AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #201 Del Skrevet 28. juli 2015 Snur litt på flisa; Alle dere som ikke fikser at falk går barføtt, har dere skinnende rene gulv? Har opplevd ved fler enn én anledning at jeg har måttet kaste lyse sokker fordi jeg har gått inne hos folk også har sokkene blitt så skitne at det ikke går an å få tilbake den opprinnelige farven på de. Er ikke dritkult det heller..Anonymous poster hash: f98b5...077 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juli 2015 #202 Del Skrevet 28. juli 2015 ER folk som har svart like hyggelige gjester som de selv krever deres gjester skal være??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juli 2015 #203 Del Skrevet 28. juli 2015 Ingenting. En del av det som er nevnt her hadde jeg nok irritert meg over, men har aldri opplevd at noen gjør det jeg kanskje hadde irritert meg over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 28. juli 2015 #204 Del Skrevet 28. juli 2015 Snur litt på flisa; Alle dere som ikke fikser at falk går barføtt, har dere skinnende rene gulv? Har opplevd ved fler enn én anledning at jeg har måttet kaste lyse sokker fordi jeg har gått inne hos folk også har sokkene blitt så skitne at det ikke går an å få tilbake den opprinnelige farven på de. Er ikke dritkult det heller..Anonymous poster hash: f98b5...077 Hos meg kan man ha på sko hvis de er tørre og det ikke er nyvaskete gulv. Har fått klage på at hvite sokker er blitt grå par ganger når det har vært varmt ute på sommeren og jeg har hatt lite sans for å sitte hjemme og gjøre husarbeid. Når gjester begynner å bruke overflod av rengjøringsmidler sier jeg i fra, argumenterer med miljøet og at jeg har et stykke å gå til nærmeste butikk. Når venner har fått låne leiligheten har jeg sagt fra til de av dem som bruker for mye zalo og tørkerull og bedt de ta med selv. Men når jeg kommer hjem ser jeg ikke så mye på zaloflaska når kjøleskapet er fylt med vin, det er satt igjen konjakk her og det er mat i skapene og leiligheten er like strøken. Jeg liker å få være i fred på kjøkkenet hvis det ikke er et stort ett med spisebord. Menn som bommer på do er ikke helt ok, men har oppdaget at noen menn tar det som en fornærmelse hvis man sier det rett ut, men da er man også kvitt problemet for en stund i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 28. juli 2015 #205 Del Skrevet 28. juli 2015 Ønsker bare å kommentere noen ting som har gjentatt seg i denne tråden, i tillegg til sitatet over her: Folk som sover på sofaen. Jeg vet ikke hvor du har vært med klærne dine, ergo er jeg ikke begeistret for at du legger deg ned i den. Er en grunn til at vi selv ikke gjør det med våre klær vi har vært ute med, derfor vi pleier å skifte når vi kommer hjem. Grunnen? Allergier. Fortsatt bare en filleting å henge seg opp i? Det er høyst uhøflig å legge seg til å sove på sofaen når man er på besøk, det er jeg enig i. Men jeg forstår ikke hvilken forskjell det gjør om noen ligger eller sitter i sofaen i de klærne de har på seg når de kommer? Mener du at folk skal ha med seg klesskift? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #206 Del Skrevet 28. juli 2015 Dette kan være spesielt irriterende, hvertfall når de skal legge seg tidlig, så er du nødt til å forlate stua og alt fordi gjesten nekter å legge seg på gjesterommet. Har skjedd altfor mange ganger med svigermor. Ender opp med at kvelden min blir tilbragt i senga i aaaaalt for mange timer før leggetid :/ Det er midt på dagen vedkommende legger seg til å snorke. Når kvelden kommer og det er tid for å gå til sengs, må vi nesten jage vedkommende til sengs. Ellers sitter h*n og snorker i sofaen. Anonymous poster hash: 3ad16...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juli 2015 #207 Del Skrevet 28. juli 2015 Nei, er gjestene mine slitne og trenger å legge seg nedpå litt, så må de da få lov til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #208 Del Skrevet 28. juli 2015 Her kan jeg i hvert fall komme på ett sannsynlig svar på hvorfor: Kollektivtransport? Med dette er det nesten umulig å komme presis, og man vil jo ikke komme for sent. Det samme gjelder sikkert om man kjører bil og kan havne i kø. Så da blir det jo gjerne til at man kommer litt for tidlig. Skal man stå utenfor døren i mellomtiden? Mens hvis jeg skal tro enkelte innlegg her, så er sannsynligvis mine hyggelige verter egentlig eitrende forbanna over at jeg går hjem før siste bussen har gått. Dette selv om middagen er fortært for flere timer siden. Har motsatt problem, en slektning som alltid sovner når jeg er på besøk. Kan bli sittende i lange tider og se tv og lure på om det er frekkest å gå eller å vekke vedkommende. Anonymous poster hash: f75bc...cd6 Det var meg du svarte først; jeg bor sentralt i Oslo og vedkommende det gjelder bor ikke så langt unna. Masse kollektiv som går. Og uansett kan man da komme litt senere enn avtalt, ikke 3 kvarter før (!). Hvis man absolutt skal komme tidligere kan man gi beskjed og spørre om det er greit...Anonymous poster hash: cc792...57a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
geene Skrevet 28. juli 2015 #209 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg har ganske høy takhøyde, irriterer meg sjelden, men skal jeg likevel trekke frem noe må det være at de fyller et stort glass med drikke, tar bare et par super og lar glasset stå der nesten fullt når de drar. Anonymous poster hash: 3dba0...75b Åå DETTE irriterer meg også så grenseløst! Og folk som aldri forstår når det er på tide å dra, selv når man sier at "nå må jeg snart legge meg, skal tidlig opp". En ting til: folk som skal komme på besøk til et bestemt klokkeslett men som kommer myyye senere enn avtalt tid og forventer at det passer like godt med besøk da.. Utrolig irriterende! For det første så er det IKKE gøy å gå å vente på noen som aldri kommer, og for det andre så har jeg faktisk et liv utenom og kanskje andre planer senere på dagen! Hater når folk har null respekt for andres tid! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #210 Del Skrevet 28. juli 2015 Kjærestepar som står å holder rundt hverandre og nusser når vi prater. Anonymous poster hash: a4df0...f83 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 28. juli 2015 #211 Del Skrevet 28. juli 2015 Det er høyst uhøflig å legge seg til å sove på sofaen når man er på besøk, det er jeg enig i. Men jeg forstår ikke hvilken forskjell det gjør om noen ligger eller sitter i sofaen i de klærne de har på seg når de kommer? Mener du at folk skal ha med seg klesskift? Jeg vil ikke at gjester skal gni klærne sine inn i sofaen da jeg ikke vet hvor klærne har vært. Klesskift trenger ingen å ha med seg til meg, men jeg liker ikke når fremmede klær gnir inn alt mulig ik sofaen min. Når det er sagt, så kommer det også veldig an på hvem jeg har på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #212 Del Skrevet 28. juli 2015 Hvis vi tenker gjester som bare kommer på besøk i noen timer,så irriterer jeg meg over mobiltelefonbruk. Og da mener jeg ikke viktige samtaler,men folk som ringer til gjesten for å småprate.Har f.eks.en 40 år gammel venninne som snakker med moren sin i tlf.hver dag.Skjønner ikke hva de har å snakke om så ofte,men dem om det.Denne moren ringer ofte når venninnen min er på besøk hos meg,og selv om hun sier hun er på besøk hos xxxxxxxx fortsetter moren ofte å prate,og det er helt trivielle ting de snakker om ingenting viktig.Samtalene kan vare alt fra 5-15 minutter.Jeg synes det er jævlig frekt. Anonymous poster hash: 22cb1...c54 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juli 2015 #213 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg vil ikke at gjester skal gni klærne sine inn i sofaen da jeg ikke vet hvor klærne har vært. Klesskift trenger ingen å ha med seg til meg, men jeg liker ikke når fremmede klær gnir inn alt mulig ik sofaen min. Når det er sagt, så kommer det også veldig an på hvem jeg har på besøk Dekk sofaen med et pledd når du får besøk, og forklar at det skyldes allergi...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 28. juli 2015 #214 Del Skrevet 28. juli 2015 Når de ikke tar av seg jakka. Det misliker jeg. Ellers misliker jeg når de ikke føler seg som hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ymotana Skrevet 28. juli 2015 #215 Del Skrevet 28. juli 2015 Misliker at folk røyker og kommer inn med røyklukten etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lili93 Skrevet 28. juli 2015 #216 Del Skrevet 28. juli 2015 Folk som kommer for tidlig. Har jeg sagt et klokkeslett så gjelder det klokkeslettet. Kom heller for sent enn for tidlig. Uskreven regel. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 28. juli 2015 #217 Del Skrevet 28. juli 2015 Folk er forskjellige, og har forskjellige ting de irriterer seg over, men jeg klarer ikke la være å henge meg opp i de som irriterer seg over at gjestene går på do under besøket? Skal man heller holde seg til man blir gul i øya, eller reise hjem hvis man må på do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #218 Del Skrevet 28. juli 2015 Folk er forskjellige, og har forskjellige ting de irriterer seg over, men jeg klarer ikke la være å henge meg opp i de som irriterer seg over at gjestene går på do under besøket? Skal man heller holde seg til man blir gul i øya, eller reise hjem hvis man må på do? Så enig! Enkelte er veldig rare og særegent. De synes vel det er bedre at de passer i hagen.Anonymous poster hash: 8000c...ee5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #219 Del Skrevet 28. juli 2015 Pisser.Anonymous poster hash: 8000c...ee5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #220 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg vil ikke at gjester skal gni klærne sine inn i sofaen da jeg ikke vet hvor klærne har vært. Klesskift trenger ingen å ha med seg til meg, men jeg liker ikke når fremmede klær gnir inn alt mulig ik sofaen min. Når det er sagt, så kommer det også veldig an på hvem jeg har på besøk Hysterisk much? Du burde få sånn plast som særinger har på sofaen.Anonymous poster hash: f98b5...077 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå