Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fordommer mot enkleste på Rampelystråden og på bloggkritikk tråden som utgir seg for å være flere personer for å skjære gjennom sine meninger slik at alle andre er dummer! De sprer propagandaen sin og mener man kan hesje med folk koste hva det koste vil.

Anonymkode: 7b306...602

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener og støtter at man bruker mer penger på og gir bedre vilkår til de som sitter i fengsel enn eldre på sykehjem. De på sykehjem skal bare dø, men de som sitter i fengsel skal faktisk ut igjen i samfunnet. 

Jeg synes også det er bortkastet å bruke så utrolig mye ressurser på utviklingshemmede som ikke har noen nytte. Flere av de har jo opptil 2 personale på seg til enhver tid, samtidig som de får bo i sin egen "leilighet", osv. Det hadde vært mye enklere å bare stenge de inne feks dersom det er fare for at de er voldelige. Det burde også være obligatorisk med abort på de som har slike feil. 

Anonymkode: 865ad...908

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fordommer mot enkleste på Rampelystråden og på bloggkritikk tråden som utgir seg for å være flere personer for å skjære gjennom sine meninger slik at alle andre er dummer! De sprer propagandaen sin og mener man kan hesje med folk koste hva det koste vil.

Anonymkode: 7b306...602

Propaganda? 

Hesje?

Anonymkode: 24482...670

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2015 den 15.35, AnonymBruker skrev:

for det er jo ikke alt man trenger å si høyt er det vel...?

Anonymous poster hash: f6d30...45a

Det er slett ikke alt man behøver å si høyt av meninger og fordommer, men jeg skal gi deg et eksempel på en mening som gjaldt min tidligere samboer. Hun er tjukk og vi diskuterte litt fram og tilbake. Så spør hun meg følgende spørsmål: Du, synes du jeg er tjukk? Jeg spurte, vil du ha et ærlig svar på det spørsmålet?, og hun svarte ja. 

Jeg gav henne et ærlig svar som hun ville ha, og det ble: Ja jeg synes du er tjukk og kanske skulle gjøre noe med det, med tanke på din helse. Det kan høres brutalt ut, men jeg sier det jeg mener.

Anonymkode: 3497e...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/4/2018 at 11:57 PM, AnonymBruker said:

Kvinner bør betale for aborten sin selv!

Anonymkode: 07b83...79e

Skal mennene som har bidratt til graviditeten være med og spleise da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, hind said:

Skal kvinnen bestemme om hun vil ha abort så er det vel rimelig at det er hun som betaler også?

Man kan ikke bare ta en beslutning og sende regningen til mannen.  Det burde vel selv feministene være enige i. At mannen skal være økonomisk ansvarlig for valgene kvinnen tar er vel temmelig gammeldags?

Anonymkode: 64ebd...809

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Skal kvinnen bestemme om hun vil ha abort så er det vel rimelig at det er hun som betaler også?

Man kan ikke bare ta en beslutning og sende regningen til mannen.  Det burde vel selv feministene være enige i. At mannen skal være økonomisk ansvarlig for valgene kvinnen tar er vel temmelig gammeldags?

De var jo to om å stelle til med elendigheten? Ellers spleiser man jo gjerne på å ordne opp i kostbare tabber man har gjort sammen, så hvorfor ikke på aborten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal egentlig ikke kommentere så mye i denne tråden, men må bare på denne: 1 av 4 aborter er initiert av mannen. Regner med at du mener at mannen tar kostnadene i de tilfellene?

Anonymkode: 19388...7f9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/10/2018 at 2:03 PM, hind said:

Ja, god ide.

Anonymkode: 07b83...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2018 den 20.16, Peaches skrev:

- Det er best for alle parter å la ekstremt utviklingshemmede babyer dø en tidlig og verdig død.

- All synlig religion i offentligheten burde vært forbudt. Kirker er greit, men ikke andre religiøse bygg eller gardiner på kvinner.

- Aktiv dødshjelp burde vært tillatt. 

- Å få barn/kjæledyr er ingen menneskerett.

- Folk i dag blir støtt av absolutt alt. De er altfor opptatt til å være politisk korrekte at det går ut over rasjonell tenking.

- Vi burde stenge grensene for flykninger, og sende de fleste tilbake.

- Det store rasehatet i USA. Nei, jeg snakker ikke om at hvite hater og trakasserer svarte, heller omvendt. Og medias ensidige dekning av det. 

- Har ekstremt store fordommer mot folk som har chihuahua.

- I mitt voksende liv har jeg møtt ett barn som jeg liker. Ett.

- Vi burde ikke blande menneskeraser.

- Å spise hund og katt er helt greit.

- Folk som misbruker ordet rasist, så det nå har mistet all betydning.

- Voldtekts"menn" burde blitt kastrert. Kvinner og menn som lyver om voldtelt burde sitte inne.

- Vi trenger strengere straffer. 

- At man absolutt MÅ ha med en svart person i hver film/TV-serie.

- Tigermødre som ikke tåler kritikk av eget barn, selv om barnet er avkommet til Satan selv.

- Folk som kler seg ut som dyr og oppfører seg deretter burde blitt avlivet. Hos veterinær.

- Studenter har mer enn nok med penger.

- Folk som lever på trygd og ikke har en reell sykdom er parasitter.

- Hjemmeværende kvinner og kvinner som tar mannen sitt etternavn pga tradisjon setter kvinnekampen tilbake.

- Fordommer mot folk som ikke har guts nok til å stå opp for seg selv.

- Folk som ser på anime er som regel tapere.

- Innvandrere som snakker kebabnorsk, eller som har bodd her i mange år uten å lære seg språket. Respektløst.

- Det finnes bare to kjønn, og man kan ikke være født i feil kropp. Da trenger man en akuttinnleggelse på psyk.

- Folk som bruker matallergier som trendsykdommer.

- Fedmeoperasjoner skal betales av personen selv.

- Mange eldre er sinnsykt frekke i kjeften, og mangler oppdragelse.

- Folk som mener de selv er guds gave til menneskeheten fordi de stemmer MDG, SV, AP, RØDT. Dere er problemet, ikke løsningen.

- Folk som er imot pels.

- MeToo tok helt av, og ødela livet til mange uskyldige. Viser hvor jævlige mennesker er som sauer. Hilsen en sjeldent oppegående feminist.

Mye av dette sier jeg høyt, får vel også legge til lista; folk som ikke tør å si meningen sin i det offentlige i frykt for at andre skal mislike dem.

Kunne jeg gitt flere likes så hadde jeg gjort det

Anonymkode: 9a443...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som blir uføre grunnet angst, er late og mange faker hvor vanskelig de egentlig har det. Det er type mennesker som setter seg ned og sier "Jeg vil ikke" over den minste ting. 

De som er deprimerte som mister eller gir bort omsorgen for barna sine. Fordi de er for egoistiske til å sette barna foran seg selv. 

Anonymkode: a6bc8...2c8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2018 den 18.07, AnonymBruker skrev:

Jeg mener og støtter at man bruker mer penger på og gir bedre vilkår til de som sitter i fengsel enn eldre på sykehjem. De på sykehjem skal bare dø, men de som sitter i fengsel skal faktisk ut igjen i samfunnet. 

Jeg synes også det er bortkastet å bruke så utrolig mye ressurser på utviklingshemmede som ikke har noen nytte. Flere av de har jo opptil 2 personale på seg til enhver tid, samtidig som de får bo i sin egen "leilighet", osv. Det hadde vært mye enklere å bare stenge de inne feks dersom det er fare for at de er voldelige. Det burde også være obligatorisk med abort på de som har slike feil. 

Anonymkode: 865ad...908

Tenk om man kunne gitt de eldre en verdig avslutning.. driiiit i de som sitter i fengsel! Voldtektsmenn, drapsmenn, kriminelle, voldsmenn, svindlere, rumenere og anna pakk, galne kjerringer som ikke har tatt vare på ungene sine osv. Slakt dem!

Anonymkode: 9a443...a2d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennesker som skriver på kg uironisk. De som mener hva de skriver. De må være ekstremt naive og/ eller dumme. Flere burde gjøre som meg å skrive på kg kun etter minst 2 øl. 

Om folk faktisk mener det de skriver på kg, så trenger vi virkelig den psykologforbedringen som ble foreslått i det nye budsjettet

De fleste som skriver i denne tråden har en IQ under 115, men ønsker å føle seg bedre og smartere enn andre mennesker

Anonymkode: 7afcc...0f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Enkelte folk burde vært tvangsterilisert. 

- Kvinnelige komikere er ikke like morsomme som mannlige (få unntak). 

- Narkotika burde vært avkriminalisert. 

- For aktiv dødshjelp. 

- Elsker politisk ukorrekte vitser og galgenhumor (kun venner/familie jeg vet tåler det som vet om det) 

- Nytter ikke hvor kjekk og pen en mann er, sålenge han er fra Bergen. 

- Jeg hater all religion, og har fordommer mot folk som praktiserer/tror på det. 

- Folk driver med feks Zinzino eller andre slike "homepartys" som selger feks kosttilskudd som "skal gjøre deg slank på 2 uker" og faktisk tror på det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 1.3.2017 den 10.59, AnonymBruker skrev:

Kom på flere:

Folk som sidestiller psykisk sykdom med kreft og andre alvorlige sykdommer

Voksne som ikke liker en haug med matvarer. 

Folk som aldri forlater sine "all inclusive"-hotell på ferie, lever på vestlig mat og opplever aldri noe av landene de besøke 

Unge mødre som kallet ungene sine Theo Amandus, Liam Nathaniel, Emilian Amadeus ol.

Folk som legger ut en haug med selfies, rumpa si og andre intetsigende greier, og ikke noe annet på insta

folk som ikke klarer å la det gå en dag uten at de oppdaterer sosiale medier

bloggere

Anonymkode: e859e...9f9

Hva er feil med å sidestille psykisk sykdom med kreft? Begge er dødelige. 

Hva er feil med å ha preferanser for mat? Man har preferanser for mat, film, musikk, mennesker osv. Hvorfor ikke mat?

Jeg lurer oppriktig.

Anonymkode: 9ff4d...54c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot folk som mener mye om mye, men som ikke har noe kunnskap om feltet.

Mot de som mener psykisk sykdom er latskap og "ikke så ille". 

Mot de som stemmer FrP. 

Mot de som mener nordmenn fortjener mye mer enn alle andre fordi de er født i Norge. 

Mot personer som ikke har kritisk sans, som tror blindt på alle "Ola, 98, måtte tvangsflyttes fordi Ali og familien trengte et sted å bo"-historiene.

Anonymkode: 9ff4d...54c

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2018 den 20.16, Peaches skrev:

- Det er best for alle parter å la ekstremt utviklingshemmede babyer dø en tidlig og verdig død.

- All synlig religion i offentligheten burde vært forbudt. Kirker er greit, men ikke andre religiøse bygg eller gardiner på kvinner.

- Aktiv dødshjelp burde vært tillatt. 

- Å få barn/kjæledyr er ingen menneskerett.

- Folk i dag blir støtt av absolutt alt. De er altfor opptatt til å være politisk korrekte at det går ut over rasjonell tenking.

- Vi burde stenge grensene for flykninger, og sende de fleste tilbake.

- Det store rasehatet i USA. Nei, jeg snakker ikke om at hvite hater og trakasserer svarte, heller omvendt. Og medias ensidige dekning av det. 

- Har ekstremt store fordommer mot folk som har chihuahua.

- Vi burde ikke blande menneskeraser.

- Å spise hund og katt er helt greit. Enig, hvorfor er det liksom vi som har rett her (at det er feil å spise de) mens over en milliard kinesere mener at det er greit?

- Folk som misbruker ordet rasist, så det nå har mistet all betydning.

- Voldtekts"menn" burde blitt kastrert. Kvinner og menn som lyver om voldtekt burde sitte inne.

- Vi trenger strengere straffer. 

- At man absolutt MÅ ha med en svart person i hver film/TV-serie.

- Tigermødre som ikke tåler kritikk av eget barn, selv om barnet er avkommet til Satan selv.

- Folk som kler seg ut som dyr og oppfører seg deretter burde blitt avlivet. Hos veterinær.

- Studenter har mer enn nok med penger.

- Folk som lever på trygd og ikke har en reell sykdom er parasitter.

- Fordommer mot folk som ikke har guts nok til å stå opp for seg selv.

- Folk som ser på anime er som regel tapere.

- Innvandrere som snakker kebabnorsk, eller som har bodd her i mange år uten å lære seg språket. Respektløst.

- Det finnes bare to kjønn, og man kan ikke være født i feil kropp. Da trenger man en akuttinnleggelse på psyk.

- Folk som bruker matallergier som trendsykdommer.

- Fedmeoperasjoner skal betales av personen selv.

- Mange eldre er sinnsykt frekke i kjeften, og mangler oppdragelse.

- Folk som mener de selv er guds gave til menneskeheten fordi de stemmer MDG, SV, AP, RØDT. Dere er problemet, ikke løsningen.

- Folk som er imot pels.

- MeToo tok helt av, og ødela livet til mange uskyldige.

Siden jeg er enig i mye av det du skrev så kopierte jeg bare ditt. Tok vekk de som ikke gjaldt for meg.

Kan legge til at jeg ikke er noen stor fan av feminister. Og at stemmerett til kvinner kanskje ikke burde vært innført. Stemmeretten burde gjøres om på.

Anonymkode: 3b7de...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av de mest intelligente menneskene jeg kjenner ser anime. Men det er kanskje ikke nok om man er opptatt av at menensker skal være suksesfulle på en samfunnsakseptert måte. Dvs det er greit at du er pedofil eller voldtektsmann så lenge du er suksessfull som advokat eller psykolog. Er du en person med vgs som er likt av de fleste og ser anime, derimot, så er du et horribelt menneske. 

Folk er ikke mer støtt idag enn før. Før brant man hekser og utestengte homofile. Å dømme de som er annerledes har alltid vært en greie hos mennesker, men mindre idag enn før. Tenker homofile som levde for 400 år siden hadde ledd rått av mennesker som sier vi er mindre tolerante idag. 

Å spise hund og katt er greit fordi mange mennsker mener det? Det er altså majoriteten av mennsker som har rett? Så i tiden da de fleste trodde på hekser, så hadde de rett fordi de var jo majoriteten. 

Å være imot pels er negativt? Ok, å synes at drap av uskyldige skapninger for mote er feil er visst barbarisk. Hadde mennesker bare vært vesener med empati som ikke drepte og mishandlet dyr fordi vi følte for det 

Anonymkode: 7afcc...0f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...