Gå til innhold

Ting dere misliker at gjester gjør hjemme hos dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er så enig med deg! Om jeg så skal se gjennom fingrene på alt annet jeg har skrevet så er dette toppen.

Jeg er så egen at jeg mener at hvis folk ikke takler at det bor dyr i huset får dem la være å komme på besøk. Jeg kaster ikke ut katten eller stenger han inne forde folk ikke liker katter. jeg er ikke spesielt glad i barn, og kan ikke kreve det samme hvis jeg besøker noen med barn. Barn katrer på meg, sikler og snørrer, søler og er hardhendte så da er katten min koseligere for han ligger i en stol og håper ingen skitner til pelsen sin.

 

Kjæresten min hadde en gang med hjem en jobbkollega som skulle spise middag hos oss.Han løftet katten vår opp etter halen og svingte ham rundt mens han lo høylytt og katten hylte av skrekk og smerte.Jeg klikket fullstendig og ba han dra seg til helvete ut av huset vårt og aldri komme tilbake :frustrert:

Anonymous poster hash: 22cb1...c54

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min hadde en gang med hjem en jobbkollega som skulle spise middag hos oss.Han løftet katten vår opp etter halen og svingte ham rundt mens han lo høylytt og katten hylte av skrekk og smerte.Jeg klikket fullstendig og ba han dra seg til helvete ut av huset vårt og aldri komme tilbake :frustrert:

Anonymous poster hash: 22cb1...c54

Hadde dette vert i vårt hus, så hadde den stakkars mannen risikert å få samme behandling som han ga katten! :kjefte: Han hadde angra dypt på at han noen sinne hadde satt ben i vårt hjem :kjefte: Endret av fruBeist
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

 

Kjæresten min hadde en gang med hjem en jobbkollega som skulle spise middag hos oss.Han løftet katten vår opp etter halen og svingte ham rundt mens han lo høylytt og katten hylte av skrekk og smerte.Jeg klikket fullstendig og ba han dra seg til helvete ut av huset vårt og aldri komme tilbake :frustrert:

Anonymous poster hash: 22cb1...c54

 

Er det mulig, en voksen mann??? Hva fader feilet han?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig, en voksen mann??? Hva fader feilet han?

 

Du kan så si!Han virket helt idiot,synes det var morsomt.

Anonymous poster hash: 22cb1...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min hadde en gang med hjem en jobbkollega som skulle spise middag hos oss.Han løftet katten vår opp etter halen og svingte ham rundt mens han lo høylytt og katten hylte av skrekk og smerte.Jeg klikket fullstendig og ba han dra seg til helvete ut av huset vårt og aldri komme tilbake :frustrert:

Anonymous poster hash: 22cb1...c54

Huff herregud stakkars katten. For et sjukt menneske.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

Hadde dette vert i vårt hus, så hadde den stakkars mannen risikert å få samme behandling som han ga katten! :kjefte: Han hadde angra dypt på at han noen sinne hadde satt ben i vårt hjem :kjefte:

Fy faen, jeg hadde klikket i vinkel og tror jeg hadde måket til han! Nei, vold er ikke greit, men hadde ikke klart å styre meg hvis noe sånt skjedde. Makan! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjæresten min hadde en gang med hjem en jobbkollega som skulle spise middag hos oss.Han løftet katten vår opp etter halen og svingte ham rundt mens han lo høylytt og katten hylte av skrekk og smerte.Jeg klikket fullstendig og ba han dra seg til helvete ut av huset vårt og aldri komme tilbake :frustrert:

Anonymous poster hash: 22cb1...c54

 

Nei vettu hva!! Da hadde det nok svartnet for meg! En voksen mann burde vite bedre!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags yrke hadde denne fyren? Jeg datet en gang en som slang kattungen min bortover stuegulvet. Det ble ikke mer dating, for å si det sånn... Sa ifra til han, stakkars katta, sånn kan du da ikke gjøre! Han svarte eplekjekt og besserwizzeraktig: Den tåler da det sjø!!



Anonymous poster hash: 62e0f...837
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som salter og pepre maten, før de har smakt på den.

Og gjester som spør etter ketsjup uansett hvilke mat det er.De kommer ikke på flere middager hos meg

Anonymous poster hash: 7df4d...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig! Barn er faktisk myye skumlere og mer skitne enn dyrene mine, og de er jo tillatt overalt og er liksom hovedpunktet når jeg er på besøk hos familier med småbarn.

Jeg må alltid skifte klær etter et besøk hos feks min søter, ungene kliner masse ekkelt på meg. Passer og på å ikke ha på de fineste klærne mine. Selv om man prøver å sette grenser så er det ikke så lett når foreldrene ikke gjør det, må nesten bli irritert og heve stemmen før jeg får sitte i fred. Men jeg passer på så katten ikke går på bordet og slikt da når vi har besøk, og støvsuger sofaen før de kommer, men litt hår må man regne med i hus med dyr, akkurat som at jeg må forvente ekle uforklarige flekkes av barn..

 

 

Til dere som misliker at gjestene har føttene i sofaen; er det frekt å ta med seg tøfler? Spesielt på vinterstid blir jeg veldig fort kald på føttene. Og når føttene først er blitt kalde, føles det som om det forplanter seg litt til resten av kroppen også, uavhengig av om det er 19 eller 29 grader i rommet. Først når føttene er varme igjen, kjenner jeg hvor mye jeg har spent resten av kroppen. Jeg kan ikke fordra å fryse, så jeg trekker ofte føttene under meg i sofaen for å holde dem noenlunde varme.

Anonymous poster hash: 86eec...cc3

 

Jeg synes det er helt ok å ha med tøfler/ullsokker. Liker og å sitte på føttene mine for å varme de, vi har kaldt gulv så kan ikke forvente at folk skal fryse på beina på besøk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva slags yrke hadde denne fyren? Jeg datet en gang en som slang kattungen min bortover stuegulvet. Det ble ikke mer dating, for å si det sånn... Sa ifra til han, stakkars katta, sånn kan du da ikke gjøre! Han svarte eplekjekt og besserwizzeraktig: Den tåler da det sjø!!

Anonymous poster hash: 62e0f...837

 

 

Han er ikke norsk,jobbet i et yrke innen anleggsbransjen.

Måtte til dyrlegen med pusen dagen etter,for vi var redd halen hadde tatt skade.Heldigvis gikk det bra.

 

For en drittfyr,bra du kuttet han ut.Menn som er stygge med dyr er noe av det verste jeg vet.Hater slike folk!

Anonymous poster hash: 22cb1...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Han er ikke norsk,jobbet i et yrke innen anleggsbransjen.

Måtte til dyrlegen med pusen dagen etter,for vi var redd halen hadde tatt skade.Heldigvis gikk det bra.

 

For en drittfyr,bra du kuttet han ut.Menn som er stygge med dyr er noe av det verste jeg vet.Hater slike folk!

Anonymous poster hash: 22cb1...c54

 

Når de er stygge med dyr, er de som regel stygge mot mennesker også.

Anonymous poster hash: 62e0f...837

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må alltid skifte klær etter et besøk hos feks min søter, ungene kliner masse ekkelt på meg. Passer og på å ikke ha på de fineste klærne mine. Selv om man prøver å sette grenser så er det ikke så lett når foreldrene ikke gjør det, må nesten bli irritert og heve stemmen før jeg får sitte i fred. Men jeg passer på så katten ikke går på bordet og slikt da når vi har besøk, og støvsuger sofaen før de kommer, men litt hår må man regne med i hus med dyr, akkurat som at jeg må forvente ekle uforklarige flekkes av barn..

Jeg synes det er helt ok å ha med tøfler/ullsokker. Liker og å sitte på føttene mine for å varme de, vi har kaldt gulv så kan ikke forvente at folk skal fryse på beina på besøk.

Glad jeg har tantebarn som syns det er ekkelt å være skitten og klissete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når de er stygge med dyr, er de som regel stygge mot mennesker også.

Anonymous poster hash: 62e0f...837

 

 

Ja,det er min erfaring også.

Anonymous poster hash: 22cb1...c54

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dacini

Mye spesielle opplevelser her må jeg si

Det eneste jeg kan synes er dumt er når det kommer jenter med heler som er veldig tynne. Det kan gi skader på parketten og det er ikke så greit. Ellers er det tipp topp med besøk og jeg har aldri opplevd at folk snoker, låner uten lov eller tisser på dolokket!

-dacini-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dacini

Kom på en ting; når man inviterer til middag og gir beskjed om når maten blir servert og folk kommer for sent. Det er jo kjedelig å ha kokkelert i timesvis også blir maten kald. Det syns jeg ikke er så greit!

-dacini-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg inviterer til mat eks middag og sier det er klxx. Da har jeg lagt inn 15- 20 min for småprat,kle av seg,hilse på de andre. Kanskje et velkomstglass. Du kan ta deg f....på at det alltid noen som er sene. Så sen at vi skulle vært til bords.

Enkelte av de kan tillate seg å si at de MÅ ut å ta seg en røy først.

Anonymous poster hash: 7df4d...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dessert 2130 var veldig sent, jeg da. Flere timer etter jeg pleier være ferdig med middagen.

Anonymous poster hash: f75bc...cd6

Dessert 21.30 er ikke sent i det hele tatt.

Det har vi ofte på hytta, i besøk etc.

Hvis man har aperitiff og Skravler litt så flyr jo tia i godt selskap😊

Er man innvitert på helaften så drar man ikke hjem før midnatt tenker jeg!

Anonymous poster hash: b6fa7...316

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...