Gå til innhold

Chiquitas dager og netter

Chiquita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drit i hans mening. Det var ikke han som bestemte når det er riktig å få barn. Da hadde vi ikke blitt laget slik at vi er fruktbare fra ca. 11 - 12 årsalderen!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg bryr meg ikke nå.

Men jeg var kraftig sint i den tiden det pågikk, ja.

For vi kan jo se det på denne måten - hadde jeg ikke blitt sendt til gyn på sykehuset for store smerter i magen (store cyster) og fått tatt all utredning der, så hadde vi fremdeles ikke vært i den situasjonen vi er i nå.

Det tok jo allerede 4 år fra jeg tok den siste pillen til jeg testet positivt. Tenk om legen ikke hadde villet utrede meg før jeg oppnår 25 år da.... Det er 3 år igjen det!!!! :o

Nei, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg absolutt der. Det kan være så mye som gjør at man ikke blir gravid, selv i ung alder, så jeg ser ingen hensikt i å måtte vente. Spesielt ikke i en livssituasjon der man planlegger å gifte seg med den man planlegger skal være pappa til dette barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel.

Spist er spist, er det ikke det de sier.

Jeg har jo ingenting å klage over nå :wink:

Åh, i morgen har mannen siste arbeidsdag før vi drar på "bryllupsreisen" vår. :hoppe:

Skal bli fint å ha litt fri sammen igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, i morgen har mannen siste arbeidsdag før vi drar på "bryllupsreisen" vår. :hoppe:

Skal bli fint å ha litt fri sammen igjen :wink:

Uæhhhh!!! :o

Blir du borte i helgen? Hva skal jeg gjøre da når mannen er på spilling?

*dårlig gjort* :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei da - det er ikke DENNE helgen vi blir borte...

Men neste helg :wink:

Da skal vi teste ut det hjerteformede boblebadekaret :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mannen har fri frem til da, skjønner du :-)

(avspassering og ferie - det er da vel jakt-tid skal du vite) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har han siste arbeidsdag allerede i morgen da?

Bra, at det er neste helg for da reiser jeg til København.

Det kaller jeg god timing, Chiquita :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde han hadde skutt gullrypa jeg :sjarmor::wink:

Jo, men gullrypa vil også ha mat :wink:

____

Flott timing ang neste helg, ja.

Vi har jo både internett og tv-spill på rommet da. Så det spørs hva det blir vi gjør den helga :wink:

Sexlysten min har helt forsvunnet de siste 2-3 ukene, men forhåpentligvis finner jeg igen litt før neste helg da :wink:

Helt frustrerende å ikke ha sexlyst (som nygift). Jeg som tidligere har hatt lyst "hele tiden" :klø:

Men det kommer seg sikkert når vi kommer i "nye omgivelser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun må vel også ha mat. Selv om jeg trodde dere levde på luft og kjærlighet (og en banan innimellom :ler: )

Det bllir helt sikkert bra når dere kommer dit. Tenk på så bra atmosfære det blir med masse levende lys og hjerteformet badekar ... need I say more :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Gleder meg!

*notere at vi må kjøpe med oss lys til hotellet - tror ikke de har så mange lys som jeg har lyst til å ha* :wink:

___

Luft og kjærlighet du, liksom.

Aldri har jeg vel spist så mye som jeg gjør nå. Virkelig rart at vekta ikke gjør froskehopp oppover :roll:

Med 3 normale måltider; frokost, middag og kvelds. Og 1-2 yoghurter daglig, og 1-2 bananer. Og kanskje en nektarin eller to...

Er jo konstant mett, men alikevell konstant sulten.

Men jeg er stolt over å ikke spise masse usunne ting da - som sjokolade og slikt *klapper meg selv på skulderen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk.

Men vekta hopper vel opp snart.

Det bør den vel egentlgi gjøre. (jordmor ville ha meg opp på "startvekt" 83Kg på neste kontroll)

Jeg var 83 Kg da jeg testet positivt, men pga kostholdsendring så var jeg nede på 78,5 i løpet av litt over en måned. (uten å være spesielt dårlig eller kvalm)

Og nå ligger jeg på litt under 82.

Så det tar vel ikke lang tid før jeg når "opp" igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg måtte gå ned før jeg kunne bli gravid. Eller det vil si for å gi bedre forhold for egget å feste seg i. Er jo på god vei da når så mange kilo har rent av allerede, men...

Mannen sa at kanskje pergoen og vektnedgangen kan bidra til at vi blir gravide denne måneden. Det hadde i grunnen vært deilig, men med dette tempoet skjønner jeg ikke helt når vi skal få tid til å lage baby :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble jo også anbefalt å gå ned på forhånd. Men det var mest pga PCOS'en.

Hadde ikke helt motivasjonen når det var snakk om forsøket jeg. Var jo så pessimist (for det vet du jo hva er), at jeg trøstespiste. (men alikevell uten å gå opp i vekt da - jeg ble stående - sikkert pga bekymringer, osv)

Jeg krysser fingrene for at mannen din skal ha rett denne gangen!

med dette tempoet skjønner jeg ikke helt når vi skal få tid til å lage baby

Legg dere tidlig, vennen :wink::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er mulig.

I allefall dersom du får fingrene unna PC'en, og mannen din får fingrene unna de andre tangentene :wink:

Hvordan var dette med masse lys og fin stemning igjen da :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...