Mann 42 Skrevet 28. juli 2015 #81 Skrevet 28. juli 2015 Ja, jeg har lest den artiklen før. Men. der står det ingenting om fortsatt islam-satire, unntatt der hvor han sier de fremdeles forbeholder seg retten til det. Dessuten står det: "Det franske satiremagasinet Charlie Hebdo vil ikke lenger bli sett på som et islamfiendtlig blad." (Men det er jo nok journalisten / redaktørens overskrift / ingress) Videre: – Det er litt rart, det forventes av oss at vi skal utøve en frihet som ingen andre tør å bruke. Nå har vi gjort vår jobb. Vi har forsvart retten til å lage karikaturer. Nå er det andres tur, sier Laurent Sourisseau til magasinet. og Han fastholder at magasinet har rett til å kritisere alle religioner, men han ønsker ikke at bladet skal bli sett på som et magasinet som kritiserer islam spesielt. Dette får du altså til å bli til at CH vil fortsette med islam-kritikk, inkl. karikaturer, bare ikke av Muhammed. Imponerende!! Ja, det er akkurat det jeg får det til å bli, siden det er akkurat det han sier.
Mann 42 Skrevet 28. juli 2015 #82 Skrevet 28. juli 2015 Sky News ga sitt bidrag til ytringsfriheten slik: Det var rart å se. Jøss. Et heller spinkelt bidrag, får man si.
Sir Winston Skrevet 28. juli 2015 #83 Skrevet 28. juli 2015 Ja, det er akkurat det jeg får det til å bli, siden det er akkurat det han sier. Neida, det er det så absolutt ikke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå