen, så jeg var ikke utro. Møtte på henne på byen, begge var fulle, og hun la an på meg. Helt utrolig at jeg ga etter, det er helt forskrudd....

Anonymkode: 687b9...9c0

He he ... Nei det er ikke alltid lett å komme unna disse gamle røyene på fylla når de blir kåte.    Jeg hadde en "uheldig"  episode med dama til min onkel, en kveld hun var ute på by`n med veninner. Hun var i slutten av 40-åra (47/48), og jeg 22 eller 23 .           Jeg måtte følge henne hjem,for det var  visst en innpåsliten plagsom gubbe som var etter henne.

          Greit nok, tett omslynget forlot vi stedet å begynte å gå . Hun var veldig stilig den kvelden, å jeg innrømmer at jeg ble kåt av hennes tette nærvær. Det var ikke måte på hvor klengete hun var . 

Virknigen gjorde at det gikk som det måtte gå. På veien hjem tok vi en liten "omvei".

Anonymkode: ea366...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ligget med fetteren min, mange ganger. Begynte da jeg var 19 og han 20. Vi har møttes mange ganger frem til jeg fikk kjæreste. Kunne gjerne gjort det igjen, men vil ikke være utro. 

Anonymkode: ba409...041

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg har gjort myye drøyt opp gjennom årene (j23). Vært veldig seksuelt utagerende fra jeg var 13 år, og tenkt mye på sex fra jeg var liten. Som seksåringer lagde jeg og en venninne en slags "strapon" (dette kom vi faktisk på helt selv, syke barn) på SFO som vi skulle ha sex med🙃 Skjedde aldri lol (vi visste nok ikke ordentlig hva sex var engang), men vi var begge veldig seksuelt nysgjerrige. 

Ville ofte leke "doktor" (mer gynekolog heh) med venninne mine.  Creep much.

På 18 årsdagen min hadde jeg sex med tre menn. En på toalettet på lokalet vi bar i først, en i bakgård i byen, og en jeg ble med hjem senere på kvelden. 🤢 av tanken på dette nå.

Da jeg og en venninne var 13 hadde vi trekant med en 28 åring.

Har b.la. fantasert om en venninnens far og flere lærere.

Har onanert på buss, tog, biblioteket, på doen på skolen osv. flere ganger.

Er student og en gang for noen år siden bestemte jeg meg for ar jeg ville ha litt ekstra å rutte med. Jeg solgte derfor trusa mi til en mann og så på at han onanerte (jeg satt egentlig bare ved siden ham i bilen og ville det skulle bli fortest mulig over😅). Dette for en tusenlapp.

 

 

 

 

Anonymkode: b54a2...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

På en fest jeg var på for maaaaange år siden var det ei som sovnet på sofaen da festen var så godt som over. Festen var hos en kompis så jeg skulle uansett overnatte. Før jeg la meg gikk jeg inn i stuen og tafset på henne diverse steder under klærne.

Anonymkode: aab78...0a4

Det første jeg tenkte var overgrep. La oss nå si det var din datter, søster eller bror - syns du det er greit? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2017 den 14.56, AnonymBruker skrev:

Tissa på meg i senga som 18-19 åring

Anonymkode: c5e1e...04a

Drakk du Mack? Den er jævli vanndrivende... been there...

Anonymkode: 208ce...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drakk du Mack? Den er jævli vanndrivende... been there...

Anonymkode: 208ce...4aa

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med en i kullet da vi begge var i forhold... ingen i klassen vet. Jeg er singel nå og han ikke. Greier ikke se han i øynene nå 1.5 år etterpå. Har forferdelig dårlig samvittighet for det. 

Hadde også vill sex i en garderobe og sommer med speil overalt.. jeg drita og han edru..Han har dame, vet ikke om de har et åpent forhold da, fikk tilbud om trekant for en uke siden. 

Anonymkode: a137f...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...