AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #401 Del Skrevet 11. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke flyktninger er så ille som mange skal ha det til. Syria var et veldig bra land. Synes derimot alt av kriminelle asylsøkere kan returneres samma faen. Integrerte mennesker har ingenting å bli kasta ut for. Mødre med unger som sover natta igjennom har ingenting å klage over. De som snylter på overgangsstønaden, som går til psykolog og lyver på seg historier for å slippe skole/jobb, kan dra til helvete. Kvinner som gjør seg avhengig av menn er svake. Dysleksi er et stempel mange gjemmer seg bak. Til flere ganger at barn for høre at de sliter - til mer vil de slite. Cannabis er ikke så gale som mange skal ha det til om bruken reguleres godt. Dvs, at stoffet inntas maksimalt en gang i måneden. At enkelte lett utviklingshemma mennesker blir fratatt barna sine på fødestua er helt ok. Den kjerringa som tapte saken mot de tre mennene som angivelig dopa henne på mdma og voldtok henne, lyver. Hun angrer. Anonymkode: d0300...dce Tror du blander svak med dårlig økonomi. Anonymkode: fadeb...24f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #402 Del Skrevet 11. mars 2017 Tenker ofte at folk uten utdannelse er dumme. Ser bevis gang, på gang, på gang. De har gjerne en veldig sorthvitt-tankegang, og veldig opptatt av å sette seg selv, og eventuelt ungene først. Folk som er kresne. Selv spiser jeg alt, og elsker å teste eksotisk mat på reise. Fatter ikke folk som typ lever på joikaboller og grandis. Folk som stemmer FRP, og som liker Trump. Folk som tror yrket deres er bedre enn andre sitt yrke. Russelåtprodusenter Anonymkode: b5096...900 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 11. mars 2017 #403 Del Skrevet 11. mars 2017 Mennesker er idioter Vel nei det er faktisk noe jeg deler. Så jeg deler det her også. Mennesker er idioter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #404 Del Skrevet 11. mars 2017 Det meste sier jeg høyt egentlig, kanskje ikke til alle men iallefall de fleste. Sånt som ikke sies til alle er at jeg synes at alle med smittsomme sykdommer som Hiv, heppatitt-b osv kunne heller blitt isolert fra resten av befolkningen inntil det kom en kur for alle. Jeg synes at pedofile burde ikke ha noen rettigheter. De burde bare ryddes av jorden, helst før de får avkom selv. Det gjelder forsovet alle som torturerer barn. Damer som snylter på menn, som krever å få ditt og datt. Som spiller på dumhet for å få ting eller å få ting gjort, sånne klarer jeg bare ikke å være venn med, jeg liker ikke slike. Jeg ser på dem som svake og falske. Anonymkode: 62e57...ef5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 11. mars 2017 #405 Del Skrevet 11. mars 2017 Jeg kan ikke komme på noe spesifikt, men jeg kan synes at sosser er irriterende, jeg kan faktisk være redd for at noen menn med innvandrer-bakgrunn kan tro at du er 'lett tilgjengelig'(dette gjelder selvfølgelig ikke alle innvandrere, og det kan også gjelde enkelte norske menn). Jeg kan være skeptisk til folk med lette raseri- anfall, men det er personlige grunner til det. Generelt sett blir jeg sliten av mennesker som skal mase på deg, ikke lar deg prate ferdig, og absolutt SKAL ha rett. Selv om det kan være at det ikke er det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 11. mars 2017 #406 Del Skrevet 11. mars 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker ofte at folk uten utdannelse er dumme. Ser bevis gang, på gang, på gang. De har gjerne en veldig sorthvitt-tankegang, og veldig opptatt av å sette seg selv, og eventuelt ungene først. Folk som er kresne. Selv spiser jeg alt, og elsker å teste eksotisk mat på reise. Fatter ikke folk som typ lever på joikaboller og grandis. Folk som stemmer FRP, og som liker Trump. Folk som tror yrket deres er bedre enn andre sitt yrke. Russelåtprodusenter Anonymkode: b5096...900 Ikke alltid, men slår nok igjennom ganske ofte hvor viktig utdannelse er. På samme tid som det finnes høyt utdannede mennesker med lite 'gråsoner'. Jeg synes folk skal få lov til å være det for sin egen del, men når folk begynner å prakke det over på meg, blir jeg av og til irritert. Jeg enig i at kosthold og helse er viktig, men jeg synes egentlig ikke man absolutt trenger å telle kalorier, eller lytte til alskens kostholds- eksperter. Jeg har ikke noe imot alle som stemmer FRP, men definitivt en del av dem som heier på Trump. Det synes egentlig er nokså åpenbart. Man trenger heller ikke være særskilt smart for å forstå hvilket idioti det er å ha en slik president. Men det blir for dumt når folk nekter for det(han skal vel redde oss fra muslimene, så man kan ikke være skeptisk). Signerer. Jeg gjetter på at dette har noe med nylige hendelser å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #407 Del Skrevet 11. mars 2017 På 8. mars 2017 den 16.06, AnonymBruker skrev: Ok. Denne blir anonym, da jeg ikke gidder ha alle plusshorenes kritikk i fremtidige tråder. Jeg mener at ingen egentlig er homofile, at det er noe unaturlig og ufornuftig de velger å være. Dette er ikke en fordom, men noe folk flest egentlig mener, bare at nesten ingen tør å si det offentlig lenger. Muslimer er de eneste som slipper unna med å si sånt i dag, da de liksom har en annen kultur. Anonymkode: 7ea16...a62 Godt at du velger å være hetrofil da... Anonymkode: 5ee49...3e7 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #408 Del Skrevet 11. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det meste sier jeg høyt egentlig, kanskje ikke til alle men iallefall de fleste. Sånt som ikke sies til alle er at jeg synes at alle med smittsomme sykdommer som Hiv, heppatitt-b osv kunne heller blitt isolert fra resten av befolkningen inntil det kom en kur for alle. Jeg synes at pedofile burde ikke ha noen rettigheter. De burde bare ryddes av jorden, helst før de får avkom selv. Det gjelder forsovet alle som torturerer barn. Damer som snylter på menn, som krever å få ditt og datt. Som spiller på dumhet for å få ting eller å få ting gjort, sånne klarer jeg bare ikke å være venn med, jeg liker ikke slike. Jeg ser på dem som svake og falske. Anonymkode: 62e57...ef5 Mennesker som har slike skrivefeil som "forsovet" (betyr at du har forsovet deg, det du skulle skrevet er for så vidt) er hakket dummere enn andre. Og ikke dra dysleksi-kortet. Vis mennesker med dysleksi såpass respekt at du ikke misbruker det. Anonymkode: c0ec1...9f1 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 12. mars 2017 #409 Del Skrevet 12. mars 2017 Har ikke så mange, men tenker mitt om de som har ubeskyttet sex og tar abort om de blir gravide. Er man over 16 klarer man å styre seg såpass. Abort er ikke en prevensjonsmetode De som ikke er oppdatert på noe som skjer her i verden de som spiser animalskeprodukter uten å ofre dyra en tanke de som ikke ser poenget ved å skaffe et donorkort Sånn. Vet ikke helt hva jeg tenker og mener om disse menneskene, blir bare litt irritert, men kunne aldri sagt det til noen og det går ikke utover hvordan jeg behandler noen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #410 Del Skrevet 12. mars 2017 Feminister og hele LGBT fronten er så fordomsfulle. Alle sammen hater hvite heterofile menn bare fordi de blir mindre trakasert enn dem selv. Anonymkode: 88a9f...80f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 12. mars 2017 #411 Del Skrevet 12. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det meste sier jeg høyt egentlig, kanskje ikke til alle men iallefall de fleste. Sånt som ikke sies til alle er at jeg synes at alle med smittsomme sykdommer som Hiv, heppatitt-b osv kunne heller blitt isolert fra resten av befolkningen inntil det kom en kur for alle. Jeg synes at pedofile burde ikke ha noen rettigheter. De burde bare ryddes av jorden, helst før de får avkom selv. Det gjelder forsovet alle som torturerer barn. Damer som snylter på menn, som krever å få ditt og datt. Som spiller på dumhet for å få ting eller å få ting gjort, sånne klarer jeg bare ikke å være venn med, jeg liker ikke slike. Jeg ser på dem som svake og falske. Anonymkode: 62e57...ef5 Pedofili er ikke å begå overgrep, i motsetning til hva folk ofte tror. Det tilsvarer en seksuell tiltrekning, men sier egentlig ingenting om handling. Skaffer man seg seksuell omgang med barn eller mindreårige er det å begå overgrep. Men ikke alle barneovergripere er pedofile og ikke alle pedofile er overgripere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #412 Del Skrevet 12. mars 2017 3 minutter siden, Mari Y skrev: Pedofili er ikke å begå overgrep, i motsetning til hva folk ofte tror. Det tilsvarer en seksuell tiltrekning, men sier egentlig ingenting om handling. Skaffer man seg seksuell omgang med barn eller mindreårige er det å begå overgrep. Men ikke alle barneovergripere er pedofile og ikke alle pedofile er overgripere. Hvorfor forsvarer du dem? Anonymkode: 88a9f...80f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 12. mars 2017 #413 Del Skrevet 12. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor forsvarer du dem? Anonymkode: 88a9f...80f Er det noen grunn til å ha noe imot pedofile ikke- overgripere? Jeg forsvarer ikke overgripere, men man er ikke overgriper fordi man har følelser. Man er overgriper om man gjennomfører seksuell omgang med barn. Sistnevnte er uakseptabelt, og også straffbart. Førstnevnte har med følelser å gjøre, ikke med overgrep, i motsetning til hva folk gjerne tror. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #414 Del Skrevet 12. mars 2017 2 minutter siden, Mari Y skrev: Er det noen grunn til å ha noe imot pedofile ikke- overgripere? Jeg forsvarer ikke overgripere, men man er ikke overgriper fordi man har følelser. Man er overgriper om man gjennomfører seksuell omgang med barn. Sistnevnte er uakseptabelt, og også straffbart. Førstnevnte har med følelser å gjøre, ikke med overgrep, i motsetning til hva folk gjerne tror. Først nevnte er også uakseptabelt og uansett om de ikke har begått overgrep ennå så er de en gruppe som utgjør en risiko mot barns ve og vell. Anonymkode: 88a9f...80f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #415 Del Skrevet 12. mars 2017 Eksperter som bruker sin autoritet til å spre sin mening kamuflert som ekspertkunnskap. Det er ikke rart mange tviler på forskere når enkelte forskere misbruker tilliten de har til å enten ytre sin personlige syn eller et synd de av andre grunner har interesse av å fremme. Anonymkode: 41aa4...ebb 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #416 Del Skrevet 12. mars 2017 Folk som tror de finner kjærligheten eller "har fantastisk kjemi" med folk når de har promille. Anonymkode: 6b6a2...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #417 Del Skrevet 12. mars 2017 Folk i kapitalistfamilier som hjelper syriaflyktninger for å vise hvor gode og snille de er som i neste åndedrag klager en masse over velferdsamfunnet og all skatten de betaler for alle "taperene". Jævla hyklere.. Anonymkode: 1408b...82c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #418 Del Skrevet 12. mars 2017 Jeg er drittlei av å høre og lese om alle som er såkalt høysensitive. Jeg er lei av å høre alle som er "offer" for noe. Ja, du har VÆRT et offer, men det er opp til deg selv om du vil bli i offerrollen, eller om du ønsker å være blant de som har blitt UTSATT for noe. Og ja, jeg har selv vært et offer, men er ikke det lengre. Get over it. Jeg mener at det generelt er alt for mye sutring i dag. Alle opplever vonde ting i livet. Selvfølgelig noen mer enn andre, men på ett tidspunkt er det på tide å lære seg å leve med det vonde, og slutte å gjemme seg bak det vonde man har opplevd. Spyr av meg selv og andre som ser lidelse og nød på nyhetene, idet vi strekker oss mot godteskålen mens vi sier "huff, stakkars folk". Anonymkode: b9db8...f6c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #419 Del Skrevet 12. mars 2017 Muslimer og folk som ikke bruker blinklys. Kombinasjonen er aller verst. Anonymkode: 8531d...7b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 12. mars 2017 #420 Del Skrevet 12. mars 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Først nevnte er også uakseptabelt og uansett om de ikke har begått overgrep ennå så er de en gruppe som utgjør en risiko mot barns ve og vell. Anonymkode: 88a9f...80f Bevis? Det er ikke uakseptabelt å ha følelser. Det er uakseptabelt i dette tilfellet å handle ut ifra dem, og som sagt, så er ikke alle overgripere pedofile. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå